Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in ofc zou de eq eod zetten om toch 750mg te hebben ew
zou die hetzelfde houden ^^ hoeveel kcal zit je totaal?Haha dankje je bent de eerste die mijn hoofdvraag beantwoord!
En de test hetzelfde laten of ook omhoog?
zou die hetzelfde houden ^^ hoeveel kcal zit je totaal?

die upright row met cable die @Jwdoetookmee doet heeft me flink geholpen.Mensen tips voor schouder trainingen zijn heel welkom!
Doe echt 5-6x 3 sets side lateral raises en ze groeien nog onvoldoende.
Die van mij lopen ernstig achter op mijn chest en armen helaas

die upright row met cable die @Jwdoetookmee doet heeft me flink geholpen.
yep
Tricky oefening om uit te voeren imo. Voorbeeldje van je form?
ik ga helemaal niet zo hoog trek de cable uit elkaar zn houd hem tussen men vingers vast maar ga met men handen amper boven mijn navel.Tricky oefening om uit te voeren imo. Voorbeeldje van je form?
Voor schouders doe ik:
- de training beginnen met rear delts
- daarna front delts
- daarna uitputten met high reps side raises
- face pulls
Soms doe ik na een rug training ook wat side raises, en leg ik de nadruk echt op rear en side delts, en de front delts wat minder omdat ik met chest veel incline oefeningen doen. Je wilt niet dat je front delts gaan overheersen, dat ziet er niet uit.
Misschien heb je er wat aan, alhoewel ik inderdaad niet vinden dat ze achterlopen op basis van je pics![]()
ik ga helemaal niet zo hoog trek de cable uit elkaar zn houd hem tussen men vingers vast maar ga met men handen amper boven mijn navel.
Idd, zittende military press in de smith machine werkt zeer goed.

Voor schouders doe ik:
- de training beginnen met rear delts
- daarna front delts
- daarna uitputten met high reps side raises
- face pulls
Soms doe ik na een rug training ook wat side raises, en leg ik de nadruk echt op rear en side delts, en de front delts wat minder omdat ik met chest veel incline oefeningen doen. Je wilt niet dat je front delts gaan overheersen, dat ziet er niet uit.
Misschien heb je er wat aan, alhoewel ik inderdaad niet vinden dat ze achterlopen op basis van je pics![]()

behind the neck pulldowns kun je wel met je schouder?Bedankt. Dit ga ik proberen de volgende keer.
Vandaag weer voor het eerst proberen te dippen, nadat mijn schouder uit de kom was circa 4 maanden geleden.
Helaas lukte dit nog niet pijnloos.
Verder al wel presses en flys gelukkig![]()