Fitness Seller

Tren

hoezo zou je 10kg natty gainen als het veel sneller gaat met aas... Hij gaat toch kuren dus wrm tijdverspillen aan natty gainen als je het proces kan versnellen?

1 Stel je gained met die kuur en dan wil je die kuur weer doen: wat zou je resultaat zijn tov:
2 Stel je gained naturel op je maximale tempo en je gaat daarna die kuur doen

Op je tweede kuur reageer je toch veel minder sterk?

Ik denk dat je in situatie 2 meer gained overal? Dat is tenminste wat iedereen hier lijkt te vooronderstellen imo. Wat bedoeld men met dat weg 2 zoveel beter is? Gewoonweg gezonder? Meer "duurzame" gains?

Eerste kuur?

1 Stel je gained met die kuur en dan wil je die kuur weer doen: wat zou je resultaat zijn tov:
2 Stel je gained naturel op je maximale tempo en je gaat daarna die kuur doen

Op je tweede kuur reageer je toch veel minder sterk?

Ik denk dat je in situatie 2 meer gained overal? Dat is tenminste wat iedereen hier lijkt te vooronderstellen imo. Wat bedoeld men met dat weg 2 zoveel beter is? Gewoonweg gezonder? Meer "duurzame" gains?

Ik vind het echt totaal niet logisch. Als ts al aan kuren denkt dan heeft t geen zin meer om over naturel gainen te praten want kuren gaat ie zowieso. Verder waarom zou je tot je natty grens moeten gainen, als je ook met een simpel kuurtje nog verder kan komen. Denkje echt dat ronnie coleman of phill heath etc hebben gewacht tot ze hun maximale gains natty hebben behaald. En ken trouwens enkele jongens die zijn 1.80 en wegen 74-77 kg die de hele jaar door shredded zijn en een fysiek hebben waar meisjes nat van rake op elke festival of feestje. Gewicht zegt dus niets. Ken ook een jongen die net zo veel als mij weegt en net zo lang is ongeveer maar wel anderhalf keer zo buff oogt.

Ik vind het echt totaal niet logisch. Als ts al aan kuren denkt dan heeft t geen zin meer om over naturel gainen te praten want kuren gaat ie zowieso. Verder waarom zou je tot je natty grens moeten gainen, als je ook met een simpel kuurtje nog verder kan komen. Denkje echt dat ronnie coleman of phill heath etc hebben gewacht tot ze hun maximale gains natty hebben behaald. En ken trouwens enkele jongens die zijn 1.80 en wegen 74-77 kg die de hele jaar door shredded zijn en een fysiek hebben waar meisjes nat van rake op elke festival of feestje. Gewicht zegt dus niets. Ken ook een jongen die net zo veel als mij weegt en net zo lang is ongeveer maar wel anderhalf keer zo buff oogt.

Ja elke lichaam is anders, indd alsof Ronnie en jay hebben gewacht tot hun Natural limit

Ja elke lichaam is anders, indd alsof Ronnie en jay hebben gewacht tot hun Natural limit

Nee, wat ik bedoel waarom zou je nu wachten als je toch gaat kuren? De een kuurt als hij 70kg is en de ander als die 100kg is. Beide goed en moeten ze zelf weten maar om te zeggen ga 10kg natty gainen is dikke bullshit. Weetniet of mensen beseffen wat 10kg is maar ga maar eens 10kg kipfilet kopen dan besef je misschien wel hoeveel 10kg aan vlees is.

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Ohh als de pro's het doen dan zal het wel goed zitten

Ik zeg niet of het wel of goed is, maar als hij 21 jaar is en 77kg weegt maar maakt de keuze om te kuren, respecteer ik zn keuze.

''Ga eerst eens wat informatie opdoen voordat je van die domme topics opent''

Hij opent dit topic toch om informatie op te doen :roflol: Dacht dat daar een forum voor was.

Ik had me voorgenomen om niet meer te reageren in topics over aas. Maar hij heeft nog een topic geopend waar hij zegt dat hij al een kuur heeft gedaan, dus dit zou zn 2e kuur worden... En over die 10kg natty gainen wat ik zei was misschien overdreven.

''Ga eerst eens wat informatie opdoen voordat je van die domme topics opent''

Hij opent dit topic toch om informatie op te doen :roflol: Dacht dat daar een forum voor was.

Laten we vooral de zoekfunctie niet vergeten die het forum bevat, is er immers ook niet voor niets ingebouwd ;)

Oestrogeen ligt hoog in dit topic.

