MuscleMeat

Tren Enanthaat

ja klopt...kzeg alleen dat die parabolan geen tren enan is...

tren enanthaat wel te verkrijgen in nl

Van Golden Gear ;)

parabolan is toch juist langerwerkend dan tren enanthaat ? dacht dat er een verschikkelijk grote koolstofketen aan geplakt was .... ???

Iz-dat-zooo zei:
tren enanthaat wel te verkrijgen in nl

Van Golden Gear ;)

Pas op met mannetjes zoals deze.
Dit is weer zo'n UG-merkje dat uit de grond is gestampt met een badkuip en een zak poeder uit China.

Wat nog niet geverifieerd is op DBB moet je altijd laten staan!!!

reusje20 zei:
parabolan is toch juist langerwerkend dan tren enanthaat ? dacht dat er een verschikkelijk grote koolstofketen aan geplakt was .... ???

Parabolan = Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonaat de halfwaarde tijd = ca. 9-10 dagen.

hardgainers zei:
:eek: Over vooroordelen gesproken! :eek:

Ervaringsdeskundigen spreken uit ervaring.
Doordat ik veel over AAS post en meningen geef komen er regelmatig veel aanbiedingen en vragen in mijnnPM boxje beste Hardgainers.
Ik krijg zo een redelijk beeld wie er op dit forum loopt aan te bieden, wat ze aanbieden en wat voor vage zooi er nu weer wordt aangeboden aan vooral nieuwe leden. Moie verhalen, schitterende kreten maar de achtergronden van dit soort colportage hebben ook een reden.

Het is tegenwoordig voor iedereen mogelijk een zak poeder uit China te halen en dat blijkt. De markt wordt overspoeld met nieuwe merknaampjes die totaal niet geverifieerd zijn op steriliteit en waarde.

Ik bescherm nieuwe mensen graag tegen dit soort praktijken zoals ik ooit zelf ook beschermd ben door mensen die er meer van wisten dan ik en belangeloos hun kennis open stelden.

Dank u!

DBC01 zei:
Doordat ik veel over AAS post en meningen geef komen er regelmatig veel aanbiedingen en vragen in mijnnPM boxje beste Hardgainers.
Ik krijg zo een redelijk beeld wie er op dit forum loopt aan te bieden, wat ze aanbieden en wat voor vage zooi er nu weer wordt aangeboden aan vooral nieuwe leden. Moie verhalen, schitterende kreten maar de achtergronden van dit soort colportage hebben ook een reden.

Het is tegenwoordig voor iedereen mogelijk een zak poeder uit China te halen en dat blijkt. De markt wordt overspoeld met nieuwe merknaampjes die totaal niet geverifieerd zijn op steriliteit en waarde.

Ik bescherm nieuwe mensen graag tegen dit soort praktijken zoals ik ooit zelf ook beschermd ben door mensen die er meer van wisten dan ik en belangeloos hun kennis open stelden.

Dank u!

Mooie woorden. :)

DBC01 zei:

Dank u!

:thumb:

niet steriel? ik heb ook spullen gebruikt van GG en ik kan nou niet zeggen dat het niet steriel was anders had ik waarschijnlijk wel een paar infecties hebben en het werkte ook dus wat is het probleem?

Sommige mensen moeten echt léren lezen.

Ik zeg niet dat DE spullen van GG niet steriel zijn, ik zeg alleen dat de kans bestaat dat zulke nieuwe merken op de markt niet steriel zijn of te weinig actieve stoffen hebben.

Mag ik je er even op wijzen dat GS ook héél hard voor z'n repuatie moest knokken?
Hoe vaak GS wel niet over de argwanende tong is gegaan eer dat mensen gingen gebruiken? GS heeft serieuze labtests laten doen. En mensen met goed ervaringen testen laten doen. Dán zet je een product goed in de markt.
Niet om er als 'member op een forum' vaak over te spammen.

Er is nog geen enkele verificatie van GG gezien, zelfs niet via Google, wat dan ook.
Dus tot zover raad ik de vele mensen aan die mij dat product willen laten verifieren GG af.
Morgen komt er een nieuw lid op het forum die het splinternieuwe merk Placebol ofzo gaat promoten. En dan? Moeten we daar ook maar meteen in gaan springen als een stel spuitgrage idioten?

nee daar heb je gelijk in en ik ben dat spammen ook een beetje zat "grow up", maar als ik ook wat andere berichten lees, komen er toch wel goede verhalen over GG dus dat zegt toch ook wel iets. Maar als iemand het een keer gaat testen op sterieliteit en waardes, graag want het is toch altijd leuk om te weten of er idd 250 mg van iets ergens in zit en geen 200 ofzo

Terug
Naar boven