Fitness Seller

trenbolone

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Mensen vraagje,ik heb totaal geen ervaring met Tren.
Wel met test e bold deca,pfff weet ik veel.
Ja eet goed train zo'n 20 jaar weeg zo 100
En geen preken over voeding.Dat heb ik na 20 jaar wel onder de knie.
Maar goed zit veel te googlen medische literatuur na te lezen.
Wie kan mij wat nuttigs vertellen over Tren, samem met?Wilde eens oldscool 2x pw sus doen.
Maar Tren is ook nogal langwerkend geloof ik.
Zat aan iets te denken sustanon 250 2x pw/Trenbolone..?/proviron/nolvadex als nakuur en 250iu 2x pw
Bvd

Oh dianabol leek me ook weer is wat.........

Laatst bewerkt:
ben bang dat voor zo'n stof je kennis toch net iets te laag is,

tren op zich heeft niets te maken met lang of kort werken zoals alle andere stoffen, hangt dit van de ester af, welke ester wil je / hoeveel keer prik je andere trage esters (denk dat je tren e bedoeld) en dbol erbij is gwn wrong

Mensen vraagje,ik heb totaal geen ervaring met Tren.
Wel met test e bold deca,pfff weet ik veel.
Ja eet goed train zo'n 20 jaar weeg zo 100
En geen preken over voeding.Dat heb ik na 20 jaar wel onder de knie.
Maar goed zit veel te googlen medische literatuur na te lezen.
Wie kan mij wat nuttigs vertellen over Tren, samem met?Wilde eens oldscool 2x pw sus doen.
Maar Tren is ook nogal langwerkend geloof ik.
Zat aan iets te denken sustanon 250 2x pw/Trenbolone..?/proviron/nolvadex als nakuur en 250iu 2x pw
Bvd

Oh dianabol leek me ook weer is wat.........
Waar gaat dit over :roflol:
Je zegt ''literatuur'' gelezen te hebben maar uit je tekst komt het over alsof je van niks weet.

• Topic Starter Topic Starter

tren op zich heeft niets te maken met lang of kort werken zoals alle andere stoffen, hangt dit van de ester af, welke ester wil je / hoeveel keer prik je andere trage esters (denk dat je tren e bedoeld) en dbol erbij is gwn wrong

Wat een k*t forum zeg.pfffffff.Lees me vraag aub.En nee ik heb geen ervaring met TREN E.
En nee ik weet niet alles.Was dit forum hier niet voor bedoeld?

Waarom is dbol verkeerd om er bij te nemen?

Wat een k*t forum zeg.pfffffff.Lees me vraag aub.En nee ik heb geen ervaring met TREN E.

zoals dus gezegd als je tren E bedoeld is dit lang werkende ester en is het bv eo5d of ew

Laatste kuur goed bevallen.En zal hem even plaatsen.Ik heb niet alle verstand.....maar voor the gaps vraag ik hier raad.
week 1 tm 14 : Testosteron enanthaat 250mg
week 1 tm 14 :Boldenon/Equipoise 500mg
waarvan 1e 2 weken Bold/Test frontload 1000mg/500
week 1 tm 14 2x pw 250iu pregnyl

Dus kan er nou is iemand een normaal antwoord geven.Ik wilde nu iets met Tren,maar geen ervaring mee.
Geef aub je mening.Maar een nuttige en onderbouw aub

Nee je weet niks van deze materie , dus dat je literatuur gelezen hebt is dus een leugen?
Lees de stickys en kom terug als je dan nog vragen hebt, op de DBB Wikipedia staat alles wat je moet weten en is er niet voor niks.

Nee je weet niks van deze materie , dus dat je literatuur gelezen hebt is dus een leugen?
Lees de stickys en kom terug als je dan nog vragen hebt, op de DBB Wikipedia staat alles wat je moet weten en is er niet voor niks.

Nee van tren weet ik niks meer dan wat ik kan vinden op dit forum DBBwiki google,of JA literatuur!
Maar wat doe jij op dit forum?Als ik over bepaalde dingen kennis zou kunnen delen of mensen helpen
Verkeerde dingen tot zich te nemen,doe ik dat.
Ik lees wel wat men doet,maar vraag meningen.

Ga lekker ergens anders vertoeven als je er niet tevreden mee bent dan.

• Like
Waarderingen: YOGI

Omdat één persoon je niet helemaal snapt of begrijpen wil is dit niet meteen een k*t forum.

Nee van tren weet ik niks meer dan wat ik kan vinden op dit forum DBBwiki google,of JA literatuur!

Hier vind je voldoende informatie met betrekking tot je vragen over Trenbolone en met welke middelen je kan stacken.

[Link niet meer beschikbaar]

Als je je vraag wat meer gericht zou stellen dan zou het makkelijker zijn voor iemand om je te helpen. De wiki is toch wel heel duidelijk. En als je dan ook wat vriendelijker zou zijn dan zouden ook meer mensen je willen helpen.

Omdat één persoon je niet helemaal snapt of begrijpen wil is dit niet meteen een k*t forum.

Hier vind je voldoende informatie met betrekking tot je vragen over Trenbolone en met welke middelen je kan stacken.

[Link niet meer beschikbaar]

Het is ook geen k*t forum nee,maar het kan anders,zoals jij het doet.
Begrijpen wil.......Ik snap helemaal wat je bedoeld!
Thx ik ga daareven kijken

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Als je je vraag wat meer gericht zou stellen dan zou het makkelijker zijn voor iemand om je te helpen. De wiki is toch wel heel duidelijk. En als je dan ook wat vriendelijker zou zijn dan zouden ook meer mensen je willen helpen.

Met alle vriendelijkheid in me heb ik geloof ik een vraag gesteld.Ik heb weet dat mensen hier gelijk over
voeding trainen lezen etc etc gaan beginnen.Dat doe en heb i allemaal gedaan.Is niet me eerste rodeo.
Ik weet nog dat we zo blij waren met parabolan,tot het niet meer gemaakt werd.
Nu lees ik veel over tren,en wilde weten of iemand me kon advieseren of ervaring kon delen ???

Terug
Naar boven