Het niveau dan weer niet :D triest sommige reacties hier. Wordt niet verder nagedacht dan ik wil groot worden dus shit is aaaan. Lachwekkend. Ook vergelijkingen naar de beste BBrs van 40 jaar terug is gewoon te achterlijk om nog op te reageren. Snap niet waarom naar elke newb die met dit soort echt te makkelijke vragen komt, niet een kritische noot gemaakt mag worden (getuigd niet alleen van weinig kennis, ook gewoon van gewoon luiheid mbt het vergaren van info, maar kennelijk verwachten mensen tegenwoordig dat alles slaafs wordt voorgekauwd, mag toch hopen dat de meeste wel wat beters te doen hebben dan 50x per jaar dezelfde standaardverhaaltjes uit/voor te kauwen, als al die TS's gewoon eens zelf de zoekfunctie en google moeten gebruiken...). Heeft niks met moraal te maken om iemand uit te leggen dat hij zn info grotendeels maar eens zelf moet proberen te vergaren door zoekfunctie en google, en te stellen dat het miss wat jammer is nu al te beginnen als er nog makkelijk wat rek in zit. Als je nou nog vrij makkelijk een betere naturel basis kan creeren, dan is het toch eigenlijk verwerpelijk om iemand daar niet op te wijzen? Ga je alleen maar uiteindelijk meer voordeel uit halen. Er is niemand die zegt dat hij pas zou mogen kuren als hij een jaar op een plateau zit met de gekste variaties in voeding dieet en 25jr+ is. Er zit nog relatief makkelijk rek in, en zijn stats en vraagstelling getuigd daar onder meer van, dus ik vind het dan de plicht op een forum om zo iemand daar op te wijzen. Moraalridders my ass. Tgaat niet om mensen maar zoveel mogelijk naar de mond te praten of in aas te praten zonder diegene beetje te stimuleren zelf een poging te ondernemen wat info te vergaren en er een beetje over na te denken.

Als jij een docent naar een theoriestuk vraagt wat letterlijk in het studiemateriaal staat, dan mag ik toch hopen dat die ook niet zn tijd gaat verdoen. In grote lijnen kan je prima hier de gevraagde info opzoeken of googlen en een goed idee krijgen wat doorgaans de opvattingen zijn.

Maar als ik deze reacties hier zo zie dan snap ik wel waarom ik steeds meer gasten tegenkom of van hoor die echt op een waanzinnige manier aan aas zijn gegaan of bezig zijn met aas. Reacties die neerkomen op f**k it hij wil toch dus just go for it vind ik bijzonder kortzichtig, en een ronduit slecht advies. Ze zijn zelfs op de us boards nog realistischer hierin, en dat terwijl daar vooral een cultuur heerst van meer meer meer.

Bedoel het niet zo salty als dat het er nu staat, en respecteer iedereens keuze te gaan kuren, maar vind dat we wel samen een informatieve en opbouwend-kritische drempel moeten proberen te hanteren zodat niet iedereen op een slaafse manier aan de aas wordt gepraat. Dat moeten we toch allemaal met elkaar eens zijn...?

Laatst bewerkt:
Het niveau dan weer niet :D triest sommige reacties hier. Wordt niet verder nagedacht dan ik wil groot worden dus shit is aaaan. Lachwekkend. Ook vergelijkingen naar de beste BBrs van 40 jaar terug is gewoon te achterlijk om nog op te reageren. Snap niet waarom naar elke newb die met dit soort echt te makkelijke vragen komt, niet een kritische noot gemaakt mag worden (getuigd niet alleen van weinig kennis, ook gewoon van gewoon luiheid mbt het vergaren van info, maar kennelijk verwachten mensen tegenwoordig dat alles slaafs wordt voorgekauwd, mag toch hopen dat de meeste wel wat beters te doen hebben dan 50x per jaar dezelfde standaardverhaaltjes uit/voor te kauwen, als al die TS's gewoon eens zelf de zoekfunctie en google moeten gebruiken...). Heeft niks met moraal te maken om iemand uit te leggen dat hij zn info grotendeels maar eens zelf moet proberen te vergaren door zoekfunctie en google, en te stellen dat het miss wat jammer is nu al te beginnen als er nog makkelijk wat rek in zit. Als je nou nog vrij makkelijk een betere naturel basis kan creeren, dan is het toch eigenlijk verwerpelijk om iemand daar niet op te wijzen? Ga je alleen maar uiteindelijk meer voordeel uit halen. Er is niemand die zegt dat hij pas zou mogen kuren als hij een jaar op een plateau zit met de gekste variaties in voeding dieet en 25jr+ is. Er zit nog relatief makkelijk rek in, en zijn stats en vraagstelling getuigd daar onder meer van, dus ik vind het dan de plicht op een forum om zo iemand daar op te wijzen. Moraalridders my ass. Tgaat niet om mensen maar zoveel mogelijk naar de mond te praten of in aas te praten zonder diegene beetje te stimuleren zelf een poging te ondernemen wat info te vergaren en er een beetje over na te denken.

