- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas zei:ja klopt...kzeg alleen dat die parabolan geen tren enan is...
Iz-dat-zooo zei:tren enanthaat wel te verkrijgen in nl
Van Golden Gear![]()

Iz-dat-zooo zei:tren enanthaat wel te verkrijgen in nl
Van Golden Gear![]()
reusje20 zei:parabolan is toch juist langerwerkend dan tren enanthaat ? dacht dat er een verschikkelijk grote koolstofketen aan geplakt was ....![]()
DBC01 zei:Dit is weer zo'n UG-merkje dat uit de grond is gestampt met een badkuip en een zak poeder uit China.
Over vooroordelen gesproken! 
lolPumpin' zei:jezus...ben je een reclame -campagne aan het houden ofzo?![]()
hardgainers zei:
DBC01 zei:Ervaringsdeskundigen spreken uit ervaring.
Doordat ik veel over AAS post en meningen geef komen er regelmatig veel aanbiedingen en vragen in mijnnPM boxje beste Hardgainers.
Ik krijg zo een redelijk beeld wie er op dit forum loopt aan te bieden, wat ze aanbieden en wat voor vage zooi er nu weer wordt aangeboden aan vooral nieuwe leden. Moie verhalen, schitterende kreten maar de achtergronden van dit soort colportage hebben ook een reden.
Het is tegenwoordig voor iedereen mogelijk een zak poeder uit China te halen en dat blijkt. De markt wordt overspoeld met nieuwe merknaampjes die totaal niet geverifieerd zijn op steriliteit en waarde.
Ik bescherm nieuwe mensen graag tegen dit soort praktijken zoals ik ooit zelf ook beschermd ben door mensen die er meer van wisten dan ik en belangeloos hun kennis open stelden.
Dank u!

DBC01 zei:Ervaringsdeskundigen spreken uit ervaring.
Doordat ik veel over AAS post en meningen geef komen er regelmatig veel aanbiedingen en vragen in mijnnPM boxje beste Hardgainers.
Ik krijg zo een redelijk beeld wie er op dit forum loopt aan te bieden, wat ze aanbieden en wat voor vage zooi er nu weer wordt aangeboden aan vooral nieuwe leden. Moie verhalen, schitterende kreten maar de achtergronden van dit soort colportage hebben ook een reden.
Het is tegenwoordig voor iedereen mogelijk een zak poeder uit China te halen en dat blijkt. De markt wordt overspoeld met nieuwe merknaampjes die totaal niet geverifieerd zijn op steriliteit en waarde.
Ik bescherm nieuwe mensen graag tegen dit soort praktijken zoals ik ooit zelf ook beschermd ben door mensen die er meer van wisten dan ik en belangeloos hun kennis open stelden.
Dank u!