Fitness Seller

trenbolone

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Mensen vraagje,ik heb totaal geen ervaring met Tren.
Wel met test e bold deca,pfff weet ik veel.
Ja eet goed train zo'n 20 jaar weeg zo 100
En geen preken over voeding.Dat heb ik na 20 jaar wel onder de knie.
Maar goed zit veel te googlen medische literatuur na te lezen.
Wie kan mij wat nuttigs vertellen over Tren, samem met?Wilde eens oldscool 2x pw sus doen.
Maar Tren is ook nogal langwerkend geloof ik.
Zat aan iets te denken sustanon 250 2x pw/Trenbolone..?/proviron/nolvadex als nakuur en 250iu 2x pw
Bvd

Oh dianabol leek me ook weer is wat.........

Laatst bewerkt:
ben bang dat voor zo'n stof je kennis toch net iets te laag is,

tren op zich heeft niets te maken met lang of kort werken zoals alle andere stoffen, hangt dit van de ester af, welke ester wil je / hoeveel keer prik je andere trage esters (denk dat je tren e bedoeld) en dbol erbij is gwn wrong

Mensen vraagje,ik heb totaal geen ervaring met Tren.
Wel met test e bold deca,pfff weet ik veel.
Ja eet goed train zo'n 20 jaar weeg zo 100
En geen preken over voeding.Dat heb ik na 20 jaar wel onder de knie.
Maar goed zit veel te googlen medische literatuur na te lezen.
Wie kan mij wat nuttigs vertellen over Tren, samem met?Wilde eens oldscool 2x pw sus doen.
Maar Tren is ook nogal langwerkend geloof ik.
Zat aan iets te denken sustanon 250 2x pw/Trenbolone..?/proviron/nolvadex als nakuur en 250iu 2x pw
Bvd

Oh dianabol leek me ook weer is wat.........
Waar gaat dit over :roflol:
Je zegt ''literatuur'' gelezen te hebben maar uit je tekst komt het over alsof je van niks weet.

• Topic Starter Topic Starter

tren op zich heeft niets te maken met lang of kort werken zoals alle andere stoffen, hangt dit van de ester af, welke ester wil je / hoeveel keer prik je andere trage esters (denk dat je tren e bedoeld) en dbol erbij is gwn wrong