MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

heb jij dat soort shit nooit gespeeld dan? waren best vette spellen. heb daar nog keer iets van iris waardebonnen oid mee gewonnen omdat je daar zoveel mogelijk kliks moest verzamelen wat ik natuurlijk allemaal met proxy deed :roflol:
Jawel, anders wist ik dat van die mercedes ook niet :D
Alleen was het altijd gauw zat omdat je jezelf dan net opgewerkt had en dan werd je weer vermoord :( En alles duurde zolang voor zulke stomme rewards :(

Speelde sinds versie 1.0, had je nog 2 layouts, ook zo'n witte. Meermaals 100% bruglione geweest en eenmaal ook godfather :roflol:

Grappig, want weet nog dat ik een variant ervan speelde en die had ook nog zo'n standaard witte layout :D Was wss ook rond die tijd alleen ging het voor mij om groep 7/8 in dat geval :D

(toen was het nog wel lachen met klasgenoten, in m'n eentje later nog wel eens een poging gedaan maar slechts een paar weken volgehouden)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.424
Vroeger runescape. Dat waren gewoon de beste tijden.

100% srs.

Goede ouwe zorgeloze tijden waarin je helemaal kon opgaan in zo'n spelletje en nergens geen **** om hoefde te geven, alles werd toch wel geregeld voor je.
Opzich was t best goed om jong te zijn, niet dat ik terug zou willen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is iedereen gestopt? :o

prepare your angus

Bevel
Herkomst Speler: Killerfister
Dorp: Aesthetics town (334|689) C63
Doel Speler: killy
Dorp: dbb rape (327|685) C63
Duur: 4:11:57
Aankomst: 06.11.12 20:17:28:919

Barafranca, potverdomme wat was dat awesome zeg. Misschien dat maar weer eens gaan spelen, vroeger daar echt veel en veels te veel tijd ingestoken.

je word neit zo snel overgenomen hoor...

pfff, spel gaat nu traaaaaag. Hoeveel mensen hebben premium gekocht?

ik ga alles of niks op mijn buurman

Ik heb in Wereld 30 dezelfde vlaggen als die ik in Wereld 29 ook al had. Is dat normaal of een bug?

Speel beide werelden nu. Ga op 29 nu volle bak troepen maken en even rampagen.

lawd.
word al 2 dagen gescout door paar lui van die stam

ThommieBro vandaag om 18:41 uur
Doe dan. Come at me

AcRoZz ViPeRzZ vandaag om 18:34 uur
stop met aanvallen op mijn stamleden of je zult wat meemaken heb een vriend in de top 30 van de wereld en die zegt als je ons nog aanvalt verpletterd die jouw

t*ring t*fus k*t klere aids h**ren billybalzak valt mij aan terwijl ik net een lekker leger heb om arnoldsi aan te vallen :mad:

Je zit vlak bij mij. Coords van de scouters?

t*ring t*fus k*t klere aids h**ren billybalzak valt mij aan terwijl ik net een lekker leger heb om arnoldsi aan te vallen :mad:

img-thing?.jpg

GTFO of ik zorg ervoor dat je niet meer mag meedoen met de flexcup en dat je een permban krijgt :mad:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven