AndroidHealthClinic

trenbolone

250 test e ew 1-12
400 tren e ew 1-12
Pregnyl 2x250 IU ew 1-12

Nolvadex 20mg ed 14-18

En dan pregnyl hoger doseren en 3 weken langer door laten lopen :)

Niet handiger om test 2 weken langer te laten lopen dan tren?

Tren niet tot week 10, en de test tot week 12?

Gr

Bij de Nakuur met tren toch altijd arofixen? (Nolvadex & aromasin)

Bain, je beweert reeds wat ervaring te hebben met andere stoffen, maar dan ken je heus wel het verschil tussen pakweg test propionaat en test enanthaat, en weet je dat het ester de frequentie en dosis zal bepalen. Dus is het mss verstandig dat je eerst weet of je tren acetaat dan wel enanthaat hebt/gaat aanschaffen, gezien dit zal bepalen hoe vaak en hoeveel je gebruikt.

Tren is nogal uniek in gebruik. Het heeft een sterk cortisolonderdrukkend effect, dat sterker wordt over de tijd. Dit lijdt tot typische symptomen van lage cort zoals agressie/irritatie, bloedsuikerschommelingen en verminderd uithoudingsvermogen. Tren A wordt meestal elke dag, uitzonderlijk (maar minder effectief) om de twee dagen, Tren E tweemaal in de week, tot (minder effectief) eenmaal in de week. Altijd te combineren met iets van test, maar hoeft niet veel te zijn, meeste mensen geven de voorkeur tren het dominant hormoon te laten zijn in de stack, alsook met boldenone en masteron. Eigenlijk best te combineren met alles behalve deca of hele hoge dosissen test omdat die de effecten van tren maskeren.

Zoals echter eerder al opgemerkt getuigen je eerste posts hier niet echt van de kennis die je beweert te hebben, dus wees voorzichtig en zorg dat je weet wat je doet voor je iets onderneemt.

@ bain; Mensen willen zeker helpen maar je moet altijd laten zien dat je zelf ook bereid bent ergens tijd en moeite in te steken. Schijf beknopt op wat je weet en waar je nog vragen hebt en dan zul je serieuze reacties krijgen. Succes

Zoiets lijkt me wel voor jou betsemd dan:
250 test e ew 1-12
300 of 400 tren e ew 1-10
Pregnyl 2x250 IU ew 1-14

Aroxifen 20mg ed 14-18

Grtz en suc6,

• Topic Starter Topic Starter
haha goud!!

gewoon
wk 1-10 tren-e 400mg
wk 1-12 test-e 250mg

Nakuur Nolva en Clomid.

Ja die was wel heel scherp. :)
Ik weet dat ik bot over kom,maar ben heel lief hoor :D

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Bain, je beweert reeds wat ervaring te hebben met andere stoffen, maar dan ken je heus wel het verschil tussen pakweg test propionaat en test enanthaat, en weet je dat het ester de frequentie en dosis zal bepalen. Dus is het mss verstandig dat je eerst weet of je tren acetaat dan wel enanthaat hebt/gaat aanschaffen, gezien dit zal bepalen hoe vaak en hoeveel je gebruikt.

Tren is nogal uniek in gebruik. Het heeft een sterk cortisolonderdrukkend effect, dat sterker wordt over de tijd. Dit lijdt tot typische symptomen van lage cort zoals agressie/irritatie, bloedsuikerschommelingen en verminderd uithoudingsvermogen. Tren A wordt meestal elke dag, uitzonderlijk (maar minder effectief) om de twee dagen, Tren E tweemaal in de week, tot (minder effectief) eenmaal in de week. Altijd te combineren met iets van test, maar hoeft niet veel te zijn, meeste mensen geven de voorkeur tren het dominant hormoon te laten zijn in de stack, alsook met boldenone en masteron. Eigenlijk best te combineren met alles behalve deca of hele hoge dosissen test omdat die de effecten van tren maskeren.

Zoals echter eerder al opgemerkt getuigen je eerste posts hier niet echt van de kennis die je beweert te hebben, dus wees voorzichtig en zorg dat je weet wat je doet voor je iets onderneemt.

Bedankt voor antwoorden.
Ik weet wel 1 en ander,maar ik zei eerlijk ik weet echt niks dan wat ik lees over tren e of tren a.
Ik was benieuwd naar ervaringen,suggesties.
En misschien is het idd slimmer om er ver van uit de buurt te blijven en back 2 test e en bold :-)

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Goeie!!!!!! :) :p

verkeerde topic sorry

succes

• Topic Starter Topic Starter
Ja je hebt helemaal gelijk!
Ik snap alleen 1 ding dan niet,een onderwerp veranderd zich toch vanzelf in een topic.
Ik zal ermee verder gaan in een nieuw topic.
excuus

Het was geen commentaar op jou, hij had zelf iets gepost dat in een ander topic thuishoorde en daarom zen post ge-edit ;)

Terug
Naar boven