XXL Nutrition

Tren-dip

comet

Cool Novice
Waardering
0
Ik ga binnenkort beginnen met een tren-only kuurtje van 6 weken.
Heb goeie ervaringen met een korte Tren-kuur.

Alleen een paar weken nadat ik ermee stop ben ik niet de gezelligste persoon, om het even zo te zeggen.
Heb al begrepen dat een nakuur bij tren weinig zin heeft, maar is er misschien iets dat ook maar een beetje helpt om de stemming er een beetje in te houden?

p.s.
Wil misschien naast de tren ook winstrol gebruiken, iemand ervaringen mee ondanks dat het niet echt een gebruikelijk combi is?

Waarom geen test p ernaast?

indd gewoon een test variant ernaast

Heb al begrepen dat een nakuur bij trenbolone weinig zin heeft, maar is er misschien iets dat ook maar een beetje helpt om de stemming er een beetje in te houden?

heb je verkeerd begrepen...bij tren is nakuur een must...

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil er geen test bij omdat ik t simpel wil houden.
Bovendien ervaar ik erg veel vochtretentie met test, welke vorm dan ook.

Ik meen ooit gelezen te hebben dat nakuren bij tren niet kan, omdat de gebruikelijk middelen bij tren niet helpen.
Ben dus erg benieuwd met welk middel er nagekuurd kan worden....

Ik meen ooit gelezen te hebben dat nakuren bij trenbolone niet kan, omdat de gebruikelijk middelen bij trenbolone niet helpen.

Jij bedoelt zeker nolvadex als nakuur, je zal er ook wat anders naast moeten gebruiken, ik geloof t3 of t4, een van die 2.. andere members kunnen de juiste wel bevestigen, hit me :)

• Topic Starter Topic Starter
Jij bedoelt zeker nolvadex als nakuur, je zal er ook wat anders naast moeten gebruiken, ik geloof t3 of t4, een van die 2.. andere members kunnen de juiste wel bevestigen, hit me :)

nakuren met T3 of T4 lijkt me heeeeeeeeeeeeel onlogisch.....
mischien bij elkaar optellen, dan krijg je T7. Doe ik die wel....:mad:

t3 is tijdens de kuur om de prolactine laag te houden.

Niet nakuren met trenbolone is vragen om een paar maandjes met een trenbolone d*ck rond te lopen. Als 19nor neemt het zowel je htpa als je eigen testproductie goed in de kakker.

Ik meen ooit gelezen te hebben dat nakuren bij trenbolone niet kan, omdat de gebruikelijk middelen bij trenbolone niet helpen.

beetje domme redenatie vind.... omdat je het simpel wil houden....test is de basis van elke kuur,al is het alleen maar een replacement dosis.

en aangezien je een kuurtje van 6 weken wil doen ga ik er van uit dat je tren-a neemt... dus kan je mooi test-prop erbij gooien, houd ook al minder vocht vast dan sust of enanthate. anders gewoon er wat voor bij nemen al denk ik dat de winny ook zal schelen.

tren/winny is trouwens een veel gebruikte en effectieve combo (icm test natuurlijk) aangezien winny zijn werk voornamelijk buiten de androgeen receptor om doet en tren juist weer sterk er aan hecht. verder is de 1 een 19-nor en de ander een DHT... gooi daar de derde anabole groep erbij (de test en/of zijn varianten) en je heb een zeer complete en effectieve kuur.

dus....**** simpel en ga voor een doordacht plan.

-rodge

beetje domme redenatie vind.... omdat je het simpel wil houden....test is de basis van elke kuur,al is het alleen maar een replacement dosis.

en aangezien je een kuurtje van 6 weken wil doen ga ik er van uit dat je trenbolone-a neemt... dus kan je mooi test-prop erbij gooien, houd ook al minder vocht vast dan sust of enanthate. anders gewoon er wat voor bij nemen al denk ik dat de winny ook zal schelen.

trenbolone/winny is trouwens een veel gebruikte en effectieve combo (icm test natuurlijk) aangezien winny zijn werk voornamelijk buiten de androgeen receptor om doet en trenbolone juist weer sterk er aan hecht. verder is de 1 een 19-nor en de ander een DHT... gooi daar de derde anabole groep erbij (de test en/of zijn varianten) en je heb een zeer complete en effectieve kuur.

dus....**** simpel en ga voor een doordacht plan.

-rodge

Goede post.

je moet wat karma punten verdelen bla bla blaaaaa bla bla

Heb je nog te goed!

Terug
Naar boven