XXL Nutrition

Tren echt slecht slapen

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Hoe doen jullie dat slapen ol tren?
Het duurt een uur voor dat ik kan slapen en word dan snachts om et uur wakker.
Gemiddeld slaap ik zo een 5-6 uur .

werd bij mij na drie weken minder, maar melatonine werkte voor mij redelijk.

Gewoon mee om leren gaan, slaap erg slecht op tren. Snachts om t uur wakker, zeikesnat en als ik om 5uur wakker ben slaap ik niet meer.

Mja, thats the way it is... soms slaap ik even als ik thuis kom van het werk.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon mee om leren gaan, slaap erg slecht op tren. Snachts om t uur wakker, zeikesnat en als ik om 5uur wakker ben slaap ik niet meer.

Mja, thats the way it is... soms slaap ik even als ik thuis kom van het werk.

Idd mijn middag dutjn op het werk of een powernapjn na het werk lukt zondr problemen. Maar savonds lukt het niet

Op hoeveel tren zit je per week? Kan me trouwens een post van Rob S. herinneren dat hij stukken beter sliep als hij 2x per week 0.25 cabergoline pakte.

Offtopic,gaat ie verder wel lekker op de tren?

Offtopic,gaat ie verder wel lekker op de tren?

Ja ik ga echt lekker,enorme pomp, krachtgains,vlugger herstel tussen setjes door
Mijn gains vallen niet tegen , maar ik ben ervan overtuigd indien mn slaap beter is, mn gains dat ook zullen zijn.

FF doorbijten, bij mij na een week of 4 ging het terug prima, zonder middeltjes.. wel nat wakker worden, dan ga je aan de andere kant van het bed liggen..

melatonine blijkt wel te werken, ofwel zit dat in het hoofdje :)

Op hoeveel tren zit je per week? Kan me trouwens een post van Rob S. herinneren dat hij stukken beter sliep als hij 2x per week 0.25 cabergoline pakte.

Lijkt me sterk dat het progesteron gerelateerd is aangezien decagebruikers geen last hebben van de slapeloosheid zoals je die op tren zou ervaren. Voor mij is het slaapgebrek dat ik met tren opbouw een reden om het niet meer te gebruiken zonder slaapmedicijnen. Alle andere sides kan verdragen maar 3 weken langs zonder een oog dicht te doen breekt me echt op.

Zolpidem om in te slapen werkt altijd goed.

Vaak zijn die meds op recept en moeilijk aan te komen.

Je dealer heeft vast wel wat benzos, probeer je dat

Is er eigenlijk verschil in insomnia tussen tren-e en tren-a?

Ik heb tren a en tren e gebruikt beide van 3 verschillende merken .. En ik slaap als een roos , aan het begin hield ik me ook bezig met kan ik wel slapen maar als je stopt met mind****en lukt t prima... Zit tussen de oren denk ik

Is er eigenlijk verschil in insomnia tussen tren-e en tren-a?

Op tren a had ik een stuk meer slapeloosheid maar voor mijn gevoel zijn veel tren e op 200 mg/ml ook ondergedoseerd. Tren a heeft overigens wel mijn voorkeur omdat het harder en sneller inkickt en tijdens de PCT merk ik een veel sneller herstel.

eerste 2 weken slaap ik er ook slecht op, dan word het beter, echter vorige week dosis van 200mg naar 400mg gedaan en nu is het slapen ook weer even wat slechter, ben echter totaal niet moe overdag dus heb er geen problemen mee.

zit week 4 nu 400mg/w

Ik ben ook een kuurtje aan het doen met 400mg tren pw, de eerste weken kon ik ook niet slapen maar heb dit opgelost met een paar trekjes van een joint. Ik moet wel dagelijks mijn lakens verversen want die zijn zeik nat als ik opsta :p maar voor de rest is het toch een zalig product! en die natte lakens neem ik er graag bij

blowen en tren samen kan een mind****er zijn op langer termijn omdat tren je opfokt en blowen je downmaakt .
aan het begin lijkt t te werken maar mijn oom deed dat ook en raakte hierdoor in psychose.
terwijl hij daarvoor al zeker 10 x had gekuurd met tren zonder blowen.
ik zeg niet dat dit bij jouw ook gebeurd maar de kans is wel aanwezig

Terug
Naar boven