Fitness Seller

trenol 50 + winstrol depot

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
hallo jongens,

Wie van jullie heeft ervaring of weet over wat meer te vertellen over onderstaande kuur,want het volgende stukje haal ik namelijk een een recente fitnessblad:

Trenol 50 kan niet in oestrogeen worden omgezet het aromatiseert totaal niet.
In combinatie met Winstrol heeft het een dramatisch effect.Geen andere combinatie geeft de atleet een dergelijke hardheid en spiermassa winst.De fysieke verandering die men verkrijgt in slechts een paar weken is enorm,genoeg om sommige te schokkeren.

Is bovenstaande verhaal een beetje overdreven of klopt dit aardig,zoja wat raden jullie aan en voor hoelang.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Grt.
Hitman

is een verhaaltje dat direct verrtaald is dat op VELE amerikaanse sites te vinden is.

Het geeft een goed cuttend effect en tevens een aantal kilo droge spiermasa (mits het juiste dieet)

is die trenol 50 gewoon trenbolone soms ?

groetjes

• Topic Starter Topic Starter
trenol 50 ging vroeger onder de naam Finaject (30mg/ml)

Stond letterlijk in de nieuwe sport&fitness, en klopt wel. Verwacht alleen geen grote toename van gewicht. Wel neemt je kracht, bijna gelijk al, zeer snel toe. Ben er nu al vier weken mee bezig en het bevalt me erg goed. Je gains zijn kwalitatief goed en je verliest er weinig van na de kuur.

Ik ben vandaag begonnen met trenbolone 100 mg eod en morgen begin ik met winstrol 40 mg/dag erbij.

Zal jullie wel op de hoogte houden.....

en in dat blad sport&fitness adveerteren ze gewoon dat je ana's moet gebruiken?? Gekkigheid

Dit las ik een tijd geleden op t-mag geloof ik:
" Using myself as an example, in 6 weeks of using fina @ 75mg/ed and winny @ 50mg/ed I gained 22 pounds and lost 2% bodyfat. Not bad for 6 weeks, huh? "

Nou daar was ik het wel mee eens dus heb ik de quote bewaard. Maar tren in die hoeveelheid lijkt me niet echt leuk voor de mensen om je heen... ;)

the bear zei:
Nou daar was ik het wel mee eens dus heb ik de quote bewaard. Maar tren in die hoeveelheid lijkt me niet echt leuk voor de mensen om je heen... ;)

hahaha, toevallig nog iemand goeie tips (behalve douchen/deodorant) voor de koeienlucht?

daar heb je eigenlijk alleen last van als je flink aan het zweten ben,tijdens trainen!
of tijdens coïtus :p word je meisie lekker opgewonden van je :D

nico zei:
daar heb je eigenlijk alleen last van als je flink aan het zweten ben,tijdens trainen!
of tijdens coïtus :p word je meisie lekker opgewonden van je :D

Nadeel bij mij is, dat ik (vooral in n kuur) snachts geregeld zweet. Wordt dus 4x/week lakens verschonen. :D

hee leviathan? gebruik je tren van gs? die geur valt opzich wel mee, is allen snachts dat je heel veel zweet en dat zweet is geen prettige geur

ga dinsdag met tren 50 van wdv beginnen hoor er goede dingen over :D

europeman zei:
hee leviathan? gebruik je tren van gs? die geur valt opzich wel mee, is allen snachts dat je heel veel zweet en dat zweet is geen prettige geur

Nee geen GS tren. Mijne is 100mg/ml.

europeman zei:

is de tren van gs acethaat of enanthaat.

en kun je trenbolone een beetje vergelijken met testosteron of moet je die er nog bij zetten

AAJ zei:
is de tren van gs acethaat of enanthaat.

en kun je trenbolone een beetje vergelijken met testosteron of moet je die er nog bij zetten
Tren van Gs is acetaat.
Persoonlijk vind ik tren androgener dan test(en is voor dezelfde hoeveelheid ook een stuk anaboler) ,zie dus niet in waarom je er nog test moet aan toevoegen.
Door de toegenomen androgeniteit onderga je reeds een serieuze persoonlijkheidsverandering gedurende het trengebruik.
Met tren alleen heb ik de stemmingswisselingen nog onder controle en blijft het iets voorspelbaar.
Heb nog test liggen maar volgende kuur wordt tren en winstrol only.

Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik uberhaupt nog wel met test wil kuren, ik kreeg er toch zon varkenskop laatste kuur. Ik denk dat ik het ook maar bij tren en winstrol houdt. En misschien test prop erbij ofzo.....mocht dat ook weer voor n waterhoofd zorgen houdt ik mee op en ga verder op de tren/winny.

Scheelt me ook weer wat kilootjes vet dat er naderhand weer af moet.

Terug
Naar boven