Als jij een docent naar een theoriestuk vraagt wat letterlijk in het studiemateriaal staat, dan mag ik toch hopen dat die ook niet zn tijd gaat verdoen. In grote lijnen kan je prima hier de gevraagde info opzoeken of googlen en een goed idee krijgen wat doorgaans de opvattingen zijn.

Maar als ik deze reacties hier zo zie dan snap ik wel waarom ik steeds meer gasten tegenkom of van hoor die echt op een waanzinnige manier aan aas zijn gegaan of bezig zijn met aas. Reacties die neerkomen op f**k it hij wil toch dus just go for it vind ik bijzonder kortzichtig, en een ronduit slecht advies. Ze zijn zelfs op de us boards nog realistischer hierin, en dat terwijl daar vooral een cultuur heerst van meer meer meer.

Bedoel het niet zo salty als dat het er nu staat, en respecteer iedereens keuze te gaan kuren, maar vind dat we wel samen een informatieve en opbouwend-kritische drempel moeten proberen te hanteren zodat niet iedereen op een slaafse manier aan de aas wordt gepraat. Dat moeten we toch allemaal met elkaar eens zijn...?

Ja Ik zie daar wel wat wijsheid in , maar uiteindelijk iemand die een topic opent voor z'n eerste kuur , heeft niet ter plekke ineens besloten te gaan kuren dat is al heel lang in zijn hoofd voor hij zijn topic heeft geopend , dan komen mensen hier hem vertellen van nee wacht , dat is wat je altijd zult horen van iedereen behalve Boston loyd misschien , die idioot helpt nu dat 15 jarige beroemde sukkeltje die aan alle aas zit die je kan bedenken . Maar over het algemeen zal iedereen je afraden te wachten en zelfs naturel te blijven , lijkt me ook verstandig z'n advies te geven dan iemand juist te motiveren het te gebruiken . Maar dit forum is om kennis op te doen , er zijn allerlei stickies over aas , leer de principes en hoe het veilig gebruikt kan worden en alles over nakuur en bescherming . Indien je over voldoende kennis beschikt , dan kun je zelf beslissen wil ik deze stap nemen of niet , en geen van ons kan over iemand anders zijn beslissing bepalen , het is een keuze die je zelf maakt , en als iemand een topic opent ga er niet van uit dat hij na zulke reacties zal denken , ja ik ga eerst nog 10 kg gainen en dan beginnen , overigens respecteer ik iedereen zijn mening maar vind wel dat er minder kritiek op mensen mag worden gegeven

Het niveau dan weer niet :D triest sommige reacties hier. Wordt niet verder nagedacht dan ik wil groot worden dus shit is aaaan. Lachwekkend. Ook vergelijkingen naar de beste BBrs van 40 jaar terug is gewoon te achterlijk om nog op te reageren. Snap niet waarom naar elke newb die met dit soort echt te makkelijke vragen komt, niet een kritische noot gemaakt mag worden (getuigd niet alleen van weinig kennis, ook gewoon van gewoon luiheid mbt het vergaren van info, maar kennelijk verwachten mensen tegenwoordig dat alles slaafs wordt voorgekauwd, mag toch hopen dat de meeste wel wat beters te doen hebben dan 50x per jaar dezelfde standaardverhaaltjes uit/voor te kauwen, als al die TS's gewoon eens zelf de zoekfunctie en google moeten gebruiken...). Heeft niks met moraal te maken om iemand uit te leggen dat hij zn info grotendeels maar eens zelf moet proberen te vergaren door zoekfunctie en google, en te stellen dat het miss wat jammer is nu al te beginnen als er nog makkelijk wat rek in zit. Als je nou nog vrij makkelijk een betere naturel basis kan creeren, dan is het toch eigenlijk verwerpelijk om iemand daar niet op te wijzen? Ga je alleen maar uiteindelijk meer voordeel uit halen. Er is niemand die zegt dat hij pas zou mogen kuren als hij een jaar op een plateau zit met de gekste variaties in voeding dieet en 25jr+ is. Er zit nog relatief makkelijk rek in, en zijn stats en vraagstelling getuigd daar onder meer van, dus ik vind het dan de plicht op een forum om zo iemand daar op te wijzen. Moraalridders my ass. Tgaat niet om mensen maar zoveel mogelijk naar de mond te praten of in aas te praten zonder diegene beetje te stimuleren zelf een poging te ondernemen wat info te vergaren en er een beetje over na te denken. Als jij een docent naar een theoriestuk vraagt wat letterlijk in het studiemateriaal staat, dan mag ik toch hopen dat die ook niet zn tijd gaat verdoen. In grote lijnen kan je prima hier de gevraagde info opzoeken of googlen en een goed idee krijgen wat doorgaans de opvattingen zijn. Maar als ik deze reacties hier zo zie dan snap ik wel waarom ik steeds meer gasten tegenkom of van hoor die echt op een waanzinnige manier aan aas zijn gegaan of bezig zijn met aas. Reacties die neerkomen op f**k it hij wil toch dus just go for it vind ik bijzonder kortzichtig, en een ronduit slecht advies. Ze zijn zelfs op de us boards nog realistischer hierin, en dat terwijl daar vooral een cultuur heerst van meer meer meer. Bedoel het niet zo salty als dat het er nu staat, en respecteer iedereens keuze te gaan kuren, maar vind dat we wel samen een informatieve en opbouwend-kritische drempel moeten proberen te hanteren zodat niet iedereen op een slaafse manier aan de aas wordt gepraat. Dat moeten we toch allemaal met elkaar eens zijn...?

