Fitness Seller

Trend watch

Waarom komt de house-broek niet meer terug in de mode?

Nordic walking! Whoahahaha, ik lag me krom als ik weer een stel van die fossielen over het fietspad zie sjokken met 2 skistokken in de hand. Het reclame praatje voor nordic walking doet me nogal aan tell-sell denken, dankzij de stokken verbrandt je meer caloriën doordat je ook je armen beweegt. Whatever, bespaar het geld voor die dure stokken, koop een stel goede schoenen en ga hardlopen. :rolleyes:

In de Duitse alto-scene is een sikje al jaren het summum van alternatievigheid. Dat vind ik wel zo aartslelijk, zo’n pluk opgewaardeerd schaamhaar aan je bek. Maargoed, ik heb het hier wel over Duitsers natuurlijk.

Ik ben erg blij dat de rugzakken hype een beetje over is in het alternatieve clubcircuit. Mijn god, wat waren die dingen irritant. Dan zag je een 1,50 hoge hippie met een net zo grote rugzak, in die rugzak zat steevast kleding, ook in de zomer. En dat is geen grapje want ik heb het vaak genoeg gevraagd wat er nou in godsnaam in de k*trugzak zat.

Het matje is ook weer rete hip onder BrEeZaH sletjes, het maakt ze zo mogelijk nog oncharmanter.

De mini-rok in al zijn variaties is een terugkerend modeverschijnsel waar ik wel heel blij van wordt.
En van de zigeuner jurk heb ik ook al heel wat fijne exemplaren voorbij zien komen. :D

dat is idd een verschrikkelijk modeverschijnsel; Sletjes met zo'n Duits kapsel. Zo'n matje, worden het allemaal van die misbruikte meisjes van die in de bijstand leven :(

Iguana zei:
Wat is daar mis mee het is hier een bb forum.. ;)
Geen pruim r&b dansvloer waar jij rondloopt met je breezertje.. ;)

Don't be a playa hate men!

En ik drink alleen wodka jus en bier :cool:

Iguana zei:
Wat is daar mis mee het is hier een bb forum.. ;)
Geen pruim r&b dansvloer waar jij rondloopt met je breezertje.. ;)

Voor het trainen kan het ook wel, maar een trainingsbroek voor casual.... pffff, voor een dagje alleen thuis misschien, maar dat zou ik me echt niet mee willen vertonen op straat. :scared:

Volgende trends:

- In training & oefeningen threads beginnen met: 'Hoe ziet jou [spiergroep]training eruit?'
- Elke foto op DBB zo bewerken dat Sanniej's huge biceps erbij betrokken raakt.

Var zei:
Voor het trainen kan het ook wel, maar een trainingsbroek voor casual.... pffff, voor een dagje alleen thuis misschien, maar dat zou ik me echt niet mee willen vertonen op straat. :scared:

want?

• Topic Starter Topic Starter
Dat wist ik tevoren ook al hoor. en de afgelopen dagen zag ik Bikkem-schoentjes en shirtjes in de gym en sindsdien denk ik aan je...

Ook zo'n trend: "Fries"

En inderdaad, de 'Wigger', de White n*gger, die denkt een afstammeling te zijn van het trommel-volk uit aaprika.

• Topic Starter Topic Starter
Jordees zei:
Ook zo'n trend: "Fries"

En inderdaad, de 'Wigger', de White n*gger, die denkt een afstammeling te zijn van het trommel-volk uit aaprika.

Er zijn genoeg consumentenonderzoeken geweest die keihard bewezen dat het overgrote deel van de kopers van R&B/Hiphop-CD's blanke middenklasse jochies zijn; de doelgroep waar een rapper totaal niet op zit te wachten maar het is dus wél zo. Tijdens concerten wordt veel goed gemaakt; daar is het publiek voor het grootste gedeelte zwart en blijven de blanke aarsjes weg uit angst gelyched te worden :D

Terug
Naar boven