MuscleMeat

tren?

• Topic Starter Topic Starter
seeker?

fitnessboy zei:
Een stack met alleen deze twee middelen of nog meer?

En waar bestaat je nakuur uit?

alleen deze twee middelen, daarna 4 weken winny om de laatste kilotjes vet eraf te halen

week 5t/m7 2500 iu hcg, dit is van de 10 weken daarna 3 weken (week 9t/m11)hcg dan nolva

Ik doe beetje zelde als seeker...

Test Prop, Boldenone, Winstrol Depot, Tren...
Nakuur: Hcg, clomid, nolva en nog IGF-1(had nog doosje liggen :D )

Maar zit nu week 3 begin.... De tren komt er pas bij in week 5. Dus dan kan ik meer vertellen

fitnessboy zei:
ok thnx :)

Is het aangezien tren je libido niet bevordert het mischien handig om er een test bij te zetten of kan je dit beter laten omdat test ook al androgeen is?

Geen last van ondervonden, vorig jr tren/winstrol kuur gedaan en hij stond vaker dan nodig was ;) :D

Seeker,

Heb laatst ook 4 weken tren gedaan, maar dan van GS. Had er ook een flesje bij zitten die wat pijnlijke plekken veroorzaakte. Is afhankelijk van de hoeveelheid BA die in de batch is gebruikt.
Is even doorbijten, maar de resultaten zijn goed. Daar gaat het toch om!
Wil het in ieder geval weer doen icm test prop.

Ik ken iemand die nu bezig is met de tren van GG en is er heel tevreden over, geen last van pijnlijke plekken, grote krachttoename, gewicht gaat ook goed vooruit.
Wat wil je nog meer hebben :D

fgh

Laatst bewerkt:
ok thx bro's voor de reacties allemaal:)

Leviathan hoe zag jou kuur er precies uit incl. nakuur
en wat waren je gains?

Groeten M.

brandonapcar zei:
heb ook een kuur van tren en winy en deca en tes gedaan en ook anapolon erbij ben totaal 16 kilo aangekomen en heb er nu nog 10 van over de tren die ik gebruikte is van wdv ben er erg tevreden over en ga dit zeker in mij volgende kuur weer doen alleen dit keer tren van een ander merk want van wdv was 75 europer flesje van 6ml wordt ook veel bij paarden gebruikt kreeg ik te horen :D

met zoveel gear weet je nooit wat goed gewerkt heeft...
de prijs voor de tren is imo veeeeeeeeeels te veel
probeer nu gewoon gs, med request of gg die zijn wat scherper geprijst :D

Ok ik ben er denk ik nu wel uit hoe mijn schema er uit komt te zien en dat is als volgt.

week 1 t/m 6 50mg winstrol (zambon) e.o.d
week 1 t/m 6 75mg (GS) e.o.d

nu word er meerdere malen gezegt dat het belangrijk is om er een deca of boldenone bij te zetten als eiwitspaarder.

hoeveel weken moet ik de deca bv. dan zetten ook gewoon 6 weken met e.v.t een frontload? of kan ik er beter 8 weken van maken.?

In het geval dat ik dan beter deca 8 weken kan zetten ga ik de laatste 2 weken op alleen deca en dat lijkt me ook niet bevordelijk..

Hoe denken jullie over dit alles en hoe zou jullie schema er e.v.t uitzien anders..?

Groeten M.

Ik zou helemaal geen deca erbij zetten en het dan lekker zo laten.

Terug
Naar boven