Fitness Seller

Tren hoest

• Topic Starter Topic Starter
Die halfwaardetijd klopt niet. Maar je kan beter naar het actief leven zien en dat is 2 dagen (halfwaarde is 1 dag). Halfwaardetijd (half life), dus de tijd waarop de stof voor de helft verdwenen is, moet je niet weten.

Dit zijn ze van alle esters. De halfwaardetijd is ongeveer de helft van deze waardes.

Steroid esters active-life
Formate 1.5 days
Acetate 2 days
Propionate 3 days
Phenylpropionate 4.5 days
Butyrate 6 days
Valerate 7.5 days
Hexanoate 9 days
Caproate 9 days
Isocaproate 9 days
Heptanoate 10.5 days
Enanthate 10.5 days
Octanoate 12 days
Cypionate 12 days
Nonanoate 13.5 days
Decanoate 15 days
Undecanoate 16.5 days

Ok 2 dagen.Maar dan moet met om de dag prima resultaten te halen zijn toch?
Lijkt mij.
En na hoeveel dagen gaat het echt eenbeetje aanslaan?

Ok 2 dagen.Maar dan moet met om de dag prima resultaten te halen zijn toch?
Lijkt mij.
En na hoeveel dagen gaat het echt eenbeetje aanslaan?

Om de dag is het beste inderdaad. Elke dag is niet nodig.

Bij een acetate ester ga je hoge pieken in het bloed krijgen, dus vrij snel.

wtf!

Die halfwaardetijd klopt niet. Maar je kan beter naar het actief leven zien en dat is 2 dagen (halfwaarde is 1 dag). Halfwaardetijd (half life), dus de tijd waarop de stof voor de helft verdwenen is, moet je niet weten.

Dit zijn ze van alle esters. De halfwaardetijd is ongeveer de helft van deze waardes.

Steroid esters active-life
Formate 1.5 days
Acetate 2 days
Propionate 3 days
Phenylpropionate 4.5 days
Butyrate 6 days
Valerate 7.5 days
Hexanoate 9 days
Caproate 9 days
Isocaproate 9 days
Heptanoate 10.5 days
Enanthate 10.5 days
Octanoate 12 days
Cypionate 12 days
Nonanoate 13.5 days
Decanoate 15 days
Undecanoate 16.5 days
Wist niet dat cyp langere halfwaarde had dan enant.
Betekent dat dat cyp makkelijker elke 7 dagen geinjecteerd kan worden dan enant? Aangezien er hier mensen zitten die e5d enant zetten.

wat is je test laag.Maar dat doe je om een reden denk?
Test is laag ivm met gyno issues, waar ik zelfs met deze doseringen toch last van kreeg..

50mg/dag = 350mg/week ...is toch niet veel?

(375 moet 350 zijn btw)

Ja waarom zoon hoge dosering provi als ik vragen mag
50mg/dag te hoog?

Ik vraag om de lage test.
Maar idd die provi is wel eh hoog...........
.?

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Provi is hoog bij hem ja.
Maar waarom de test zo laag,zeker met tren

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Je ziet het,we zijn benieuwd hier ;)

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Halfwaarde tijd 2/3 dage.
Dus om de dag lijkt mij wel genoeg.
Weet iemand na hoeveel tijd het een beetje gaat knallen?

Halfwaardetijd: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Trenbolone_Acetaat

Ik merkte al na 4 dagen grotere pomps in de gym

Ik heb bij de opsomming dus alles opgeteld en de dosissen per week neergezet ;)

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:55 ----------

Libido is top! Precies goed wat mij betreft, niet te hoog vooral.
Heb met andere kuren wel een vervelend hoog libido gehad, 2x/dag was ik nog niet tevreden en elke mooie vrouw die ik tegen kwam kreeg gelijk een staande ovatie... te veel van het goeie. Maar low test high tren geeft een perfect libido, voor mij iig.

Ooh per dag. Ik dacht elke dag bro

Om de dag is het beste inderdaad. Elke dag is niet nodig.

Bij een acetate ester ga je hoge pieken in het bloed krijgen, dus vrij snel.

Grappig dat toch de ervaren Ace-gebruikers ED prefereren boven EOD. Maar ieder zijn keuze uiteraard.

Mss leuk om te vermelden in hoeverre jij verschil merkte? Ik heb 't nooit EOD gepakt en ga het risico ook niet lopen.

Mentaal stabiel tov onstabiel, onrustiger met eod en libido blijft beter met ed. Bij eod voelde ik me op injectiedag alsof ik keihard wilde trainen en de dag daarna voelde ik dezelfde trainingsagressie veel minder. Alles voelt stabieler met ED injecties. Kan het niet helemaal vergelijken want eod was met hoog test en ed met laag test, ik kan het effect van laag test / hoog test ed / eod niet helemaal uit elkaar halen.

Grappig dat toch de ervaren Ace-gebruikers ED prefereren boven EOD. Maar ieder zijn keuze uiteraard.

Heeft met opbouw van de stof te maken. Om de 2 dagen heb je geen opbouw en wordt elke injectie verspreid over 2 dagen.

Net zoals bij lange esters bv. enanthate is er bij wekelijkse injectie een opbouw van stof dan. Dit omdat het 10 dagen actief is. Dus om de 7 dagen heb je een verhoging van stof elke week.

