MuscleMeat

Trenbolone in eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.002
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Dit jaar wil mn eerste kuur gaan doen en was eerst van plan om test only te doen op advies van hier.
Maar ik wil er eigenlijk iets naast zetten. Ik lees veel over vocht vasthouden met test only. Ik hoef niet per se 10 kg aan te komen waarvan weinig kwaliteits massa.
Over tren lees ik goede dingen maar ook dat het een heftig goedje kan zijn.
Ik zit dan te denken aan 250 mg test en 200 mg tren. Laag gedoseerd dus.
12 weken test/10 weken tren en vanaf week 14 nakuurtje.

Commentaar is gewenst.
 
Dit jaar wil mn eerste kuur gaan doen en was eerst van plan om test only te doen op advies van hier.
Maar ik wil er eigenlijk iets naast zetten. Ik lees veel over vocht vasthouden met test only. Ik hoef niet per se 10 kg aan te komen waarvan weinig kwaliteits massa.
Over tren lees ik goede dingen maar ook dat het een heftig goedje kan zijn.
Ik zit dan te denken aan 250 mg test en 200 mg tren. Laag gedoseerd dus.
12 weken test/10 weken tren en vanaf week 14 nakuurtje.

Commentaar is gewenst.



Nee Test only is meer dan genoeg om je lichaam te laten wennen ;)
 
Tren bewaren tot je weet wat je doet. Niet in je 1e kuur.
 
Vocht hangt grotendeels van je voeding af. Ik zou beginnen met test only. Als je met test/tren niet lekker gaat weet je nooit waar het aan ligt.
 
Ik heb nog nooit vocht vast gehouden op test. Zelfs niet op 1000mg.
 
Anders beetje primo / mast ernaar zetten voor de E:A verhouding. Daarnaast goede voeding en je hebt gene last van vocht
 
Gewoon lekker beginnen op 500mg EW test only. Als je vind dat je teveel vocht vast houd proviron pakken 50ED
 
Als test only wordt geadviseerd als eerste kuur moet je dus niet dom gaan lopen doen en het toch proberen. De adviezen zullen hetzelfde zijn. Als je t toch zo graag wil spaar jezelf en ons dan zo'n topic en ga t lekker zetten. Goed op je voeding letten, hoeft vocht geen probleem te zijn. Anders evt klein beetje aromasin EOD. Ga je eerst maar eens inlezen, want zelfs op milde doses kan iets als tren niet goed vallen en dan zit je er mee.
 
Laatst bewerkt:
OP is ook geen 18 jarig knulletje meer, dus waarom niet. tren is idd een stuk harder qua mogelijke sides, maar op voorgestelde dosissen zal het allemaal wel meevallen.
 
Ga het houden op test 250 mg p/w. Minimaal 10 weken en als het goed voelt en progressie blijf maken trek ik het langer door.
In 2e kuur ga ik dan tren doen. Bedankt voor de reacties.
 
Ga het houden op test 250 mg p/w. Minimaal 10 weken en als het goed voelt en progressie blijf maken trek ik het langer door.
In 2e kuur ga ik dan tren doen. Bedankt voor de reacties.

Waarom geen 500mg?
 
Als je nog nooit gekuurr hebt is 250mg voldoende. Uppen kan hij nog altijd...
 
Waarom geen 500mg?

Testosterone is een zwak component als je er trenbolone bij gebruikt.
De nieuwe manier van kuren is 100mg-200mg test en tren hoger doseren.
Tren is de baas en neemt de meeste receptoren voor zich.
De testo hoog doseren zorgt alleen maar voor meer sides...
 
Fijn te zien dat er dan toch geluisterd wordt! Heel verstandig, ga je echt geen spijt van krijgen ook namelijk. Uppen kan inderdaad altijd nog ergens in week 6-7 ofzo en eventueel doortrekken tot 12 weekjes ofzo.
 
Testosterone is een zwak component als je er trenbolone bij gebruikt. De nieuwe manier van kuren is 100mg-200mg test en tren hoger doseren. Tren is de baas en neemt de meeste receptoren voor zich. De testo hoog doseren zorgt alleen maar voor meer sides...
Hij bedoelde test only
 
250 MG PW is een mooi begin, dit was ook mijn eerste kuur, ging als een speer. Rond de 5 kg overgehouden. Vocht viel erg mee op deze dosering, maar voiding zat ook goed in elkaar. Laat die tren maar uit je hoofd, hier moet je echt een ervaren kuurder voor zijn en diegene die dit tegenspreken zijn retarded.
 
Testosterone is een zwak component als je er trenbolone bij gebruikt.
De nieuwe manier van kuren is 100mg-200mg test en tren hoger doseren.
Tren is de baas en neemt de meeste receptoren voor zich.
De testo hoog doseren zorgt alleen maar voor meer sides...

Dat weet ik, maar deze guy gaat alleen test als als ik het goed begrijp.
 
Ik ga dus alleen test doen alleen wat is aantrekkelijker. Ik zit te twijfelen tussen test-e of sustanon.
Test e e5d of ew? Sust moet hoe vaak? Ik lees verhalen van e3d tot eens per 3 weken....
 
Test-E elke 5 dagen en hcg 2xpw 500 :-)
 
Back
Naar boven