MuscleMeat

Trend watch

benchMarc zei:
Dat veel allochtonen van die zwarte jasjes hebben met zo'n capuchon met bontkraag.

Dit bestaat al een hele tijd, maar het blijft een trend bij ze.

Marokkanen.

En inderdaad, begint wel te irriteren, die lelijke jassen

De H & M verkoopt sinds kort van die jaren 80 piloten brillen die vorig jaar in de alto-scene nog heel cool waren. Met nadruk op waren, want nu verkoopt de H & M ze. :rolleyes:

Ik spot steeds meer BrEeZaH-boys met bakkebaarden, ook dat is een zorgelijke ontwikkeling. :mad:

thank god dat we nog geen hippie tijd meer zijn tegengekomen.
Make love not war? Get stoned 24/7, get hypa?

• Topic Starter Topic Starter
ZIGEUNERJURKEN!

Enórm in bij de vooraanlopende jonge vrouw.

Lauw zei:
De H & M verkoopt sinds kort van die jaren 80 piloten brillen die vorig jaar in de alto-scene nog heel cool waren. Met nadruk op waren, want nu verkoopt de H & M ze. :rolleyes:

Ik spot steeds meer BrEeZaH-boys met bakkebaarden, ook dat is een zorgelijke ontwikkeling. :mad:

als je een goede barber hebt dan is dat vaak een toetje op je uiterlijke vertoon tijdens het pimpen, maat van me had op zn achterhoofd 'Bel me'

ik loop meestal met een wijde pantalon broek of trainingsbroek
met uitgaan uiteraard sTvolle kleding

DBC01 zei:
\

Die semi-gladde Bacoboyz met die bakkebaardjes...was ook al in rond 1998..vreselijk.

ik heb ook bakkenbaarden als je het zo kunt noemen want ik heb een volle baard staan :o ben ik nu out ?

bakkebaarden zijn cool, niet zo overdreven groot natuurlijk... Volgens mij lopen hier veel mensen overdags met trainingsbroeken rond... :kots:

koetje zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo is mijn baard ongeveer maar wel wat korter en beter verzorgd

de "Mozes"-baard dus
ik heb de indruk dat baarden totaal niet mode zijn
het is volgens mij eerder een mogelijkheid tot (terug) opkomende trend, dus wie weet ben je trendsetter man!

Och nee he. :barf:

Mannen met gezichtsbeharing, bah! :(

bakkebaarden zijn cool maar nu niet meer want ik heb ze eraf gehaald

Kleine snorretjes komen ook weer terug

Var zei:
bakkebaarden zijn cool, niet zo overdreven groot natuurlijk... Volgens mij lopen hier veel mensen overdags met trainingsbroeken rond... :kots:

Wat is daar mis mee het is hier een bb forum.. ;)
Geen pruim r&b dansvloer waar jij rondloopt met je breezertje.. ;)

Iguana zei:
Wat is daar mis mee het is hier een bb forum.. ;)
Geen pruim r&b dansvloer waar jij rondloopt met je breezertje.. ;)

Inderdaad maat,

Gewoon lekker die trainingsbroek aan. Pitbull in je ene hand, in de andere je sletje. Niks geen r%b genuek.

Tedje zei:
Inderdaad maat,

Gewoon lekker die trainingsbroek aan. Pitbull in je ene hand, in de andere je sletje. Niks geen r%b genuek.

Of bedoelde je het niet satirisch? Hmm nu ja ik draag standaard trainingsbroeken met een sweater met cappuchon heerlijk wijde kleding ik hoef niet zonodig iedereen te laten zien dat ik train..
Komt er bij dat spijkerbroeken steeds lelijker staan als je benen groeien. :cool:

Ik heb nog zo'n Adidas trainingsbroek hangen met van die drukknopen onderaan de ppen hehehe die is écht fout! :D

Terug
Naar boven