MuscleMeat

Trenhoest.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Vanochtend weer eens 100mg tren/250mg test en 100mg NPP gezet.

Waar ik eerder nooit last van heb gehad, heb ik de laatste tijd n paar keer gehad:

Trenhoest!

Eerder kreeg ik direct na het injecteren wel n trensmaak in mn mond,dat was zelfs enigzins prettig, maar vanochtend kreeg ik een hoestbui als of ik TBC of longkanker had ofzo :eek:

Was gewoon freaky, ik dacht nog ff en ik kan dadelijk gereanimeerd worden.

Hoe zou dit kunnen? Aangezien ik inmiddels al n kleine 40 keer tren heb geinjecteerd, en van al die keren slechts 2-3 x trenhoest heb gehad.

Ik heb in mn bovenbeen geinjecteerd, misschien dat ik per toeval een iets groter adertje heb geraakt waardoor er meer tren ineens in mn bloedbaan is gekomen?

Ik heb het ook 'maar' een paar keer gehad tijdens vorige kuren. Soms is het net of je stikt en het loodje legt, maar na een minuut of vijf is het weer weg. Lekker he?!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Roy zei:
Ik heb het ook 'maar' een paar keer gehad tijdens vorige kuren. Soms is het net of je stikt en het loodje legt, maar na een minuut of vijf is het weer weg. Lekker he?!! :D

Je slaat de spijker op zn kop! Ik stond ff te snakken naar adem omdat ik moest hoesten en ademhalen tegelijk.

Erg vaag dat het me nog bijna nooit is overkomen.

Oww ja ook vreemd was dat ik jeuk op mn hoofd kreeg en een paar korte 'hot flashes'. Dit duurde slechts n halve minuut ongeveer.

kan niet wachten tot ik aan de beurt ben :P

@ levi wat bedoel je met " hot flashes ''

denk dat je de rede zelf al noemt lev, mischien iets langzamer injecteren ofzo... maargoed, volgens mij krijgt iedereen die tren gebruikt hier vroeg of laat een keer last mee, jouw tren is ook wat hoger gedoseerd zie ik, dus heb je sneller wat meer tren direct in je bloedbaan als bij een lager gedoseerd middel

heb ook geen id hoe het met human grade tren is.....

Je hebt Treb Acet. gezet neem ik aan? Ben benieuwd of de lengte van de ester in combinatie met de aterkte van de AAS er iets mee te maken heeft.

Maar ik hoest nu al ga pas over een week of 6 tren enant zetten. Hahaha sterk spul man!

succes

Leviathan zei:
Vanochtend weer eens 100mg tren/250mg test en 100mg NPP gezet.

Waar ik eerder nooit last van heb gehad, heb ik de laatste tijd n paar keer gehad:

Trenhoest!

Eerder kreeg ik direct na het injecteren wel n trensmaak in mn mond,dat was zelfs enigzins prettig, maar vanochtend kreeg ik een hoestbui als of ik TBC of longkanker had ofzo :eek:

Was gewoon freaky, ik dacht nog ff en ik kan dadelijk gereanimeerd worden.

Hoe zou dit kunnen? Aangezien ik inmiddels al n kleine 40 keer tren heb geinjecteerd, en van al die keren slechts 2-3 x trenhoest heb gehad.

Ik heb in mn bovenbeen geinjecteerd, misschien dat ik per toeval een iets groter adertje heb geraakt waardoor er meer tren ineens in mn bloedbaan is gekomen?

Elmo zei:
Je hebt Treb Acet. gezet neem ik aan? Ben benieuwd of de lengte van de ester in combinatie met de aterkte van de AAS er iets mee te maken heeft.

Maar ik hoest nu al ga pas over een week of 6 tren enant zetten. Hahaha sterk spul man!

succes

ja Tren acetaat 100mg/ml.

Ik denk op zich dat de lengte van de ester er tot op bepaalde hoogte mee te maken heeft, maar aangezien deze 'trenhoest' zich al tijdens het injecteren voordeed heeft het denk ik puur te maken met de tren olie die in de bloedbaan terechtkomt, niet zozeer of het een acetaat of enanthaat is.

Ook vreemd dat het alleen bij trenbolone voorkomt.

Hey Levi en toen ik hier een paar weken geleden over begon, vond je me nog een watje, want het was ohhhhh zo lekker!!!! Succes verder!!! ;) :p :D

Tijdje geleden gebruikte ik ook tren acetaat en die hoest die ik dan soms had was net als zon kriebel in mn keel nadat ik pgf2 zette....
Heb wel eens gelezen dat tren prostaglandines gebeure verhoogt en dat je daardoor die hoest krijgt....verklaart ook enigszins die ververbrandende werking van tren...kweet niet wat hier waar van is...

Ik heb die hoest trouwens ook bij test prop....
greetz

Mr. B.I.G. zei:
Hey Levi en toen ik hier een paar weken geleden over begon, vond je me nog een watje, want het was ohhhhh zo lekker!!!! Succes verder!!! ;) :p :D

Ik weet zeker dat ik dat niet zo heb benoemd.Wat ik wel prettig vondt was de trensmaak vlak na injecteren, das heel wat anders als trenhoest. ;)

Die kriebelhoest is niet te vergelijken met de hoestaanval. Ik krijg elke keer een zestal weken kriebelhoest na een 1-ad kuur. Dus komt ook wel bij prohormoon gebruik voor.

klaas zei:
Tijdje geleden gebruikte ik ook tren acetaat en die hoest die ik dan soms had was net als zon kriebel in mn keel nadat ik pgf2 zette....
Heb wel eens gelezen dat tren prostaglandines gebeure verhoogt en dat je daardoor die hoest krijgt....verklaart ook enigszins die ververbrandende werking van tren...kweet niet wat hier waar van is...

Ik heb die hoest trouwens ook bij test prop....
greetz

Ik heb het ook een paar keer meegemaakt met Virormone Test prop.

welk merk tren heb je

Terug
Naar boven