MuscleMeat

trenbolone & Clenbuterol gebruiken ja / nee en hoe tegebruiken

Mysterius

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
ik ben nieuw in de wereld van steroïden en zou graag een goede uitleg krijgen over de 2 bovenstaande drugs.

Ik weet dat je van tren ook afvalt in vp maar gaat het sneller als je clen er naast gebruikt?

ik fitness nu 4 jaar en vind dat ik er nu wel eens naar zou mogen kijken, als je op youtube ziet hoe het je lichaam in een relatief korte tijd kan stimuleren naja dan weet je het wel.

als voorbeeld pak ik zyzz, ik vind dat hij echt een goed lichaam had, jammer dat die overleden is.

Graag tips hoe ik zou moeten curen / of deze 2 goed samen gaan, en of ik eventueel nog een andere cure moet pakken om iets tegen te gaan.

Ik zou een creatine cure nemen

5gram per dag.
Let the gains be with you!

Sta je er deze zomer bij met een sikspak

wat een debiele trol

I smell troll...
Kerel serieus, neem minstens enkele maanden de tijd om jezelf te verdiepen in deze stof
en denk daarna nog eens goed na...
Nu is het veel te vroeg

• Topic Starter Topic Starter
ik ben er serieus over, alleen weet ik er weinig van af. zou graag jullie ervaringen / ideeën er over horen.

Ban pls

4 jaar en dan 80kg op 1,98.

Manmanmanmanman.

ervaringen en ideeën lol? uit ervaring spreek ik een idee voor je uit, op deze manier wordt het forum niet gebruikt... gebruik de zoekfunctie hier of op google, en post aub niets meer, tot volgend jaar.

Terug
Naar boven