Het niveau dan weer niet

triest sommige reacties hier. Wordt niet verder nagedacht dan ik wil groot worden dus shit is aaaan. Lachwekkend. Ook vergelijkingen naar de beste BBrs van 40 jaar terug is gewoon te achterlijk om nog op te reageren. Snap niet waarom naar elke newb die met dit soort echt te makkelijke vragen komt, niet een kritische noot gemaakt mag worden (getuigd niet alleen van weinig kennis, ook gewoon van gewoon luiheid mbt het vergaren van info, maar kennelijk verwachten mensen tegenwoordig dat alles slaafs wordt voorgekauwd, mag toch hopen dat de meeste wel wat beters te doen hebben dan 50x per jaar dezelfde standaardverhaaltjes uit/voor te kauwen, als al die TS's gewoon eens zelf de zoekfunctie en google moeten gebruiken...). Heeft niks met moraal te maken om iemand uit te leggen dat hij zn info grotendeels maar eens zelf moet proberen te vergaren door zoekfunctie en google, en te stellen dat het miss wat jammer is nu al te beginnen als er nog makkelijk wat rek in zit. Als je nou nog vrij makkelijk een betere naturel basis kan creeren, dan is het toch eigenlijk verwerpelijk om iemand daar niet op te wijzen? Ga je alleen maar uiteindelijk meer voordeel uit halen. Er is niemand die zegt dat hij pas zou mogen kuren als hij een jaar op een plateau zit met de gekste variaties in voeding dieet en 25jr+ is. Er zit nog relatief makkelijk rek in, en zijn stats en vraagstelling getuigd daar onder meer van, dus ik vind het dan de plicht op een forum om zo iemand daar op te wijzen. Moraalridders my ass. Tgaat niet om mensen maar zoveel mogelijk naar de mond te praten of in aas te praten zonder diegene beetje te stimuleren zelf een poging te ondernemen wat info te vergaren en er een beetje over na te denken.
Als jij een docent naar een theoriestuk vraagt wat letterlijk in het studiemateriaal staat, dan mag ik toch hopen dat die ook niet zn tijd gaat verdoen. In grote lijnen kan je prima hier de gevraagde info opzoeken of googlen en een goed idee krijgen wat doorgaans de opvattingen zijn.
Maar als ik deze reacties hier zo zie dan snap ik wel waarom ik steeds meer gasten tegenkom of van hoor die echt op een waanzinnige manier aan aas zijn gegaan of bezig zijn met aas. Reacties die neerkomen op f**k it hij wil toch dus just go for it vind ik bijzonder kortzichtig, en een ronduit slecht advies. Ze zijn zelfs op de us boards nog realistischer hierin, en dat terwijl daar vooral een cultuur heerst van meer meer meer.
Bedoel het niet zo salty als dat het er nu staat, en respecteer iedereens keuze te gaan kuren, maar vind dat we wel samen een informatieve en opbouwend-kritische drempel moeten proberen te hanteren zodat niet iedereen op een slaafse manier aan de aas wordt gepraat. Dat moeten we toch allemaal met elkaar eens zijn...?