Amen:bow::clap::thumbs:

Nou meneer patje, ga je jezelf nou vergelijken met een docent?
Moet toch niet gekker worden, zo simpel zijn zijn vragen helemaal niet. Het is bv nergens bekend of tren prolactine verhoogd. Volgens sommige verlaagd tren het zelfs terwijl bij sommige mensen caber gyno toch terug dringt. Hoe zit dit? Dus caber nodig? Leg dat eens haarfijn uit dan meneer de docent. Als je toch zo'n lang stuk wil typen, help die jongen dan op zijn minst. Jij weet verder helemaal niks over hem, het minste dat je kan doen is hem helpen en anders reageer dan gewoon lekker niet.
Moraalridder ;)

Ja joh, wil je kuren? Gewoon doen! Wachten is onzin, het is niet belangrijk om te weten hoe je moet trainen en eten... als je ooit gaat kuren kan je het gewoon beter meteen doen. Sneller gains enzo, en ook nooit meer off gaan dan. Aldoende leert men! Meteen TRT, bam!

Ja joh, wil je kuren? Gewoon doen! Wachten is onzin, het is niet belangrijk om te weten hoe je moet trainen en eten... als je ooit gaat kuren kan je het gewoon beter meteen doen. Sneller gains enzo, en ook nooit meer off gaan dan. Aldoende leert men! Meteen TRT, bam!

Aan deze sarcastische opmerking heeft helemaal niemand iets aan man man , nergens word er gezegd dat kuren zonder kennis over eten trainen en andere zaken word aangeraden. Wat een overdrijvers heb je hier zeg :rolleyes:

Aan deze sarcastische opmerking heeft helemaal niemand iets aan man man , nergens word er gezegd dat kuren zonder kennis over eten trainen en andere zaken word aangeraden. Wat een overdrijvers heb je hier zeg :rolleyes:

Er word anders ook niets van achtergrond informatie gevraagd aan TS...alleen maar een hoop gezeik als iemand even aan de bel trekt over wat matige stats.

Er word anders ook niets van achtergrond informatie gevraagd aan TS...alleen maar een hoop gezeik als iemand even aan de bel trekt over wat matige stats.

Ja tuurlijk want gelijk gaan mensen kijken of diegene wel zwaar genoeg is om erbij te horen zogenaamd . Als iemand 75 kg weegt is het een groentje die nog heel wat jaren moet eten en trainen voor hij bij de " big boys" mag horen . Zo vind ik dat het hier eraan toe gaat hoe mensen reageren soms en dat was nog wel van een persoon die nog slechtere stats heeft dan ts zelf ! Dus dan ga je denken wie ben jij man , om anderen te bekritiseren op z'n manier . Uiteindelijk , als je zonder aas geen gains weet te maken dan ga je met aas ook geen gains maken , want dan doe je gewoon zoiezo iets fout en aas zijn geen wondermiddelen die je zonder harde werk je lichaam maken zoals jij dat wilt . Vind wel dat je zeker naturel iets heb opgebouwd kwa massa voor je over dat gaat beginnen denken

Terug
Naar boven