Fitness Seller

Tren en te hoog libido

Low test / high tren was mijn libido sky high.. Eveneens in dezelfde combi met Mast erbij op high dose. Ik heb het idee dat ik veel beter presteer qua libido op een hoger Androgeen. Er zal ongetwijfeld een grens zijn waarop alles in elkaar stort. Ik ga nu op high test en high tren voor de komende 10 weken. Ben benieuwd wat dit met mijn libido zal doen.

Maar even for the record.. Een TE HOOG libido bestaat niet.. Dan heb je niet de juiste vriendin..

Een TE HOOG libido bestaat niet.. Dan heb je niet de juiste vriendin..

Dat is dus echt niet waar he. Als je op een gegeven moment nergens anders meer aan kan denken en je chagrijnig wordt als je geen sex krijgt (voor wat voor reden dan ook) dan is je libido TE hoog

Dat is dus echt niet waar he. Als je op een gegeven moment nergens anders meer aan kan denken en je chagrijnig wordt als je geen sex krijgt (voor wat voor reden dan ook) dan is je libido TE hoog

Srsly geen last van... Nogmaals, check je GF..

Wat heeft je vriendin ermee te maken? Als jij op werk zit en je niet kan concentreren op je klus want je libido is sky high door androgenen -- bel je dan even je vriendinnetje om het op te lossen voor je?

:roflol: Dan ben je imo mentaal gewoon niet in orde.

Jij kan als swinger natuurlijk ook gewoon iemand anders nemen dan je vriendinnetje. Collega'tje ofzo?

Nice! Wij hadden afgelopen zaterdag een date met een stel. Zagen er goed uit, maar het eerste wat er bij de gast uit kwam was over mijn fysiek. Die chick was serieus een 9/10 met een kont waar menig fitnesschick jaloers op zou zijn. Volgens mijn vriendin had hij mooie ogen etc. Maargoed, als hij meteen over je fysiek begint nog in de eerste 2 minuten, dan weet je gewoon dat er geen vervolg gaat komen :o Jelly Beta. Ze waren wel een stuk jonger, toch merk je dan ook wel dat er een grote kloof zit qua gespreksstof :rolleyes: Op naar de volgende :D
hoe wil je dat anders noemen?

Swingen icm tren

Recipe for disaster

• Like
Waarderingen: GPRO
Haha.. Je moet denk ik gewoon de juiste dame aan je zijde hebben. Dan heb je dat srs waar niet nodig allemaal..

Hmm maar is kijken dan

Vaag dat het libido bij iedereen op een andere dosis sky high gaat of compleet verdwijnt. Een maat van me, want ik kuur niet, had ook totaal geen libido op 250mg test e, 350 mast p en 700mg tren a (wel gyno). Terwijl bij een simpele test e 250 en tren e 400 hij alleen maar met een harde piel rond liep.

Volgende zal 500mg test e en 1000mg tren e zijn. Kijken of dit voor hem gaat werken.

Hey zo'n vriend heb ik ook

Hebben we die niet allemaal? :D

krijg ook geen hoog libido bij tren

wel van test of mast

heeft me al veel geld gekost bij de hoertjes ook

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Haha.. Je moet denk ik gewoon de juiste dame aan je zijde hebben. Dan heb je dat srs waar niet nodig allemaal..

niets is voor altijd :(

Mijn kurende vriend (die is echt extreem buff, knap, sexy, lief, aardig, mooi etc.) die had amper libido op 500 test 1gram tren, 900 test 1gram tren) Zou hij dan op 250 test 1gram tren moeten gaan?

1 gram tren waar zijn jullie mee bezig jongens

Inderdaad... Gaat nergens meer over. En dan nog op 21jarige leeftijd.

Zinloos.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Ik heb alleen libido op 125> 500< test only

same here. zit nu op 750 test e en 600 tren e en libido is heel wat lager dan bv op 500 test only.
Al helpt een goede vriendin wel :-)

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Srsly geen last van... Nogmaals, check je GF..

Je mag zeggen wat je wil maar als je ELKE dag bv 3 of 4 maal op je vriending wil dan gaat het voor haar ook vervelen op de duur.
Heb daar al vaker over gepraat met vrouwen en zonder uitzondering zeggen ze ALLEMAAL: trop is teveel (om het op zn belgisch te zeggen) :-)

Boeit t nou of het haar gaat vervelen?

Terug
Naar boven