AndroidHealthClinic

Trend watch

ReyMysterio zei:
Trends:

"echte" Nederlanders die denken dat ze zwart zijn en denken te mogen praten als een "censuur" vooral het woordje DIE is gewild!

Ik gebruik het woordje "die" ook veel.

Die mutha****a die!!!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou in ieder geval niet als een mong**l em om je nek hangen.
Dat staat wel zó dom!

Kom met een alternatief dan slimmerik. Het is geen modeaccessoires of zo. Ik draag dat ding bijna dagelijks om mijn nek. Maar ik moet ook dagelijks fietsen. In je broekzak stoppen is geen optie. Als ik een vest of een jas aan heb stop ik hem daaronder maar ik ga niet dat ding thuislaten omdat wat ouwe mensen het er dom uit vinden zien als ik dat ding gebruik.

Om even on-topic te blijven: strakke mouwloze shirtjes zijn wel afgrijselijk. "Viespeuk" straalt er gewoon vanaf.

Bellen tijdens het fietsen lijkt ook een trend te worden, maar dat heb ik al behandeld in een andere thread :D Als je wilt bellen dan moet je niet deelnemen aan het verkeer !

Anoniem zei:
Kom met een alternatief dan slimmerik..... maar ik ga niet dat ding thuislaten omdat wat ouwe mensen het er dom uit vinden zien als ik dat ding gebruik.

Wat ouwe mensen lol :D
:roflol:
Er wordt hier niemand zo vaak om z'n leeftijd gediscrimineerd als ik, terwijl m'n BB-resultaten ver boven het gemiddelde uitstijgen :cool:
Het is hier geen Fok joh.

Ik stop em altijd in m'n jaszak ofzo :)

Gewoon een beetje rellen, niet persoonlijk opvatten. :p Maar iig, als je mijn punt maar begrijpt. Als ik overdag in mijn t-shirtje naar de sportschool ga dan neem ik mijn mp3-speler gewoon mee; lekker om mijn nek.

En EricR, bellen op de fiets doe ik ook regelmatig. Ik ga daar niet mee stoppen omdat wat oude mensen niet op meer dan 1 ding tegelijk kunnen letten of met 1 hand kunnen sturen. :p Ik begrijp je wel hoor, in Amsterdam lijkt het me over het algemeen ook niet erg verstandig maar hier in mijn stadje maakt het niets uit. Je hoeft zelden van het rechte, lege fietspad af.

hier in belgië het "Bikkembergs" -tijdperk
weet niet of jullie het merk kennen in Nederland, van de eene op de andere dag was het een superhype, en het houdt nu toch al enkele maanden aan

in de zomer ook weer de "Burberry" petjes, snobisme tot de 26485ste macht!

Ik rijd die suckers die met 1 hand rijden gewoon onderuit. opt**fen van de weg als je niet met de volledige attentie bij het verkeer bent :D

Bellen op de fiets? Ik gebruik mijn fiets als office :( Erg he.
Ik bel het liefst op de fiets, scheelt me weer eentonig trappen van A naar B...

Verkeer is geen lolletje, levensgevaarlijk die gekken die op de fiets zitten te bellen. Lullige is dat een automobilist die zo'n fietser schept nog de lul is ook.

modeverschijnsel: breeza-meiden met korte geruite schoolrokjes
irritatie: none, UBER geil :D

idd, het bikkembergs tijdperk is erg hier in belgië.. heb paar maanden geleden een t-shirt gekocht, draag hem nu om te trainen :rolleyes:
mijn favo-merk momenteel: [Link niet meer beschikbaar] :p

Zag ook dat Lacoste weer een revival had gemaakt. Voor degenen die zo'n shirt willen kopen : het is al 20 jaar niet meer trendy om die zooi te dragen !

Trendwatch:

De eerste mensen in de gym die binnen 2 week 10kg kwijt willen raken!
Vervolgens 1 pot Whey eiwit kopen het wel duur vinden en denken dat ze met 1 shake alle eiwitten binnenkrijgen mwuhahahaha.

Ow ja mijn MP3 speler heeft een kort snoertje aan de oordopkes en dat ding wil alleen maar om je nek!
Moet ik hem in mijn zak stoppen en erbij ga lopen alsof ik mijzelf aan het mouwen ben :D

Waar ik me aan erger (en trouwens al sinds jaar en dag zo is) is dat de buitenlanders allemaal met dikke leren jassen, en minimaal 2 burka's aan lopen als het +25 graden of meer is buiten.

Centaur zei:
Waar ik me aan erger (en trouwens al sinds jaar en dag zo is) is dat de buitenlanders allemaal met dikke leren jassen, en minimaal 2 burka's aan lopen als het +25 graden of meer is buiten.

Nope dat is het ik-train-niet-want-daar-heb-ik-geen-geld-voor-maar-ik-wil toch-breed-lijken syndroom!

EricR zei:
Verkeer is geen lolletje, levensgevaarlijk die gekken die op de fiets zitten te bellen. Lullige is dat een automobilist die zo'n fietser schept nog de lul is ook.

Is niet helemaal waar. Ik heb er 2 weken geleden nog eentje gehad. Zat er een klein deukje in m'n bumper. 503 euro staat reeds op m'n rekening :D en ik hoef hem niet te laten maken ofzo..

DBC01 zei:
Bellen op de fiets? Ik gebruik mijn fiets als office :( Erg he.
Ik bel het liefst op de fiets, scheelt me weer eentonig trappen van A naar B...
Ja, ik ook als het meer dan 10 minuten fietsen is dan ga ik bellen... :)

EricR zei:

Oooh mijn god, ik denk zit ik in dat andere topic, nee hoor hij begint weer, HUILLIE. :roflol:

Terug
Naar boven