AndroidHealthClinic

tren only

Nextgenpopey

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik hoop graag erachter te komen wat jullie denken van een tren kuur zonder test.
Ik heb vorig jaar een tren en test kuur gebruikt en 2 jaar daarvoor deca plus test in beide gevallen had ik extreem veel last van ancne op armen schouders en nek.
Heb ook een tab kuur gepakt (stanazolol) en daarbij had ik geen last.
Nu vraag ik me af of iemand weet of ik bij tren only misschien ook geen acne krijg.

nou bij tren krijg je ook acne

neem gewoon low dose test e er bij 250mg

voor de kuur 1a2weken roa 20mg per dag nemen en na week 10 nog 2weken roa 20mg per dagen het blijft weg

DBB Wiki - Trenbolone zei:
Het werk actief aan de androgeenreceptor, met als gevolg ook bepaalde neveneffecten. Het meest merkbaar zijn de normale androgene bijwerkingen zoals acne en een verhoogd risico op prostaathypertrofie, een toename van agressie dat bij langdurig gebruik en hoge dosis kan leiden tot roid rage, en in sommige gevallen kan het ook haaruitval verergeren.

Dus volgens de Wiki gaat dit je niet helpen bij acne.

DBB Wiki - Trenbolone zei:
En tot slot kan trenbolon acetaat in dosissen van 50 tot 100 mg per dag prima op zichzelf gebruikt worden. Sommigen vinden het middel zelfs geschikt voor een eerste kuur, als men de bijwerkingen erbij neemt en de dosis op 50mg per dag houdt.

en je kan het blijkbaar ook only gebruiken. Let wel, deze info heb ik gewoon uit de wiki dus wacht best nog op andere gebruikerservaringen.

voor de kuur 1a2weken roa 20mg per dag nemen en na week 10 nog 2weken roa 20mg per dagen het blijft weg

Als je roa neemt zou ik het op 20 mg om de dag nemen, niet 20 mg elke dag. Wanneer nodig kan je dat altijd nog doen maar dit verwacht ik niet. Roa geeft bij sommige gebruikers flink afwijkende leverwaarden, dus je doet er verstandig aan dit te laten controleren.

Ik zou de test op flink lagere waarden nemen. Veel mensen kiezen vaak voor 250 mg test e per week maar dat zijn al lang geen TRT-waarden meer. 2x per week 50 mg test e subq of minder kan gewoon prima aangezien je dan al op 10 mg test per dag uitkomt.

• Topic Starter Topic Starter
Heel erg bedankt!
Hebben jullie nog meer tips of eventueel nog andere aas die ik zou kunnen nemen.
Ik durf namelijk bijna niet meer een nieuwe kuur te pakken en dat alleen door de acne.

Meteen na je kuur naar dermatoloog voor roaccutane gaan.

Ik krijg altijd 20mg/dag voorgeschreven maar ik doe 20mg EOD zodat ik altijd een volgende doosje over heb voor de kuur daarna. Je hebt vaak maar een heel klein beetje nodig, ongeveer 10mg dat je dan preventief naast je kuur kan laten lopen. Kans op acne is dan echt klein... althans bij mij toch en ik stond vroeger ook altijd vol, op mijn gezicht dan ng wel :roflol:

Je kunt vitamine B-5 nemen ;)

Vind het effect maar matig, duurt ook t*ring lang voor het deftig inwerkt, is alleen te consumeren in pilvormen (poeder is echt kotsen :roflol:) en effect houd bij mij althans niet lang aan.

Denk niet dat ik mijn AAS acne ermee onder controle zou kunnen houden tenzij je echt ruim op voorhand begint en ook goeie dosis pakt.

Als je roa neemt zou ik het op 20 mg om de dag nemen, niet 20 mg elke dag. Wanneer nodig kan je dat altijd nog doen maar dit verwacht ik niet. Roa geeft bij sommige gebruikers flink afwijkende leverwaarden, dus je doet er verstandig aan dit te laten controleren.
20mg die je 4weken neemt in zijn totaal zal weiing doen met je lever normaal ligt de dosis veel hoger rond de 60a120mg (8maanden)voor iemand die bij de dermatoloog loopt

Sowieso test bij zetten, al is het maar een lage dosis!

• Topic Starter Topic Starter
Dan ga ik maar eens naar de dermatoloog!
Maar ik krijg het na 3 a 4 weken al mag ik het tijdens mijn kuur al pakken dan?

Dan ga ik maar eens naar de dermatoloog!
Maar ik krijg het na 3 a 4 weken al mag ik het tijdens mijn kuur al pakken dan?

Probleem is dat ze het niet zomaar voorschrijven, al helemaal niet als je nu niet onder zit.
Vaak schrijven ze eerst een aantal andere recepten voor alvorens ze je aan roa zetten.
Evt. een poging op de zwarte markt?

20mg die je 4weken neemt in zijn totaal zal weiing doen met je lever normaal ligt de dosis veel hoger rond de 60a120mg (8maanden)voor iemand die bij de dermatoloog loopt

Er zijn gevallen waar bij lage dosis al afwijkende leverwaarden getest werden. Bij de meesten zal het wel goed gaan maar ik wilde het toch even vermelden.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 09:06 ----------

Probleem is dat ze het niet zomaar voorschrijven, al helemaal niet als je nu niet onder zit.
Vaak schrijven ze eerst een aantal andere recepten voor alvorens ze je aan roa zetten.
Evt. een poging op de zwarte markt?

+1, dan ben je een jaar of langer verder. Je supplier zal het wel hebben of er aan kunnen komen.

Ik zou de test op flink lagere waarden nemen. Veel mensen kiezen vaak voor 250 mg test e per week maar dat zijn al lang geen TRT-waarden meer. 2x per week 50 mg test e subq of minder kan gewoon prima aangezien je dan al op 10 mg test per dag uitkomt.

Test e subcutaan?

is_such_a_thing_even_possible.jpg

Terug
Naar boven