MuscleMeat

tren a 200 mg vs winny 50 mg

sherminator

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
hej jongens ,

heb hiervoor ook al een topic gemaakt maar ben dat niet van plan om te doen omdat ik de tren dose aan de hoge kant vond .

zit in een bulk kuur (w1-w10) plan is dus om de kuur te verlengen tot 16 weken om de laatste 6 weken te cutten. Wat denken jullie dat effectiever is tren a 200 mg of winny op 50 mg ?

dit in combinatie met 750 mg test e

Laatst bewerkt:
Tren is sterker.

• Topic Starter Topic Starter
oke maar is 200 mg wel genoeg ?

als je nog nooit tren hebt gebruikt zou ik gewoon voor de 200mg gaan

200mg totaal per week ofzo? Als je per dag of om de dag bedoelt is het idd aan de hoge kant ja.

Ik haat winstrol en tren is veel lekkerder, dus ik zou 100mg om de dag nemen.

200mg per week is erg weinig? Ik zou inderdaad doen wat testoflesje zegt. 100 mg EOD.

tis mn eerste keer dat ik tren gebruik , wil niet gelijk alle sides krijgen haha.

ja dat zou kunnen, maar tis meer bedoeld om spieren te behouden die ik de cycle heb gewonnen . is 200 mg tren a met 750 test e daar in staat toe ?

6 weken cutten na een bulk kuur van 10 weken raak echt kant nog wal, ga je lekker veel gewonnen KG mee verliezen imo. jij gaat k*tten ipv cutten :P

6 weken cutten na een bulk kuur van 10 weken raak echt kant nog wal, ga je lekker veel gewonnen KG mee verliezen imo. jij gaat k*tten ipv cutten :P

Leg mij eens uit hoe ik op tren en test spier verlies?

Echter ben ik van mening dat het niet het beste is om je dieet en schema om te gooien dicht bij of na een na kuur.

Sommige mensen zeggen ook minder last van sides te hebben als ze ED pinnen ipv EOD.

200mg tren bij 750mg test ? rare keuze, waarom zoveel test ?

250mg test bij 400mg tren e5d zou ik doen. en cutten direct na een bulkuur is niet zo slem bedacht. beter eerst cutten en dan lean bulken.

200mg tren bij 750mg test ? rare keuze, waarom zoveel test ?

250mg test bij 400mg tren e5d zou ik doen. en cutten direct na een bulkuur is niet zo slem bedacht. beter eerst cutten en dan lean bulken.

Niet ideaal nee, maar ook geen ramp. Paar maatjes van me zijn zojuist begonnen met bulken voor een wedstrijd en de laatste 6 weken gaan ze cutten tot 3%
Uiteraard zit er dan wel aardig wat AAS in :D

Niet ideaal nee, maar ook geen ramp. Paar maatjes van me zijn zojuist begonnen met bulken voor een wedstrijd en de laatste 6 weken gaan ze cutten tot 3%
Uiteraard zit er dan wel aardig wat AAS in :D

Klopt, maar met winny of 200mg tren red je het niet :D

Evt eerst een 6-8 weken bridge, en ondertussen kijken hoe dat gaat, en je voeding aanpassen.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 22:40 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bulk-kuur-naar-cutting-328073/

Hier geef ik al antwoord.

Terug
Naar boven