MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Je zit vlak bij mij. Coords van de scouters?

Gregmac en sinterbaas, eigenlijk die hele stam loop ik te ****en en ze zitten met 6 man in mn omgeving. 2 direct naast me

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 18:46 ----------

259|580

264|582

Heb je hun ook al gescout?

Nee, bij grecmac werden ze gekilled.

hij scoutte me met 65 scouts

img-thing?.jpg

GTFO of ik zorg ervoor dat je niet meer mag meedoen met de flexcup en dat je een permban krijgt :mad:

Laat m lekker naar de flexcup gaan joh..

Naast hem zien al die anderen er een stuk buffer uit :trollface:

Beste,

Ik weet dat ik voor u een makkelijk doelwit ben om te plunderen en op termijn eventueel over te nemen. Ik kan weerstand bieden maar uiteindelijk zal ik toch verliezen. Ik alleen wel, maar ik ben niet alleen. Zie dit niet als een dreigement maar eerder als een advies, ik ben al langer bewust van het feit dat u van mij een doelwit kan maken en heb dus al maatregelingen ondernomen. Mijn stam is nog niet groot maar uiteindelijk zijn het de troepen die vechten en niet de punten. Er staan heel wat troepen klaar & op uw dorp gericht die wachten tot u aanvalt. Hetzelfde voor vrienden en bondgenoten van de stam. U ziet dus dat u er niet veel baat zal bij hebben om mij aan te vallen.

Langs de andere kant heb ik geen probleem om van u een bondgenoot te maken voor handelsdoeleinden. Dit kan op termijn voor ons allebei gunstig zijn.

Ik hoop dat u hier nota van neemt en zal hier rekening mee zal houden voor u aanvalt. We willen immers niet in een stammenoorlog belanden.

Alvast bedankt en met alle begrip
mvg
Bornbeats, de stam, bondgenoten enz.

Karma voor funniest response

:roflol:

Zeg dat als hij pic stuurt met lepel, pot pindakaas en pak chocomel je m niet aan zal vallen

Beste,

Ik weet dat ik voor u een makkelijk doelwit ben om te plunderen en op termijn eventueel over te nemen. Ik kan weerstand bieden maar uiteindelijk zal ik toch verliezen. Ik alleen wel, maar ik ben niet alleen. Zie dit niet als een dreigement maar eerder als een advies, ik ben al langer bewust van het feit dat u van mij een doelwit kan maken en heb dus al maatregelingen ondernomen. Mijn stam is nog niet groot maar uiteindelijk zijn het de troepen die vechten en niet de punten. Er staan heel wat troepen klaar & op uw dorp gericht die wachten tot u aanvalt. Hetzelfde voor vrienden en bondgenoten van de stam. U ziet dus dat u er niet veel baat zal bij hebben om mij aan te vallen.

Langs de andere kant heb ik geen probleem om van u een bondgenoot te maken voor handelsdoeleinden. Dit kan op termijn voor ons allebei gunstig zijn.

Ik hoop dat u hier nota van neemt en zal hier rekening mee zal houden voor u aanvalt. We willen immers niet in een stammenoorlog belanden.

Alvast bedankt en met alle begrip
mvg
Bornbeats, de stam, bondgenoten enz.

Karma voor funniest response

vraag hem ofie weet hoe het met lisa is afgelopen

Deze terugsturen:
123022a.jpg

Cool story bro, tell it again.

http://i47.tinypic.com/123022a.jpg

Maar even serieus, Als je een foto stuurt met een lepel en een pak chocolademelk zal mijn stam je met rust laten.

btw, hoe is het met lisa afgelopen?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 19:09 ----------

AcRoZz ViPeRzZ vandaag om 19:11 uur
try
ThommieBro vandaag om 19:11 uur
Oke :)

jij bent vnaaf aan de beurt
AcRoZz ViPeRzZ vandaag om 19:05 uur
oke chij heet back up
ThommieBro vandaag om 18:41 uur
Doe dan. Come at me bro
AcRoZz ViPeRzZ vandaag om 18:34 uur
stop met aanvallen op mijn stamleden of je zult wat meemaken heb een vriend in de top 30 van de wereld en die zegt als je ons nog aanvalt verpletterd die jouw

:roflol: Hele leger weg

nice. ik moet eigenlijk ff zorgen dat ik katapulten kan maken dan kan ik hem nog meer pesten.

Iemand moet mij ff accepten in D.BB (Ik ben TheFlaFlip)

Nog heel even tot ik zware cavalerie heb en dan rapen als een baas.

Terug
Naar boven