Maar dat is volgens mij niet nodig bij korte esters gezien de pieken. Net zoals anavar elke dag genomen wordt en een actief leven van 20u ongeveer heeft (best 2 maal per dag daarom).

Maar je gaat nog sneller vooruit gaan natuurlijk bij dagelijkse injectie van een acetaat ester.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Wist niet dat cyp langere halfwaarde had dan enant.
Betekent dat dat cyp makkelijker elke 7 dagen geinjecteerd kan worden dan enant? Aangezien er hier mensen zitten die e5d enant zetten.

Een decanoaat ester zoals deca wordt ook wekelijks geinjecteerd. Cyp, decanoaat en enanthaat is gewoon goed om de week.

Enanthaat om de 5 dagen is onnodig (gezien het 10 dagen actief is). Voor sustanon kan dit wel.

't Gaat mij in dit geval niet om het sneller/beter gainen als je ED zet maar om het beperken van de ( vooral mentale ) sides en dat wordt door de meeste die beide hebben geprobeerd, zie ook Ymir hierboven, toch bevestigd.

Maargoed dit alles heeft niks te maken met de tren hoest.

't Gaat mij in dit geval niet om het sneller/beter gainen als je ED zet maar om het beperken van de ( vooral mentale ) sides en dat wordt door de meeste die beide hebben geprobeerd, zie ook Ymir hierboven, toch bevestigd.

Maargoed dit alles heeft niks te maken met de tren hoest.

Ivm sides weet ik niet. Dat is persoonsafhankelijk en moet men dan testen wat beste werkt.

Tren hoest is zelfde als test hoest. Volgens sommigen met oplosmiddelen erin te maken. Volgens anderen vanwege bepaalde metabolieten of effect op bepaalde hormonen (die vernauwing luchtwegen veroorzaken).

Volgens mij wat stof die direct in de bloedbaan is gekomen en de longblaasjes irriteert. Zelfde als je je verslikt eigenlijk.

Niet alles stoffen kunnen dit. Komt het door oplosmiddelen erin of door de stof zelf is een vraag. Ik vermoed door de aas zelf gezien dit bij test en tren alleen is.

Gezien het een vrijwel direct effect is kunnen we metabolieten uitsluiten. Effect op hormonen of direct effect op vernauwing luchtwegen volgens mij ook niet (irritatie zou kunnen komen door effect immuunsysteem, maar dat is te snel bij tren en test hoest).

Dus gezien de directe effecten, speciek bij bepaalde stoffen en ervaring van mensen denk ik dus stof langs een ader de bloedbaan in.

Aspireren en op de juiste plaats zetten voorkomt al veel heb ik in het verleden gemerkt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heeft met opbouw van de stof te maken. Om de 2 dagen heb je geen opbouw en wordt elke injectie verspreid over 2 dagen.

Net zoals bij lange esters bv. enanthate is er bij wekelijkse injectie een opbouw van stof dan. Dit omdat het 10 dagen actief is. Dus om de 7 dagen heb je een verhoging van stof elke week.

Maar dat is volgens mij niet nodig bij korte esters gezien de pieken. Net zoals anavar elke dag genomen wordt en een actief leven van 20u ongeveer heeft (best 2 maal per dag daarom).

Maar je gaat nog sneller vooruit gaan natuurlijk bij dagelijkse injectie van een acetaat ester.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Een decanoaat ester zoals deca wordt ook wekelijks geinjecteerd. Cyp, decanoaat en enanthaat is gewoon goed om de week.

Enanthaat om de 5 dagen is onnodig (gezien het 10 dagen actief is). Voor sustanon kan dit wel.

De meningen blijven aardig verdeeld lees ik zo
Om de dag of elke dag....
brrrr ik twijfel..... :p

De meningen blijven aardig verdeeld lees ik zo
Om de dag of elke dag....
brrrr ik twijfel..... :p

Je hebt om de dag geen last. En als resultaten goed zijn gewoon blijven doen.

Dat je geen tren hoest hebt betekent dat je goed injecteerd ;)

Ivm sides weet ik niet. Dat is persoonsafhankelijk en moet men dan testen wat beste werkt.

Tren hoest is zelfde als test hoest. Volgens sommigen met oplosmiddelen erin te maken. Volgens anderen vanwege bepaalde metabolieten of effect op bepaalde hormonen (die vernauwing luchtwegen veroorzaken).

Volgens mij wat stof die direct in de bloedbaan is gekomen en de longblaasjes irriteert. Zelfde als je je verslikt eigenlijk.

Niet alles stoffen kunnen dit. Komt het door oplosmiddelen erin of door de stof zelf is een vraag. Ik vermoed door de aas zelf gezien dit bij test en tren alleen is.

Gezien het een vrijwel direct effect is kunnen we metabolieten uitsluiten. Effect op hormonen of direct effect op vernauwing luchtwegen volgens mij ook niet (irritatie zou kunnen komen door effect immuunsysteem, maar dat is te snel bij tren en test hoest).

Dus gezien de directe effecten, speciek bij bepaalde stoffen en ervaring van mensen denk ik dus stof langs een ader de bloedbaan in.

Aspireren en op de juiste plaats zetten voorkomt al veel heb ik in het verleden gemerkt.

:exactly::stupid:

Terug
Naar boven