AndroidHealthClinic

Tren/Tes/Mas - Echt of nep

Mentos got some serious issues. Genoeg gehuild nou die jongen is al begonnen.

Merkwaardig dat je zo weinig merkt met een eerste kuur. Zeker libido moet ski high zijn vanaf de 2 de week.

fake fake fake!!! eerste week kom ik al 2/3kg bij alleen van de test al.. (vocht wel maar daaraan zie je al of die echt/fake is)

Mentos got some serious issues. Genoeg gehuild nou die jongen is al begonnen.

Merkwaardig dat je zo weinig merkt met een eerste kuur. Zeker libido moet ski high zijn vanaf de 2 de week.

Tuurlijk heb ik issues, vind jij het slim van die gast dan?
Jammer dat die geen sides heeft.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk heb ik issues, vind jij het slim van die gast dan?
Jammer dat die geen sides heeft.

Vraagt hij voor zijn kuur of het slim is om dit te gaan doen of is hij al een paar weken bezig?

Wat heeft het voor nut om te blijven b**chen dan en te zeggen wat jij vind?

Daarom zeg ik het niet.
Het is die hele attitude.
" skijt man ik wil gewoon snel gainen"
En dan nog fake gear zetten ook, lekker voor hem dat die genaaid is.
Net goed.

Ja en? Iedereen wil snel gainen, pakt zijn eerste kuur te vroeg, doseert hoger dan misschien nodig is.

Denk je dat iedereen zich aan time on + nakuur = time off houd?

Weet zeker dat de meeste dit lezen en denken "nee ik begin eigenlijk ook altijd meteen weer of veel te snel.

Let lekker op jezelf en zeg 1 x dat je het er niet mee eens bent en raak niet gefrustreerd.

Dat is bullshit gozer, en net alsof er wat mis is aan een halve gram testo als eerste kuur zoals het forum volgeschreven staat.
Wat die gozer doet is gewoon onverstandig punt!
En als je dat aan iemand zen verstand probeert te brengen die dan een attitude heeft van " skijt man wil snel gainen" ben ik er al snel klaar mee.
Blijf bij mijn mening en blijf een hekel hebben aan dit soort gastjes.

Ja dat is nou wel duidelijk, ik zou het nog 10 x herhalen als ik jou was.

Ja en? Iedereen wil snel gainen, pakt zijn eerste kuur te vroeg, doseert hoger dan misschien nodig is.

Denk je dat iedereen zich aan time on + nakuur = time off houd?

Weet zeker dat de meeste dit lezen en denken "nee ik begin eigenlijk ook altijd meteen weer of veel te snel.

Let lekker op jezelf en zeg 1 x dat je het er niet mee eens bent en raak niet gefrustreerd.

die sig + die post

heerlijk ironisch

Terug
Naar boven