Fitness Seller

Trend watch

• Topic Starter Topic Starter
den_dimi zei:
modeverschijnsel: breeza-meiden met korte geruite schoolrokjes
irritatie: none, UBER geil :D

:eek: :eek: geilllll!!!! :D:D:D

den_dimi zei:
idd, het bikkembergs tijdperk is erg hier in belgië.. heb paar maanden geleden een t-shirt gekocht, draag hem nu om te trainen :rolleyes:

Bikkembergs=???

den_dimi zei:
mijn favo-merk momenteel: [Link niet meer beschikbaar] :p

:thumbd: DONE OUD OVER!!!

Ow, die shirts. Die ken ik wel ja.
Ze zien er uit alsof ze spotgoedkoop bij de C&A te koop zijn.
Maar dan blijken ze bij de MenatWork te liggen voor absurde prijzen.

Allen ik-wil-hip-zijn-maar-ik-weet-niet-hoe-dus-koop-maar-wat-iedereen-aan-heeft volk trapt er met open ogen in.

DBC01 zei:
Aaaahahahaaa!

Da's ook indertijd met Iceberg gebeurd; zag er NIEt uit die zooi maar de t-shirts waren al €150 hahaha! Wat een C&A dat Bikkembollen.

ja zo zijn er nog wel dingen geweest hier in belgië

ik herinner me het skate-tijdperk nog beeldig
toen was het met merken als 'Carhartt' als ik me niet vergis
opeens liep iedereen er mee rond
en natuuuurlijk voor ik het vergeet, de Eastpak-hype (remember de rugzakjes), dat hoorde er ook bij.

Carhartt is grooooot in Duitsland; Lloret-jeugd loopt ermee.

En Van 'Eastpak' werd in Nederland het onderste streepje van de E weggehaald, dan stond er 'Fastpak'en da's cool! :thumbs:

Mijn schooltas is van 'Eastpak'. Nu heeft een vriend van me, grappig als-ie is, bij mij het bovenste en middelste streepje van de E weggehaald. Dan staat er 'Lastpak'.

Dus ik loop nog dagelijks met 'Lastpak' achterop rond.

partysander zei:
Mijn schooltas is van 'Eastpak'. Nu heeft een vriend van me, grappig als-ie is, bij mij het bovenste en middelste streepje van de E weggehaald. Dan staat er 'Lastpak'.

Dus ik loop nog dagelijks met 'Lastpak' achterop rond.
gast , dat deden de bruggers altijd :roflol:
kom jij nog eens aanzetten :D

'Gast' zo spreken de kakkers elkaar aan hierzo. 'Zág Gássst' :D

Jezus
Ik ben weer weg hoor

Kom nou. Dit irriteert me deze verhalen. Tuurlijk is Bikkemberg k*t en allochtonen met belachelijke kragen en goedkope nikesokken over hun broek tot aan hun knieen.
Maar de essentie ontgaat me een beetje. 'Noem eens iets op wat je k*t vindt en nooit eerder zag'. En dan lekker het tofst doen wie het het eerst zag.
'Lacoste is al 20jaar uit'. Maar weer in omdat iedereen die troep massaal importeert uit Azië. Bikkemberg wordt grootschalig nagemaakt, daarom lopen die paupertokkies erin.
EN wtf dacht je van al die 'hey gast' mannetjes van wie de RALPH LAUREN POLO'S VAN ACHTER 5CM LANGER ZIJN DAN DE VOORKANT' Doe maar duur sukkels, je vader werkt echt niet bij shell, maar marktplaats weet je wel te vinden.
Leer troep betalen voordat je tof komt doen of het überhaupt af komt zeiken. Negatief doen uit frustratie kan iedereen wel, wat ik je brom; ik heb het immers zelf uitgevonden.

Gast, de hartelijke.

haha nieuw modeverschijnsel: Pilates

het blijkt erg hip te zijn vooral de mensen die in een healthcenter trainen weten denk ik wel wat ik bedoel.

Pilates! Wordt tegenwoordig op héél veel sportscholen gegeven om nóg meer family-people aan de rek/strek te krijgen :thumbd: :mad:

Kan iemand mij vertellen waarom die Ralph L. polo's altijd met het kraagje omhoog moeten?
Er loopt een mietje in de gym zich alleen maar druk te maken of dat kraagje nog wel omhoog staat enzo.

frustrerend oud lijk, moet dat je nou echt uitgelegd worden?
Puur pretentie.
Net als eerder genoemde bontkraag en broek bij sokken etc etc in. Moet dan cool zijn. Moet dan dit zijn moet dan dat zijn. De suggestie van 'het gemaakt hebben' door een omhoogstaand kraagje. Wat dan weer niet te zien is wanneer het terecht zou zijn.
Kortom; pretentie. DOEN ALSOF. Ik heb het niet gemaakt, maar zou dat graag willen. 'Lijkt het wat' ?

DBC01 zei:
Kan iemand mij vertellen waarom die Ralph L. polo's altijd met het kraagje omhoog moeten?
Er loopt een mietje in de gym zich alleen maar druk te maken of dat kraagje nog wel omhoog staat enzo.

Volgens mij betekent dit gewoon dat ie homo is en is dit gebaren taal voor neem me!
Bij ons trainen ook 2 homo's en die maken hetzelfde gebaar kort na dit gebaar gaan ze naar de wc's en 10 min later komen ze beide terug!
Ze doen daar freaky dingen volgens mij aangezien 1 van de twee met de broek verkeerd om aan de plee weer uitkwam :D

D. zei:
frustrerend oud lijk, moet dat je nou echt uitgelegd worden?
Puur pretentie.
Net als eerder genoemde bontkraag en broek bij sokken etc etc in. Moet dan cool zijn. Moet dan dit zijn moet dan dat zijn. De suggestie van 'het gemaakt hebben' door een omhoogstaand kraagje. Wat dan weer niet te zien is wanneer het terecht zou zijn.
Kortom; pretentie. DOEN ALSOF. Ik heb het niet gemaakt, maar zou dat graag willen. 'Lijkt het wat' ?

Gefrustreerd bananenrepubliek-toeristje, wat is er met je gebeurd lieverd, is de Ebola in je kop losgebarsten? :D Iets engs opgelopen tijdens je safari??
Brunswijk onveilig vernederd? Of heel lang stilletjes meegelezen en komt nu de echt irritatie los Surinaamse schoonheid? :D

Terug
Naar boven