Fitness Seller

Tren-a 100 ED

400 tren e vs 600 tren e was bij mij wel een duidelijk voelbaar.
op 600 nog minder slaap als ervoor( dagen met 4 tot 2 uurtjes slaap was normaal)
Overdag enorm zweten ( was dan wel ook zomer en ik werk buiten)
En indien ik smiddags een middagdutje wou doen op het werk,problemen met ademhalen en wakker worden om naar adem te snakken :)

Dit. Ik moet de eerste nog tegenkomen die niet meer zweet of iets dergelijks puur omdat hij ED ipv EOD zet.

Is een mythe zoals een ander.

Het kleine verschil dat sommigen ervaren is volgens mij eerder aan placebo te wijten maar goed, iedereen moet doen wat hij zelf wil in the end.

PS: voor mensen die erg slecht slapen etc, klein beetje blowen in de avond doet wonderen :D

Wou net zeggen
Snap niet waarom ED injecteren sides zou moeten verminderen... Wat is de gedachte hier achter

Wou net zeggen
Snap niet waarom ED injecteren sides zou moeten verminderen... Wat is de gedachte hier achter

Een halfwaardetijd van 36 uur en dus flink schommelende bloedwaardes bij een EOD-protocol.

Geloof er persoonlijk wel in. Ga ook niet af op meningen van de gemiddelde DBB'er om iets als dit, hier is het stoer als je om het minste of geringste iemand z'n kop er af trekt of vreemdgaat terwijl ik dit toch wel als side zou zien :p

Een halfwaardetijd van 36 uur en dus flink schommelende bloedwaardes bij een EOD-protocol.

Geloof er persoonlijk wel in. Ga ook niet af op meningen van de gemiddelde DBB'er om iets als dit, hier is het stoer als je om het minste of geringste iemand z'n kop er af trekt of vreemdgaat terwijl ik dit toch wel als side zou zien :p

oke dus door schommelde bloedwaardes ga je meer zweten? of dat je agressiever wordt? of dat je nachtmerries krijgt? seems legit bro zelf zet ik ACE of prop altijd 3x per week niks raars meegemaakt tot nu toe

PS: voor mensen die erg slecht slapen etc, klein beetje blowen in de avond doet wonderen :D

En ik ben juist genokt met blowtje roken in de avond. Heb het nonstop benauwd, als ik wiet rook wordt dit nog erger :p
Gewichten worden wel met de dag lichter:D Moet wel zeggen, ik heb de pro's en con's van tren beide onderschat...

400 tren e vs 600 tren e was bij mij wel een duidelijk voelbaar.
op 600 nog minder slaap als ervoor( dagen met 4 tot 2 uurtjes slaap was normaal)
Overdag enorm zweten ( was dan wel ook zomer en ik werk buiten)
En indien ik smiddags een middagdutje wou doen op het werk,problemen met ademhalen en wakker worden om naar adem te snakken :)

Mijn eerste keer tren was icm test op 500/400, VOnd het een klotekuur en gainde bijna niets.

2 jaar later nam ik dezelfde kuur op 1000 mg - 800 tren en vloog ik door het dak en gainde ik als nooit tevoren....

IK ga binnenkort para doen...76.5 ED. Hoe meer hoe beter......

Mijn eerste keer tren was icm test op 500/400, VOnd het een klotekuur en gainde bijna niets.

2 jaar later nam ik dezelfde kuur op 1000 mg - 800 tren en vloog ik door het dak en gainde ik als nooit tevoren....

IK ga binnenkort para doen...76.5 ED. Hoe meer hoe beter......

Hoe vaak zet je para??? las dat je dat ook maar 1x per week hoefde te doen ofzo??

Hoe vaak zet je para??? las dat je dat ook maar 1x per week hoefde te doen ofzo??

Hoevaak je para zet vroeg ik me dus ook af....maar vergeleken met 800 MG tren per week, kan ik dus de para ook prima 76.5 ed zetten.....ipv EOD. IK zal wel n log doen

aight!

ik ga einde van mn kuur ook aan Para denk ik, goedkoop spul

klinkt als een legitieme reden. ´goedkoop spul´ :D

aight!

ik ga einde van mn kuur ook aan Para denk ik, goedkoop spul

Juist duurder want heeft een zwaardere ester dan tren ace dus minder werkzame stof en is 76mg/ml ipv 100mg/ml.
Jullie turken kunnen ook niet rekenen he :P

Mijn ace is gedoseerd op 76mg/ml dus ga dan naar minimaal 114mg ED als ik wil uppen :p

ik heb zelf tren e tren a en para geprobeerd vond et niks de parabolan.

ik zelf denk als je eenmaal tren ace hebt gebruikt dan zijn de andere de moeite niet meer als je voor resultaaten gaat is er niks beeter dan tren A.

ik heb zelf tren e tren a en para geprobeerd vond et niks de parabolan.

ik zelf denk als je eenmaal tren ace hebt gebruikt dan zijn de andere de moeite niet meer als je voor resultaaten gaat is er niks beeter dan tren A.

ligt het aan de Parabolan of het merk die jij gebruikte???
hoor wel dat goede Para lastig te krijgen is

lag meer aan de ester die me niet beviel denk ik
vond het gewoon als tren e maar dan gedoseerd op 76mg de ml.
was in de tijd dat blauw wit nog goed was ong 2.5 jaar trug
leuk om n keer te doen maar had er veel meer van verwacht.
zetten 152mg eod 8weeken

Terug
Naar boven