XXL Nutrition

tren gyno ?

Was van plan :

Week 1 tot 16 test e elke 5 dagen 250 mg
Week 1 tot 16 tren e elke 5 dagen 400 mg
Week 1 tot 16 proviron 50 mg ed

nakuur week 18 tot 22 arofixen misschien langer twijfel.nog tussen 4 of 6 weken,

Maar vanwege die knobbels zal ik nu toch actie moeten ondernemen

Sowieso veel te zwaar elke 5 dagen en dan ook nog 16 weken.:eek:

Verder moet je de test altijd twee weken langer laten doorlopen

Gyno hoeft geen ramp te zijn. Ik krijg ook altijd 'knobbeltjes' maar het stagneert na x aantal weken. Nolva kan je pakken, lijkt me geen prolactine gyno of heb je vochtafschijding uit tepel?

Zeker niet stoppen tenzij het echt ERG wordt :roflol:. Gyno trekt bijna altijd weg na de kuur, zelfs zonder nakuur, is kwestie van stabiliseren. Als je nu pas gyno krijgt vermoed ik dat het niet al te erg zal zijn en dat je er gewoon op moet letten/kijken of het niet erger/zichtbaarder wordt.

Echte gynofobie hier op het forum, sommigen doen het zichzelf aan denk ik soms :roflol:

PS: ik heb op dit moment ook bolletjes achter mijn tepels ie iets of wat pijn doen als ik er op druk. Ik pak geen nolva en laat het gwn zo, actie pas als het echt erg/zichtbaar gaat worden en voor de rest... niet teveel aan denken, hoort er nu eenmaal bij ;).

1. Waarom zou uberhaupt zijn prolactine verhoogd zijn ('omdat tren' is geen reden alvast, zie o.a. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ongunstinge-resultaten-bloedonderzoek-336749/)?
2. Waarom zou behandeling van zijn gyno d.m.v. een SERM niet de voorkeur genieten boven je 'aanrader' dosti?

TS: zou je de diameter van je gyno kunnen schatten en ben je niet vaker aan je tepels gaan zitten oid.?

dit.

ik had de test sowieso gedropt naar 125mg, en nolva gepakt ipv andere middelen
in dit soort gevallen is het verstandiger om oestrogeen onder controle te houden

• Topic Starter Topic Starter
Gyno hoeft geen ramp te zijn. Ik krijg ook altijd 'knobbeltjes' maar het stagneert na x aantal weken. Nolva kan je pakken, lijkt me geen prolactine gyno of heb je vochtafschijding uit tepel?

Zeker niet stoppen tenzij het echt ERG wordt :roflol:. Gyno trekt bijna altijd weg na de kuur, zelfs zonder nakuur, is kwestie van stabiliseren. Als je nu pas gyno krijgt vermoed ik dat het niet al te erg zal zijn en dat je er gewoon op moet letten/kijken of het niet erger/zichtbaarder wordt.

Echte gynofobie hier op het forum, sommigen doen het zichzelf aan denk ik soms :roflol:

PS: ik heb op dit moment ook bolletjes achter mijn tepels ie iets of wat pijn doen als ik er op druk. Ik pak geen nolva en laat het gwn zo, actie pas als het echt erg/zichtbaar gaat worden en voor de rest... niet teveel aan denken, hoort er nu eenmaal bij ;).

Bedankt voor je reactie, heb geen vocht afscheiding nee, maar het begint zichtbaar te worden aangezien ik met dit weer in hemdjes loop omdat een normaal shirt gewoon te warm is moet ik.toch wat .

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:05 ----------

Sowieso veel te zwaar elke 5 dagen en dan ook nog 16 weken.:eek:

Verder moet je de test altijd twee weken langer laten doorlopen

Misschien wel zwaar maar de andere sides als acne ed hield ik wel onder controle hiermee door elke 5 dagen te doen, maar volgen de keer ga ik toch wat lichter inzetten ja, was inderdaad van plan die test nog 2 weken door te laten.lopen , heb ik niet goed neergezet , ik lees dat inderdaad overal. Bedankt voor je input

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:07 ----------

dit.

ik had de test sowieso gedropt naar 125mg, en nolva gepakt ipv andere middelen
in dit soort gevallen is het verstandiger om oestrogeen onder controle te houden

Bedankt ik neig nu inderdaad naar,de nolva en vind toch de winstrol nog te pakken ook een goed idee, aangezien ik nolva heb liggen ga ik het toch proberen mocht dat niet goed uitpakken kan ik altijd nog zwaarder spul kopen

Terug
Naar boven