Fitness Seller

Trenbolone enanthaat

als je tren goed is, heb je helemaal geen belasting op je lever. cholesterol ja, maar dat heeft niks met toxisch te maken, meer daarmee dat trenbolone niet aan het aromatase-enzyme doet ;)

en dat tren op je nier "gaat" is een van de grootste bodybuilding mythen die er bestaan haha. maar dat zul jij ook nog leren

precies, en wat niet bewezen is, is geen feit... maar wat voor mij een feit is, dat van al die mensen die ik ken, die tot 2g tren per week hebben genomen, of andere die tren meer dan 1jaar zonder pauze hebben genommen, helemaal geen problemen ermee hadden of bij bloedtests slechte nier of leverwaarden hadden. En dit geldt alleen voor goeie tren! Het is heel makkelijk tren kapot te maken bij de herstelling, zodat het toxisch wordt... dat klopt wel.

Wow een wondersteroide die Trenbolone!

Een jaar gebruiken en geen verhoogde leverwaarden zien.
Volgens mij zat er dan gewoon niks in die 'Trenbolone'.

Feit: Elke succesvolle échte steroide zorgt voor verhoogde leverwaarden, da's een teken dat de stof wordt opgemerkt door de lever, dat er gezuiverd wordt, dat is één van de kenmerken van medicatie: Het heeft z'n werking op de lever.

Ik ken ook een kerel die 6 maanden lang 100mg tets prop nam per dag en zegt dat er niks aan de hand was. Die man zegt ook dat er met HGH gebruik niks aan de hand is als je dat hoog en lang doseert,
Die man heeft de kop van een verfrommelde alien maar er is niks aan de hand, hij ziet niks inderdaad. :roflol:

wow, 4 uurtjes op deze board en ik leer dingen, die de hele wereld nog niet gezien en gehoord heeft. heerlijk... Maarja, ik heb gekregen waarvoor ik hier was, dus bye bye

Feit: Elke succesvolle échte steroide zorgt voor verhoogde leverwaarden, da's een teken dat de stof wordt opgemerkt door de lever, dat er gezuiverd wordt, dat is één van de kenmerken van medicatie: Het heeft z'n werking op de lever.

klopt, maar niet zo erg dat je het door een gewone bloed analyse zou zien... Natuurlijk is elke AAS lever toxisch als je het van deze kant ziet, maar je moet heel veel nemen om dit te bereiken... en ik heb ook wel testo enanthate vanuit duitse pharmacie gebruikt dus kom me niet met die spul is verkeerd joh omdat de leverwaarden normaal zijn haha

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je wat te snel conclusies trekt. Met 23 posts op dit board ken je nog niet alle mensen en weet je dus nog niet wie welke ervaringen heeft met welke spullen en vor hoe lang. Dat neem ik je niet kwalijk herr Strictly :rolleyes:

Ik vind dat die gozer wel een beetje grote mond heeft ja..
Heb em nog niks zien presteren, dus neem alles maar met een korreltje zout:D

Ik vind dat die gozer wel een beetje grote mond heeft ja..
Heb em nog niks zien presteren, dus neem alles maar met een korreltje zout:D

Beetje bullshit argument vind je niet. Heb jou ook nog niks zien presteren. Zijn manier van praten komt over dat hij zeker wel verstand van zaken heeft. Of zijn uiteindelijke conclusies correct zijn laat ik in het midden daarvoor ben ik niet guru genoeg. :D

Last van ochtendhumeur Maus? :P

De sfeer is er de laatste tijd idd niet op vooruitgegaan nee.

Terug
Naar boven