MuscleMeat

Tren. ace - anavar - masteron prop. kuur

Glenneman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Denk erover om volgend cutkuurtje te gaan doen. Graag jullie mening hierover en eventuele aanpassingen. Doel: droge spiermassa bijkomen

Week 1-5:
Trenbolone acetate: 150mg ew
Anavar: 35mg ed

Week 3-7
Masteron propionate: 200mg ew

Tx

waarom geen test p erbij?

Waarom niet gewoon 6 weken test, mast en tren?

Mag ik het nummer van je vriendin dan? Ik bedoel, iemand met er toch bezig houden als je hem niet meer omhoog krijgt :D

Test erbij nemen. En dit is een veel te lage dosering.

Denk dat je je nog ff moet inlezen. Over hoeveel injecties zou je deze producten verdelen inde week?

Hallo,

Denk erover om volgend cutkuurtje te gaan doen. Graag jullie mening hierover en eventuele aanpassingen. Doel: droge spiermassa bijkomen

Week 1-5:
Trenbolone acetate: 150mg ew
Anavar: 35mg ed

Week 3-7
Masteron propionate: 200mg ew

Tx
vreemde kuur en ook nog eens zonder test,en korte esters zet je om de dag ,niet 1x per week.
wk 1-8 150mg test p eod
wk1-7 100mg tren ace eod
wk1-8 150mg mast p eod
wk9-12 1 cap arofixen p/d
zo is die beter.

Ga dan voor test p/mast p/ tren ace op een degelijke dosering voor 6 weken.

Ja ga dan voor test p/mast p en tren acetate.... En trenbolone acetate werkt beter als je het elke dag injecteerd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt voor de reacties! Hier kan ik al wat mee. Vroeg me wel af of je de drie produkten in 1 spuit kan trekken, kwestie van geen speldenkussen te worden na 3 weken.

Ja dat kan omdat ze allemaal op oliebasis zijn. Succes

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:56 ----------

Ps:3 weken is wel erg kort..... Minimaal 6 en maximaal 8 met trenbolone acetate. En test p 2 weken langer na laatste inject trenbolone i.v.m libido en wil je echt beter herstel en libido behoud dan zou ik 4 weken bridgen tot de nakuur.

Ik zou er wat test p in gooien
Var verhogen naar 50-60mg
nakuur Aro en wat HCG laten lopen van begin tot einde van je kuur

Terug
Naar boven