Fitness Seller

Trenbolone Enanthaat dosering?!

Hmm deca met trenbolone combineren, klinkt wel goed zijn wel allebei 19-nor
het moet kunnen.
Maar niet 600mg deca met 400 trenbolone dat is wel erg veel vind ik voor 19-nor.

Maar je kunt wel 200mg deca en 200mg trenbolone pakken. Hooguit 600mg samen.

Als je aan mij vraagt zal ik niet doen, ik zal toch voor trenbolone e kiezen 400mg ofzo.

19-nor is 19-nor he....

Er werd in het verleden wel geroepen dat de combi deca en tren voor verdikking in je bloed zou zorgen, maar persoonlijk merkte ik er weining van.
Een aspirientje af en toe erbij en je hebt nergens last van.
Zou ik het zo doen
test op 750mg
deca op 400mg
tren op 400mg
Wil je mooi eindigen met 4 weken masteron, gooi dan de enanthaat eruit en doe de laatste 4 weken test prop / masteron combi.

Er werd in het verleden wel geroepen dat de combi deca en trenbolone voor verdikking in je bloed zou zorgen, maar persoonlijk merkte ik er weining van.
Een aspirientje af en toe erbij en je hebt nergens last van.
Zou ik het zo doen
test op 750mg
deca op 400mg
trenbolone op 400mg
Wil je mooi eindigen met 4 weken masteron, gooi dan de enanthaat eruit en doe de laatste 4 weken test prop / masteron combi.

Yep, hoewel ik de mast. overdone vind.
Zeker gezien zn stats.

Maakt het allemaal uit man, hij zet er toch test naast. Zolang die hem nog overeind kan krijgen niks aan de hand, misschien wat heftig op je axis maar dat heb je sowieso.

Maakt het allemaal uit man, hij zet er toch test naast. Zolang die hem nog overeind kan krijgen niks aan de hand, misschien wat heftig op je axis maar dat heb je sowieso.

ja man gewoon knallen eeeuh bedoel zou toch wat minder doen
persoonlijk zou ik deca er uit laten en voor de tren gaan ;masteron misschien vervangen door winny

Ja vind het nu wel te laat om nog trenbolone erin te doen, hou je bij je oude plan en verander het gewoon niet.

Ik vind het ook overkill, beste ts.

je moet een beetje kiezen...

hard komen = 400mg trenbolone en 200mg deca/week

schoon bulken = 400mg deca en 200 mg trenbolone/week

maar ik zou persoonlijk niet over de 600mg /week 19-nor gaan

Deca eruit en direct met tren enant beginnen maar opletten met 400mg want kan teveel zijn. Ik had van 200mg/week tren hex 2 weken hevige hartkloppingen, daarna was het minder en ging ik op het laatste naar 600mg/week tren hex.
Iedereen heeft veel sides van die tren waarom dan niet langzaam opbouwen, zelfs met de enanthaat versie?

Incl de masteron zit je op dik 2gram a.s. bij stats van 1.82 88kg en een bf van 11%.Beetje overdone lijkt mij.

En als deze beste jongen nu eens de trotse eigenaar is van een ectomorphisch lichaam ???
Dat zou betekenen dat ie dus aardig heeft moeten knokken om zover te komen , om maar niet te spreken over het eten om op 11% te komen !

Ik spreek nl redelijk uit ervaring omdat ik bij 1.84 & 89kg aan m'n eerste kuur ben begonnen , hiervoor had ik dus 7 jaar getraint ( kwam van 62 kilo ) en wel degelijk met goede voeding en trainnig !! ( opleiding HBO bewegingsleer waar deze 2 dingen breed worden aangepakt ).
Maar ook ik kwam dus Naturel niet meer verder .

Dus wat mij betreft kan je met deze stats wel degelijk aan de AAS ,
Mits je dus echt niet meer verder komt en je de nodige trainings jaren erop hebt zitten

• Topic Starter Topic Starter
En als deze beste jongen nu eens de trotse eigenaar is van een ectomorphisch lichaam ???
Dat zou betekenen dat ie dus aardig heeft moeten knokken om zover te komen , om maar niet te spreken over het eten om op 11% te komen !

Ik spreek nl redelijk uit ervaring omdat ik bij 1.84 & 89kg aan m'n eerste kuur ben begonnen , hiervoor had ik dus 7 jaar getraint ( kwam van 62 kilo ) en wel degelijk met goede voeding en trainnig !! ( opleiding HBO bewegingsleer waar deze 2 dingen breed worden aangepakt ).
Maar ook ik kwam dus Naturel niet meer verder .

Dus wat mij betreft kan je met deze stats wel degelijk aan de AAS ,
Mits je dus echt niet meer verder komt en je de nodige trainings jaren erop hebt zitten

hahaha behoorlijk ja ben begonnen 3 jaar geleden met 57 kilo op de weegschaal nu ondertussen 88kg aardig op weg dus , maar ik wou de trenbolone vanaf nu ertussen gaan gooien en de deca verminder ik wel naar 200 mg en testo 500mg, meer dan zat denk ik????? maar de masteron enanthaat nu wel of niet ertussen houden?

Terug
Naar boven