XXL Nutrition

Trend watch

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wat zijn de trends van vandaag? Irriteer je je eraan of vind je ze mooi?

Gespot:
Trend voor jongens: Het donkere blazertje/colbertje met een badstof capuchon (van een joggingjack) in een lichtere kleur eroverheen.
Irritant: ja. :D

Trend voor meisjes: De felgekleurde handtas met felgekleurd bloemen-motief.
Komen er teveel? Bijna wel.

Welke trends spot jij?

het zomer trainen allemaal snel snel droog willen zijn en dan niet meer terug komen op de sportschool.Dat vind ik een irritante trend.

Dat veel allochtonen van die zwarte jasjes hebben met zo'n capuchon met bontkraag.

Dit bestaat al een hele tijd, maar het blijft een trend bij ze.

De elvis presley brillen komen weer terug, van die pilot brillen

tof ! :cool:

benchMarc zei:
Dat veel allochtonen van die zwarte jasjes hebben met zo'n capuchon met bontkraag.

Dit bestaat al een hele tijd, maar het blijft een trend bij ze.
ja dat is ook zo irri ik zeg dan altijd zoek een leven

• Topic Starter Topic Starter
De aso-breezermeisjes met van die zwarte jassen met bontkraag, strakke spijkerbroek en daaronder witte laarzen!! :D

Trends:
Jongeren in hun boem-kar half liggend op de achterbank en 1 hand aan het stuur!

"echte" Nederlanders die denken dat ze zwart zijn en denken te mogen praten als een "censuur" vooral het woordje DIE is gewild!

Mensen die denken popi te zijn en zelfs hun mobieltje in de sportschool bij zich hebben en tijdens elke set bellen/gebeld worden.

Die elvis brillen vind ik wel cool, maar draag ze zelf niet.

De techno look komt een beetje in het mode beeld, zo noem ik die look tenminste: soort van donker gekleurde combat broek, hip shirt erboven en een hip kapsel met wat accessoires. Vind ik het wat ? mwah, op een feest wel leuk, op straat wat minder.

Shirts met prints: heb ze zelf ook, vind het prima, relaxte kleuren enzo.

Verder geen idee, draag vooral wat ik zelf leuk vind, maar er mag best iets modieus tussen zitten, vind sommige mode dingen van tegenwoordig wel leuk.

En als bb-er met een goed lichaam staat alles goed :cool:

Colbert is stoer, blazer is stom.

Trend:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Irrtant: Ja. :D

echt wel geil dus he

Ik wil niet mierennken, maar waar het hier over gaat zijn mode verschijnselen. Een trend is iets dat zich een aantal jaar doorzet zoals in de jaren 80 fastfood. Een modeverschijnsel is het seizoen erop alweer verdwenen.

Maargoed on-topic, Een irritant modeverschijnsel vind ik die gastjes van een jaar of 16 die denken dat het stoer is om zich te gedragen en te kleden als een allochtoon. Je weet wel, 50 cent pompt uit me speaker en die gast liep me te dissen typetjes. Van die Karl Kani stumpers zal k maar zeggen dat ziet er toch zeker niet uit. En helemaal niet van die mutsjes die ze erbij dragen van die strakzittende helmen tot over hun oren, Je ziet ze zelfs bij ons in de gym. Ik mag toch hopen dat dit geen trend gaat worden.

gay shirts vind ik wel een leuke trend , roze riemen enzo ...
niet dat ik homo ben ik vind het gewoon mooi

F*ck die trends. Waarom niet gewoon dragen wat je zelf leuk vind?

Je mp3-speler aan een koordje om je nek. Vind ik echt achterlijk. Zelfde geldt voor je telefoon aan een koordje om je nek.

Natte plakmatjes.

Sowieso van die té hippe mensen. Van die jongetjes (mannen :eek: )die eruit zien alsof ze zijn aangekleed door de verkoper bij Men at work, door hun vriendin of hun midlife-crisis-moeder...

Kerels die een t-shirt over iets met lange mouwen aantrekken.

Terug
Naar boven