AndroidHealthClinic

Tren 100 of 200

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Mensen die ze voorbij hebben zien komen begrijpen wel wat ik bedoel... Denk ik.
Er gaan van een bekend UG lab 2 verschillende Tren E door het land.Een 100 en een 200 versie.
Nu hoor ik dat de 1 idd 100 is en de ander 200......Of dat er een fout qua sticker is.
Dat er bv 100 inzit terwijl er 200 op staat of andersom.Weet iemand een duidelijk antwoord op.

Nogal een stierig merk :p

kan alleen de 100mg/ml van de enethate ester. Denk eigenlijk dat de 200mg/ml de oudere batches zijn.

Wat me ook opviel is dat ze geen mast e hebben maar wel mast prop 200mg/ml

Laatst bewerkt:
Ik wil dit ook weten. Heb al een jaar of twee alleen batches van 200mg/ml gehad. Heb laatst nieuwe vials binnen van 100mg/ml wat ik vreemd vond omdat ik had van 200mg/ml van zelfde plek gekregen maar ze beweren dat 100mg/ml de enige echte is. Ben nu verward.

Ik heb ook altijd de 100mg/ml gehad, en zij beweerden dat er enkel de 100mg/ml is

Wat ik vreemd vind is dat ik had van 200mg/ml direct van bron zn website besteld. Dus ik snap het niet meer.

Voor zover ik weet is de 200mg/ml er een stuk later bij gekomen. 100mg/ml is er zonder twijfel al vanaf het begin.

Ik heb zelf al de 200mg/ml rechtstreeks van bij hun besteld, vind de prijs die ze ervoor durven vragen echter ongehoord. Verder stond de 200mg/ml variant niet in hun "lijst met producten" om het zo te zeggen. Heb hier zelf naar moeten vragen nadat ik hier op het forum een 200mg/ml variant zag langskomen.

ik zou van dit merk geen tren pakken.... Mijn ervaring tenminste.

Terug
Naar boven