ReyMysterio zei:Trends:
"echte" Nederlanders die denken dat ze zwart zijn en denken te mogen praten als een "censuur" vooral het woordje DIE is gewild!
Ik gebruik het woordje "die" ook veel.
Die mutha****a die!!!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReyMysterio zei:Trends:
"echte" Nederlanders die denken dat ze zwart zijn en denken te mogen praten als een "censuur" vooral het woordje DIE is gewild!

Splendid zei:Je mp3-speler aan een koordje om je nek. Vind ik echt achterlijk. Zelfde geldt voor je telefoon aan een koordje om je nek.
Anoniem zei:Kom met een alternatief dan slimmerik..... maar ik ga niet dat ding thuislaten omdat wat ouwe mensen het er dom uit vinden zien als ik dat ding gebruik.

Maar iig, als je mijn punt maar begrijpt. Als ik overdag in mijn t-shirtje naar de sportschool ga dan neem ik mijn mp3-speler gewoon mee; lekker om mijn nek.
Ik begrijp je wel hoor, in Amsterdam lijkt het me over het algemeen ook niet erg verstandig maar hier in mijn stadje maakt het niets uit. Je hoeft zelden van het rechte, lege fietspad af.DBC01 zei:Nou in ieder geval niet als een mong**l em om je nek hangen.
Dat staat wel zó dom!

Centaur zei:Waar ik me aan erger (en trouwens al sinds jaar en dag zo is) is dat de buitenlanders allemaal met dikke leren jassen, en minimaal 2 burka's aan lopen als het +25 graden of meer is buiten.
EricR zei:Verkeer is geen lolletje, levensgevaarlijk die gekken die op de fiets zitten te bellen. Lullige is dat een automobilist die zo'n fietser schept nog de lul is ook.
en ik hoef hem niet te laten maken ofzo..Ja, ik ook als het meer dan 10 minuten fietsen is dan ga ik bellen...DBC01 zei:Bellen op de fiets? Ik gebruik mijn fiets als officeErg he.
Ik bel het liefst op de fiets, scheelt me weer eentonig trappen van A naar B...

EricR zei:Verkeer is geen lolletje, levensgevaarlijk die gekken die op de fiets zitten te bellen. Lullige is dat een automobilist die zo'n fietser schept nog de lul is ook.