MuscleMeat

Trenbolone GS

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Ben sinds vorige week gestart met een Boldenone/Trenbolone/Stanozolol -cycle (alles van de Generic gang)

Nu injecteer ik de Tren in mijn triceps en schouders. Ondanks dat het een 'painless injection' zou moeten zijn 'due to BA/BB' ervaar ik toch een lichtelijk irriterend gevoel in de geinjecteerde lichaamsdelen wat tijdens de workout soms hinderlijk is.

Tot nu toe injecteer ik dus 1 ml EOD. Is het een optie om die 1 ml te splitten en zo bv in beiden triceps 0,5 ml tegelijk te zetten?

Gr Juggersissy ;)

Laatst bewerkt:
het is de bedoeling dat je het gewoon in je bil injecteert maat

Een andere persoon op dit board heeft 6 wkn tren in zn schouders gezet, en had ook vaak last na het injecteren.

Ik zou dat soort plekken bewaren voor shizzle op waterbasis bv. Zelfs dan kan het gaan nog gaan irriteren. Dat heb ik met 2 ml kynoselen in mn schouder gehad, en na een shotje deca heb ik ook de rest van de dag met irri jeuk rond de injectieplek rondgelopen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet zo dat ik er niet meer door kan trainen. Is een lichte irritatie die te verwaarlozen valt.

Ik kijk het voorlopig even aan..maybe dat t over paar weken niet meer verwaarlozen valt..dan wordt het weer in de oudhollandse billen prikken.

Thanx anyway bros!

Gr J-naut

wat is er mis met je benen? daar kun je toch ook injecteren.... ???

Zou tren altijd in je been zetten met een 25 x 0.5 .Dat is heel makkelijk en je kan goed zien of je niet in een bloed baan zit.
Want zo'n lekkere hoestje zit je ook niet op te wachten.

Whahah wat een watje die Juggernaut!

Nee joh is geen probleem tren in je schouders of triceps..en als 1 ml te veel voor je is kan je het idd splitten in 2 x 0,5 ml in bvb schouders en triceps

Succes ermee!

Rico

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Whahah wat een watje die Juggernaut!

:booty: :D

Nee joh is geen probleem tren in je schouders of triceps..en als 1 ml te veel voor je is kan je het idd splitten in 2 x 0,5 ml in bvb schouders en triceps

Succes ermee!

Rico

Thanx! Gaat helemaal goed komen Rico! Zaakje begint al wat voller te staan na weekje sappen :cool:

Cya Bro!

Terug
Naar boven