AndroidHealthClinic

tren 200 / test 500 kuur start

Zit een knopje bewerk onder de post.

Lees vaker over winny & griepverschijnselen overigens, dus is vast geen toeval.

• Topic Starter Topic Starter
thanks maat....tis aangepast!!

gister lekker getraind met een maatje, rug / biceps, en buik!!! uur en een kwartier vol gas er tegen aan, heerlijk gevoel aan overgehouden!! training afgesloten met buik, en 10 min hardlopen, wat overigens gewoon lekker verliep!

vandaag top dag gehad met trainen, alles begint veel makkelijker te gaan, en kan zelfs al wat grenzen verleggen. Morgen moet ik die damn winstrol weer zetten...tegen die kijk ik wel een beetje tegen op...kon vorige keer 3 dagen niet zitten van dat kreng!!!

Borst en armen en schouders beginnen nu al behoorlijke vormen aan te nemen...zal zo spoedig mogelijk een foto plaatsen!!!

Top man dat je ook foto's plaatst! Hoop dat je dit volhoud tot het einde van je kuur :)
Succes!

yooo thanks man....vandaag lesdag op school ...volg 1 dag in de week een studie om me hbo papiertje te halen....maar moet pas om 10.00 uur beginnen....dus nog ff snel vlammen vanmorgen!!! Ik heb vernomen dat je die winstrol ook kon drinken...dus stond ik voor de optie zetteb of drinken. Ik heb gekozen voor de laatste...met een beetje ranja en spoelen maar....spul is wel smerig pffff....maar goed we kunnen er weer tegen aan! Het lijkt erop dat buikspiereb minder goed zichtbaar zijn, maar t vet wat nog op mn buik zat lijkt wel minder te worden...deze week goed op t eten letten...voel me goed en begin nu ook echt in kracht toe te nemen. Libido zit ook nog goed hahaha eigenlijk geen sides alleen zweten in de nacht

bro zet die tren op 400 en test op 200
je merkt er veeeeeel meer van dan alleen vocht! had eerst tren op 200 en test op 400 toch ever om gewisseld gaat nu 200%

thanks voor het advies, maar wilde het voorlopig ff zo laten, misschien dat ik op het eind de dosis nog wat kan verhogen...maar bij eerste keer zo'n dergelijke kuur moet je niet te hard van stapel lopen...vandaag ben ik 12 dagen onderweg....mijn update foto

30ljv38.jpg

das pas een leuke log om te volgen met die pic's erbij:)

benieuwd

Vanmorgen schouders / buik / en benen getraind

Benen heb ik eigenlijk altijd verwaarloosd maar die pak ik er nu echt bij, en ik begin behoorlijke progressie te maken, vooral met squaten. Ook schouders pakte ik vanmorgen meer dan ik anders kan, qua kracht begint het dus nu echt toe te nemen. Morgen ochtend ga ik voor de derde keer weer zetten, dus vandaag 2 weken ongeveer erop zitten.

Het gevoel van hard door kunnen trainen is er, lijkt wel of ik in hoog tempo mijn series kan zetten, waribj de herstel periode vrij vlot is. Morgen staat borst triceps, weer op het programma....Zat vorige keer op de 120 kilo, waar ik 9x alleen kon wegzetten, net de laatste lukte niet ( shit toch ) haha

Hou jullie morgen weer op de hoogte...;)

nog 2 foto's van precies 2 weken onderweg...vanmorgen 3e gezet!

nmysr5.jpg

6yi4w4.jpg

vanmorgen weer getraind, ging lekker, was maar een uurtje, maar wel maximaal gas erop haha

Lijkt of je op je buik droger bent geworden!

ik volg, ben benieuwd naar fotos van resultaat.

volg!

geen mooie basis om op te kuren maar alsnog veel succes!

no worries..ben idd al on...so got to eat sleep and train haha

zit niks anders op

Vandaag weer gaan trainen, het effect van de tren / test begin je nu echt te voelen tijdens het trainen, kan lekker vol gas doorgaan, en ook zwaarder dan normaal. Vandaag biceps getraind en rug, en buikspieren. Wilde vandaag gaan cardio én maar dat is er niet van gekomen.

Vorige training heb ik kickboxen gedaan met in mijn achterhoofd dat je van de tren het niet lang zou volhouden, echter bij mij leek het wel of ik gewoon door kon blijven gaan. Het is wel de bedoeling dat ik 3x per week de training afsluit met 20 min hardlopen.

Na het trainen eten gemaakt voor een paar dagen, verspreid over bakjes en in de vriezer gegooid, het schoon eten gaat nu al een paar dagen helemaal clean. Had er in het begin moeite mee om soms dingen te laten staan!! Biceps met name beginnen nu ook aardige vormen ( naar mijn idee ) aan te nemen. Mischien ff kijken of ik iemand bereid vind om daar een foto van te maken!!

Nu weer lekker op het werk!!

Terug
Naar boven