Fitness Seller

tren 200 / test 500 kuur start

macoe10

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Train al enige tijd, heb altijd in de kickbox wereld gezeten en op hoog niveau gebokst. Nu ben ik sinds 2007 gestopt met vechten. Heb altijd geleefd voor de sport, nooit uitgaan, goede voeding, etc etc
Nadat ik gestopt was ben ik enige tijd wel helemaal los gegaan. Ik ging van 72,5 wedstrijd gewicht, naar 94,4 kilo. En dat was niet allemaal spier;)

Ook in de vechtsport zie je regelmatig aas voorbij komen, heb ondanks dat ik me ingelezen heb wel eens aas gebruikt, denk aan tabs stanozolol, anavar, test....wel wat resultaat, maar als je je voedings patroon niet aanpast heeft het eigenlijk weinig nut gehad. Ik heb me voor genomen om natuurlijk te cutten tot een gewicht van 80/82 kilo. VVM was 73 kilo, bij een lengte van 1,82m. Ik ben zelf 34 jaar nu. Ik krijg hulp bij mijn voedingsschema en trainings schema

Door een aangepast voedingsschema en trainingsschema weeg ik nu ongeveer 80 kilo, en heb me voorgenomen om rond 10 feb te beginnen met een kuur. ( 12 weken ) Denk dat het vetpercentage momenteel rond de 13 procent zit. Als ik straks tijd heb zal ik een foto plaatsen hoe ik met de kuur ga beginnen. Heb vanmorgen gezet, zoals het hieronder vermeld staat.

test 500
tren 200
nolva ( als nakuur )

als kickstart zet ik 1 ml winstrol erbij de eerste 4 weken

Vanmorgen training gehad op hoog tempo, rug en biceps gedaan, en buikspieren. Merkte eerlijk gezegd nog niet veel van het zetten, alleen dat me kont een beetje gevoelig is op die plek!!

Laatst bewerkt:
Succes. 2x 250 mg test p.w?
En de tren?

• Topic Starter Topic Starter
Bedoeling is 2ml test....1 ml tren

Hey ja en dan verdeeld over 2x in de week neem ik aan?
Ik ga je volgen hoop dat je gaat knallen ;)

f2nbt2.jpg

geen tijd om nu veel fotoos te plaatsen, maar dit is de begin situatie...dit was 2 weken geleden....heb nog 2 weken dus door gecut!!

Vandaag weer getraind, ging niet optimaal want ben nog herstellende van een griepje, maar toch gegaan, merkte dat ik bij het eerste setje borst / decline tegen de 100 kilo kon drukken, maar dat daarna de kracht weg vloeide bij de overige oefeningen. Lekker sauna gepakt daarna. Op me werk beginnen de eerste tekenen zich te vertonen denk ik, veel zweet aanvallen op het werk...haha gelukkig extra shirt bij

succes, ik volg.... ben zelf ook van plan soort gelijke kuur te gaan doen

succes, ik volg.... ben zelf ook van plan soort gelijke kuur te gaan doen

thanks man...vanmorgen ff snel geweest en 45 min flink gas gegeven, merkte wel dat ik door nog herstellen van griep, nog niet mijn optimale power heb, maar kon vandaag wel blijven doorgaan in hoog tempo. Heb vandaag benen, en schouders gepakt...morgen een rust dag.

Gelukkig heb ik geen last van slapeloosheid, wordt af en toe wel wakker helemaal nat van het zweet.

vandaag gewogen...84 kilo, maar heb wel een beetje gezondigt, ik had een feestje pgfffff, maar eigenlijk wel schoon gegeten, morgen na de rustdag, er goed tegen aan in de gym. Borst / triceps / buik is weer aan de beurt.....voel me niet meer zo ziek, dus hopelijk morgen weer ouderwets knallen...

Trenbolone...

De hoge androgeen niveau als gevolg van deze steroïden, in de afwezigheid is teveel oestrogeen, ook kan versnellen het verbranden van lichaamsvet. Het resultaat moet een veel strakker lichaamsbouw, hopelijk zonder de noodzaak voor extreme diëten. Trenbolone kan dus bijdragen tot een ongelooflijk hard, scheurde lichaamsbouw en is een ideaal product voor een concurrerende bodybuilders.

vandaag getraind na de rustdag, ging lekker, voelde dat ik meer kon pakken dan de afgelopen trainingen, nog niet bekend of dat komt omdat ik me nu weer fit voel na het griepje of door de kuur. Decline chest 100 kilo gehaald 8 keer alleen, losse dumbbells bovenkant borst, schuine bank 32 kilo alleen. Bank drukken / 80 kilo

Wel veel setjes gedaan, begon vandaag op 30 kilo steeds, en dan steeds stappen van 10 kilo erbij!! Alleen bij decline, stappen van 5 kilo ....

