MuscleMeat

tren 200 / test 500 kuur start

• Topic Starter Topic Starter
Gister avond benen / schouders getraind. Schouders is het onderdeel welke altijd als eerste flink gaat groeien. Die bevestiging kreeg ik ook van mijn trainings maat, die ik al 5 dagen niet gezien had. Gister ook voor het eerst gewogen en weeg nu 4 kilo zwaarder dan toen ik begon. Heb gister ook 15 min gerend voor de training , omdat ik wist dat ik benen ging trainen. Squaten gaat met stappen vooruit. het is een onderdeel die ik in het verleden eigenlijk nooit trainde.

Van sides heb ik eigenlijk nog helemaal geen last, het enige is dat ik 's nachts zo nu en dan wakker wordt. Vandaag staat borst / triceps op het programma...zal zo snel mogelijk weer eens een foto maken....

slecht weekend gehad, trainen gaat als een trein, en maak stappen met vorderingen, maar heb dit weekend wel gezondigt met eten. Heb gelijk weer een boodschappen lijstje gemaakt om de draad van schoon eten weer op te pakken..

Buik is naar mijn gevoel achteruit aan het gaan, maar met de juiste voeding moeten we weer zo terug zijn ;

34zae1c.jpg

Armen en schouders groeien snel....hier een foto van arm, zo goed als ik kon maken ;

wqztck.jpg

Als ik train hou ik een schema aan met welke spiergroepen ik train, bijna bij elke training, doe ik buikspieren in setjes van 25!! Meestal maak ik er 500 max en min 250....dus daar kan het niet aan liggen. Discipline in voeding moet terug!!

Vanmorgen laatste keer winstrol gezet....wat doet die pijn zeg, maar goed, its done

Ik zie weinig verschil met 6 Febr.

aha dat kan, zolang ik het maar zie, op de weegschaal en vanuit de spiegel. Voedsel weer gemaakt voor 4 dagen, tenminste een gedeelte ervan

ml3xbr.jpg

en een foto, vanmorgen genomen....

2eziq6w.jpg

Lekkere training achter de rug, schouders en benen, benen gaat alles goed, behalve het squaten, pak ik niet meer dan 70 kilo. Heb het ook nog nooit gedaan voorheen eigenlijk, maar we gaan het langzaam op bouwen, er zit wel rek in, denk wel dat ik meer kan pakken, maar ga het wekelijks opvoeren

Ik kan de foto's helaas niet zien er staat een vraagteken
Als je zelf verbetering ziet dan is het goed toch ;)

Ik kijk via mn telefoon daar kan het aan liggen..
Woensdag begin ik trouwens ook aan 500test 300tren ;)

succes collega haha eerste kuurtje??

Bedankt haha ja eerste keer heb er zin in kan bij jou beetje zien wat te verwachten ;)

je ziet al wel goed dat je wat voller bent geworden!! keepitup!

keep posting!! foto,s zeggen meer als 1000 woorden! ik volg je op de voet :)

Hey kerel ik zit nu op de laptop en kan de foto's wel zien. Ik vind het duidelijk dat je gegroeid je schouders zijn ook goed vol netjes man ga zo door!

thanks...vandaag off day....trainer en legend in de sport ramon dekkers overleden!!ga je goed vriend

Volg

Wat is je vp? Als ik vragen mag , ik volg

zat op 13 toen ik begon....heb de indruk dat ik wel wat droger geworden ben, maar let dan ook wel goed op wat ik eet, want daar is de grootste winst te pakken.

Net klaar met werken, foto in de avond dus

30hlgmr.jpg

kracht begint echt toe te nemen....vandaag met biceps een paar pr neergezet...en eigenlijk moeiteloos. Heb t gevoel dat ik goed groei en droger wordt...zal eens kijken voor een foto update...

biceps = stang + 15 kg beide kanten

nu

biceps = stang + 22,5 beide kanten

Bw begin en nu?

stats op de grote 3 ?

en kan je misschien is een training poste?

Terug
Naar boven