- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja tuurlijk want gelijk gaan mensen kijken of diegene wel zwaar genoeg is om erbij te horen zogenaamd . Als iemand 75 kg weegt is het een groentje die nog heel wat jaren moet eten en trainen voor hij bij de " big boys" mag horen . Zo vind ik dat het hier eraan toe gaat hoe mensen reageren soms en dat was nog wel van een persoon die nog slechtere stats heeft dan ts zelf ! Dus dan ga je denken wie ben jij man , om anderen te bekritiseren op z'n manier . Uiteindelijk , als je zonder aas geen gains weet te maken dan ga je met aas ook geen gains maken , want dan doe je gewoon zoiezo iets fout en aas zijn geen wondermiddelen die je zonder harde werk je lichaam maken zoals jij dat wilt . Vind wel dat je zeker naturel iets heb opgebouwd kwa massa voor je over dat gaat beginnen denken
Nou meneer patje, ga je jezelf nou vergelijken met een docent?
Moet toch niet gekker worden, zo simpel zijn zijn vragen helemaal niet. Het is bv nergens bekend of tren prolactine verhoogd. Volgens sommige verlaagd tren het zelfs terwijl bij sommige mensen caber gyno toch terug dringt. Hoe zit dit? Dus caber nodig? Leg dat eens haarfijn uit dan meneer de docent. Als je toch zo'n lang stuk wil typen, help die jongen dan op zijn minst. Jij weet verder helemaal niks over hem, het minste dat je kan doen is hem helpen en anders reageer dan gewoon lekker niet.
Moraalridder![]()

Klootzakken allemaal!
Maar nee, ik zie mezelf niet als een docent. Zeker niet mbt aas. Voor jou daarentegen zou die vergelijking wel op mogen gaan, en ik krijg tranen in mn ogen te zien dat jij em behoorlijk makkelijk toch aas aanpraat. Als er nou iemand hier bijzonder veel kennis heeft dan behoor jij tot dat selecte groepje. De hele discussie tren, gyno etc zijn afgelopen half jaar (9 maanden inmiddels?) herhaaldelijk gevoerd en volgens mij zijn het oa de posts van jouwzelf, Cools, etc. die de lading behoorlijk tot in detail dekken. Als TS zoekt en die posts naleest dan leert ie de compounds begrijpen, en kan hij zelf opmaken wat wijsheid is. En dat iemand een kuurtje heeft gepakt is natuurlijk nooit en te nimmer een garantie dat hij de basis beheerst. Even ter controle navragen, prima, maar luiheid beloon ik niet. Heel simpel.
Mvg, de moraal-moron![]()
Ik ga m'n best doen.Ik denk dat de betreffende tren gerelateerde gyno topics toch best verwarrend kunnen zijn.
Dus zo slecht vind ik die vraag niet.
Als iemand een doel voor ogen heeft en excuseer mij, ik heb niet naar ts zijn doel gevraagd en oke, ik weet verder niks van hem. Maar ervan uitgaande omdat we hier in de aas sectie van een bb forum zitten dat zijn doel niet op de troe natty weg te halen is. Waarom hem dan niet gewoon advies geven?
Misschien komt hij wel van de 50kg, heeft klote test levels en schijt genen, maar eet en traint goed. Of misschien heeft die wel helemaal geen ene reet gedaan en denkt die de short cut te zoeken. Dat laatste zou toch nooit iemand toegeven, maar weten doe je het ook nooit. Als iemand wilt kuren, doet degene het toch wel en vaker ook.
Ik zou zelf niet oordelen, ben ook te vroeg begonnen voor dbb standaards maar heb er geen spijt van. Als iemand kennis heeft over de basics van aas, traing en voeding en oud genoeg is dan zie ik geen problemen.
Xxx, degene die iedereen makkelijk AAS aanpraat [emoji12]
---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------
Biomek, als zijn vraag zo simpel is.
Vertel jij dan eens uitgebreid waarom hij wel of geen caber zou moeten nemen..
ik heb wat vragen over tren voor veilig gebruik, heb ik armidex nodig of caber/prami? of zijn ze allebei niet persee nodig en hoeveel mg en om de hoeveeltijd en welke verhouding test E /tren E is verstandig
Volgens mij is hij al gevlogen. Zullen we dan maar gaan knuffelen?

Volgens mij is hij al gevlogen. Zullen we dan maar gaan knuffelen?
Karma voor biomek !!
Dat hele tren gyno en prolactine verhaal blijft sws maar vaag. Tren zou prolactine verlagen maar toch krijgen mensen last van lactatie.
---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------
Feel the love [emoji173]️
Ik denk dat de betreffende tren gerelateerde gyno topics toch best verwarrend kunnen zijn.
Dus zo slecht vind ik die vraag niet.
Als iemand een doel voor ogen heeft en excuseer mij, ik heb niet naar ts zijn doel gevraagd en oke, ik weet verder niks van hem. Maar ervan uitgaande omdat we hier in de aas sectie van een bb forum zitten dat zijn doel niet op de troe natty weg te halen is. Waarom hem dan niet gewoon advies geven?
Misschien komt hij wel van de 50kg, heeft klote test levels en schijt genen, maar eet en traint goed. Of misschien heeft die wel helemaal geen ene reet gedaan en denkt die de short cut te zoeken. Dat laatste zou toch nooit iemand toegeven, maar weten doe je het ook nooit. Als iemand wilt kuren, doet degene het toch wel en vaker ook.
Ik zou zelf niet oordelen, ben ook te vroeg begonnen voor dbb standaards maar heb er geen spijt van. Als iemand kennis heeft over de basics van aas, traing en voeding en oud genoeg is dan zie ik geen problemen.
Xxx, degene die iedereen makkelijk AAS aanpraat [emoji12]
karma when PC trouwensAlle tren is ug, dus hoe weten we zeker dat de inhoud 100% tren is? Volgens mij heb ik Galen wel eens gehoord over iemand met een tren only cycle (van een bekend ug lab) die een belachelijk hoog estro in zn bloed
Sommige trenbolonpreparaten bevatten idd ook oestradiol. Blijft ug idd helaas.
---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------
Wat versta jij onder oud genoeg mentos, dat is ook nog een discussiepunt an sichkarma when PC trouwens
Haha we gaan gewoon lekker discuseren over alles.
Laten we de forumregels aanhouden en zeggen 21. [emoji56]
Haha we gaan gewoon lekker discuseren over alles.
Laten we de forumregels aanhouden en zeggen 21. [emoji56]