XXL Nutrition

tren en bold?

huf

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
tren deca bold allemaal 19nor toch?
tren en deca maken je bloed dikker (te dik)
deca en equipoise doen dit ook..
hoe zit dit met tren en bold? gaat dit wel.. heb hier nog nooit iemand over gehoord,

Alvast bedankt

tren en blod zou wel samen gaan denk ik, maar zoiezo geen kuur beginnen zonder een basis van test.

tren en bold kan wel maar waarom zou je 19nor willen stacken, pointless imo. Overigens is bold geen 19nor dacht ik tenminste.

Tren test en bold samen gepakt. Sides: bloeddruk. Ik had bold erbij genomen vooral vanwege de trek in eten. Test en tren had voor mij het gevolg da ik zoveel minder trek had en tegen heug en meug vreten niet goed kon volhouden. Ja bold hielp maar bloeddruk ging te hoog. Nu weet ik inmiddels dat bloeddruk bij mij sowieso een punt is. Kan het dus niet direct aan bold toeschrijven.

Tren en bold zonder test zou ik niet doen. Ik zou dan altijd minimaal 250mg test per week bijzetten. Maar een bron heb ik hier niet bij. Ik zie gewoon iedereen altijd test bij tren zetten vanwege de sides van tren. Of dit ook met bold kan weet ik niet zeker maar heb ik echt nog nooit gezien.

Laatst bewerkt:
tren en bold kan wel maar waarom zou je 19nor willen stacken, pointless imo. Overigens is bold geen 19nor dacht ik tenminste.

Its not very common to compare Equipoise to testosterone; however& a far more common comparison is between Equipoise and Deca. I suspect this is because when Dan Duchaine introduced this compound to the steroid using community, he made an immediate comparison to Deca, speculating that it would act similarly to Deca but like a much stronger version of it. Equipoise doesnt actually act much like deca at all; Deca is actually a progestin and a 19-nor derived steroid whereas Equipoise is more closely related to testosterone (being only one double bond differ rent). Duchaine later rescinded his original statement on Equipoise and said that it was disappointing as a mass builder when compared with deca, but a far better drug than for both strength gains and vascularity. Unfortunately, the myth that Equipoises action is similar to Decas has persisted for nearly 2 decades after he revised his opinion; this is most evident on internet message boards today, where many will advise against including both of them in a cycle because "they act the same way."
BRON

PS. graag wil ik iedereen aanmoedigen eens te googlen met een vraag of een antwoord en gewoon ff kort een citaat. Zo leren we in deze sectie nog iets en voorkomen we dat we elkaar na-papagaaien zoals al op teveel boards gebeurd. Please?!

• Topic Starter Topic Starter
aha ok moet wel kunnen dus was dit van plan:
test 250 1-16
tren 200(mssn 300)1-14
bold 400 1-14

(met hcg uiteraard)
denk zonder kickstart ook ff voor me levertje :p
tren ken ik ook wel van dat t me eetlust enigszins bederft..
wat vond je (naast je hoge bloeddruk) van de kuur?

aha ok moet wel kunnen dus was dit van plan:
test 250 1-16
tren 200(mssn 300)1-14
bold 400 1-14

(met hcg uiteraard)
denk zonder kickstart ook ff voor me levertje :p
tren ken ik ook wel van dat t me eetlust enigszins bederft..
wat vond je (naast je hoge bloeddruk) van de kuur?

zorg ervoor dat je test hoger is dan je tren en ik zou de tren niet langer dan 12 weken zetten,het is en blijft een heftig middel en als je de test tot week 16 zet,is de tren toch net ff 2 weken langer uit je systeem
dit zal je herstel ten goede komen.
je kan als kickstart ook test p nemen,hoef je niet zolang te wachten;)
ik zou hem zo doen
wk1-4 250mg mg test p/w
wk1-4 100mg test p eod
wk5-16 500mg test e p/w
wk1-12 300mg tren e p/w
wk1-16 300mg bold p/w
wk1-17 2x250iu hcg p/w
wk18-22 1 tab arofixen p/d

Terug
Naar boven