psycho_b
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7
Kán heel geil zijn....vind ik danDBC01 zei:De aso-breezermeisjes met van die zwarte jassen met bontkraag, strakke spijkerbroek en daaronder witte laarzen!!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kán heel geil zijn....vind ik danDBC01 zei:De aso-breezermeisjes met van die zwarte jassen met bontkraag, strakke spijkerbroek en daaronder witte laarzen!!![]()
benchMarc zei:Dat veel allochtonen van die zwarte jasjes hebben met zo'n capuchon met bontkraag.
Dit bestaat al een hele tijd, maar het blijft een trend bij ze.
Lauw zei:De H & M verkoopt sinds kort van die jaren 80 piloten brillen die vorig jaar in de alto-scene nog heel cool waren. Met nadruk op waren, want nu verkoopt de H & M ze.![]()
Ik spot steeds meer BrEeZaH-boys met bakkebaarden, ook dat is een zorgelijke ontwikkeling.![]()
\als je een goede barber hebt dan is dat vaak een toetje op je uiterlijke vertoon tijdens het pimpen
DBC01 zei:\
Die semi-gladde Bacoboyz met die bakkebaardjes...was ook al in rond 1998..vreselijk.
ben ik nu out ?koetje zei:ik heb ook bakkenbaarden als je het zo kunt noemen want ik heb een volle baard staanben ik nu out ?
Heb de vormen nooit gezien. 
DBC01 zei:
koetje zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zo is mijn baard ongeveer maar wel wat korter en beter verzorgd
Var zei:bakkebaarden zijn cool, niet zo overdreven groot natuurlijk... Volgens mij lopen hier veel mensen overdags met trainingsbroeken rond...![]()

Iguana zei:Wat is daar mis mee het is hier een bb forum..![]()
Geen pruim r&b dansvloer waar jij rondloopt met je breezertje..![]()
Tedje zei:Inderdaad maat,
Gewoon lekker die trainingsbroek aan. Pitbull in je ene hand, in de andere je sletje. Niks geen r%b genuek.

Tedje zei:Inderdaad maat,
Gewoon lekker die trainingsbroek aan. Pitbull in je ene hand, in de andere je sletje. Niks geen r%b genuek.