Daarnaast ook triceps, en buikspieren getraind !!! Buikspieren, doe ik setjes van 25, en dan afwisselen van de manier, in totaal 350 gedaan, 16 setjes dus.

Bent benieuwd wat het je in kracht gaat brengen..merk je al iets qua meer zweten enz?

2d1wdad.jpg

dit is een foto van gister, na 5 dagen dus, ik ben weer hersteld van het griepje, en heb gister vol gas getraind, rug / biceps / en buik. Moet zeggen dat ik idd veel zweet tijdens het trainen, maar zelfs ook bij kleine inspanningen gedurende de dag kan het voor komen. Vanacht was de eerste nacht dat ik moeite had met slapen. Met biceps wel een pr voor mezelf, stang + 20 kilo aan bij zijden. 6 reps waarvan 3 alleen...Rug pakte ik op sommige apparaten al maximaal, maar dat gaat nu iets makkelijker. A.s woensdag moeten wel shot 2 zetten...billetjes zijn net hersteld, heb best wel een zere plek gehad voor 3 a 4 dagen.....Moet iets meer de nadruk op bovenkant borst zetten, en armen, en benen.

Eetlust is er wel gedurende de dag, en eten gaat prima, eet wel veel , maar wel schoon...weeg nu 82 kilo!!! Vanmorgen ( begonnen met 79.9

afgelopen dagen waren hectisch, maandag zet ik winstrol, maar het gevoel daarvan is dat ik me echt grieperig begin te voelen. Vraag me nu echt af of het door die winstrol komt, of dat het op toeval berust. Die winstrol deed overigens wel pijn, kan moeilijk zitten op mijn rechter bil!!!

Vandaag amateur fout gemaakt, ik zette die tren / test, maar blijkbaar liep een gedeelte gewoon eruit. Gvd niet goed gezet dus...toch maar een nieuwe gezet om zeker te weten.

Trainen verliep goed, schouders, benen ging niet vanwege die bil pijn door die winstrol... vraag me echt af of ik die volgende keer wel weer zet!!

ik ga deze volgen!! altijd mooi dat iemand foto,s plaatst!! keep it up!

afgelopen dagen waren hectisch, maandag zet ik winstrol, maar het gevoel daarvan is dat ik me echt grieperig begin te voelen. Vraag me nu echt af of het door die winstrol komt, of dat het op toeval berust. Die winstrol deed overigens wel pijn, kan moeilijk zitten op mijn rechter bil!!!

Vandaag amateur fout gemaakt, ik zette die tren / test, maar blijkbaar liep een gedeelte gewoon eruit. Gvd niet goed gezet dus...toch maar een nieuwe gezet om zeker te weten.

Trainen verliep goed, schouders, benen ging niet vanwege die bil pijn door die winstrol... vraag me echt af of ik die volgende keer wel weer zet!!

Ik volg ook ;)

Maar ik dacht dat je test/tren ging doen, nu lees ik ook winny inject?
Wat zet je nu precies en hoelang etc?

klopt helemaal punjab...ik doe test / tren . respectievelijk 2 / 1 ml

winstrol moet de eerste 4 weken meelopen...vanacht zware zweet aanvallen...echt drijfnat haha ik schrik dan wakker . straks er weer tegenaan om 11.00 uur

Okay, misschien handig voor de volledigheid om even je OP aan te passen.
Waarom heb je gekozen voor de pijnlijke winny inject?

pijnlijk is die zeker...waaauw...ik had die toevallig een x aangeschaft eb hij stond er nog..dus vandaar!!?

heb hem gezet en de eerste drie dagen waren echt pijnkijk om te zitten...naar me werk met de auto pfff

op??? net wakker haha

OP = openingspost in dit geval.

Haha al die verhalen over winny inject, die gaat ik echt never nooit niet proberen!

OP = openingspost in dit geval.

Haha al die verhalen over winny inject, die gaat ik echt never nooit niet proberen!

ja en het erge is, ik heb het gevoel dat ik een sooort "griep verschijnselen" krijg na het zetten, dus ik overweeg om die te laten vallen. 2x gezet op maandag en 2x werd ik in de avond ziek. Kan dit toeval zijn. Ik zie geen optie om de openingspost aan te passen...weet jij hoe het moet.

3e nacht achter elkaar dat ik wakker wordt door het zweten, maar dat zal betekenen dat het werkt. Vandaag een ochtend dienst op het programma, en vanavond dan maar even vlammen in de gym!!

Terug
Naar boven