XXL Nutrition

Tren & Hoge bloeddruk, hoe ga je dit tegen?

Bedankt voor reacties. Maar er is dus niemand die (voorgeschreven) meds gebruikt tegen hoge bloeddruk on tren?

Ik denk dat het grootste gedeelte niet preventief bloeddruk controleert en er meestal achterkomen wanneer je de gevolgen voelt en vervolgens OFF gaan omdat de sides niet meer te verdragen zijn.
Het is ook niet zo dat tren specifiek je bloeddruk omhoog brengt, dat doet alle AAS.

Ik denk dat het grootste gedeelte niet preventief bloeddruk controleert en er meestal achterkomen wanneer je de gevolgen voelt en vervolgens OFF gaan omdat de sides niet meer te verdragen zijn.
Dat denk ik ook. Een goede bloeddrukmeter staat nog steeds op m'n verlanglijstje. Ik ga alleen niet off als ik de gevolgen voel, maar ik probeer het wat te verlagen met juiste voeding. Vandaar dat ik bietensap aangaf. Werkt verdomd goed. Google er maar eens op.

Dan ga ik bietensap ook eens proberen als ik weer on ben (zonder tren)

Dat denk ik ook. Een goede bloeddrukmeter staat nog steeds op m'n verlanglijstje. Ik ga alleen niet off als ik de gevolgen voel, maar ik probeer het wat te verlagen met juiste voeding. Vandaar dat ik bietensap aangaf. Werkt verdomd goed. Google er maar eens op.

Ben vanmiddag al boodschappen gaan doen helaas!! Krijg je dit gewoon bij de Albert Heijn? Dan ga ik de komende 5 weken een litertje per dag drinken, ik heb het even gegoogled en vind het het proberen waard

Kan je zo'n bloeddrukmeter niet online bestellen ofzo? Lijkt me wel handig om thuis te hebben. Ik krijg altijd heel snel een bloedneus als mijn bloeddruk weer stijgt.

Edit: Wel dus! Op daxtio.nl :)
[Link niet meer beschikbaar]
En nog eentje

Bepaalde diuretica zouden kunnen helpen tegen bloeddrukproblemen. Jammer genoeg is hier bijna niet aan te komen, ik heb t iig nog nooit iemand zien verkopen. Aspirine helpt alleen als je bloed te dik is, wel van belang om te weten waarom je een hoge bloeddruk hebt voor je zomaar shit naar binnen gaat gooien. Als hematocriet bijv. te hoog is kun je idd bloed doneren. Elke AAS kan hematocriet verhogen, niet alleen Tren. Kan ook komen doordat je veel vocht vasthoudt en noem maar op.

Ik heb een fles bietensap gefixt :cool: staat bij de baby voeding maar er stonden maar 3 flessen.. Even een berichtje sturen als ze me 40 flessen klaar kunnen zetten :D is best te drinken

Waarom is het toch altijd van die smerige troep die allerhande kwaaltjes verhelpt :p

Ik heb mijn bloedruk kunnen verlagen mbv look caps, werkt echt goed.
Het was nu wel niet door het gebruik van AAS, maar het zal dan ook wel helpen denk ik.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Knoflook

Ga je daar niet enorm van stinken? Of is dat raar gedacht van mij??

Ik heb mijn bloedruk kunnen verlagen mbv look caps, werkt echt goed.
Het was nu wel niet door het gebruik van AAS, maar het zal dan ook wel helpen denk ik.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Knoflook
Knoflook werkt ook. Het gaat om de nitraat die er in zit. Uien, tomaten en bijvoorbeeld olijfolie bevatten ook nitraat. Bietensap het meest dacht ik. Bietensap heb ik zelf geprobeerd toen ik een hoge bloeddruk had en werkt naar mijn idee gewoon het beste. Maar met een salade van uien, tomaten en olijfolie en een beetje knoflook lijkt me ook niets mis :cool:.

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Ga je daar niet enorm van stinken? Of is dat raar gedacht van mij??
Boeie! Blijven ze tenminste een beetje bij je uit de buurt op de sportschool :p

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige die bietensap (en tomatensap) ontzettend lekker vind.

Knoflook werkt ook. Het gaat om de nitraat die er in zit. Uien, tomaten en bijvoorbeeld olijfolie bevatten ook nitraat. Bietensap het meest dacht ik. Bietensap heb ik zelf geprobeerd toen ik een hoge bloeddruk had en werkt naar mijn idee gewoon het beste. Maar met een salade van uien, tomaten en olijfolie en een beetje knoflook lijkt me ook niets mis :cool:.

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Boeie! Blijven ze tenminste een beetje bij je uit de buurt op de sportschool :p

Haha alsof me dat wat interesseert in de gym :D

Nee het gaat me meer op de social moments!

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Tomatensap met vodka zeker?

Kan je zo'n bloeddrukmeter niet online bestellen ofzo? Lijkt me wel handig om thuis te hebben. Ik krijg altijd heel snel een bloedneus als mijn bloeddruk weer stijgt.

Edit: Wel dus! Op daxtio.nl :)
En nog eentje

Coolblue bloeddruk meter

Ik heb helemaal hetzelfde.. Ben in mijn voorlaatste week van test tren kuur 250 - 400

Ik zou dit toch wel nu al willen stoppen, iemand enige advies? ik wil tren wel helemaal afmaken

Wanneer wordt het eigenlijk gevaarlijk? Als je 24/7 met een bloeddruk van boven de 140/90 rondloopt? Vanaf week 5/6 in mijn kuur stijgt mijn bloeddruk altijd. Soms zit hij dan boven of rond de 140/90. Kan iedereen trouwens zo een apparaat aanraden.

Terug
Naar boven