Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Morgen om 17 uur 20 smederij, zie net dat izxyzxyzxyi op me voorloopt, fuuuu

Haha ik heb m over 1.5 uur :p

Maar daarna ga ik flink wat bijlmannetjes en lc maken tot ik die 2000 leger heb en daarna ga ik kijken welk dorpje ik ga edelen :p

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 10:33 ----------

Hoe zit jij met je gs trouwens? Ik zit op 23/23/22

Kon altijd wel goed farmen maar laatste tijd is dat minder geworden :(

Lol heb je nog geen 2000 leger?? Ik 1900 nu :)
Ik heb dorp van 600+ naast me die ik overneem zaterdagavond ongeveer

Lol heb je nog geen 200 leger?? Ik 1900 nu :)
Ik heb dorp van 600+ naast me

Haha ik heb 200 lc, 200 zwaard en 200 bijl ofzo :roflol:

Ik heb op 2 uur afstand (paard) een 1050 punten barbaren dorpje, denk alleen dat t wat ver is om praktisch te zijn.. Maar hij is wel zo over te nemen denk ik..

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 10:38 ----------

Oh zie net een 500 punten barbaren dorpje vlak bij me lol.. Denk dat ik die wel pak.

Sinterbaas14 viel je aan? Als ik straks mijn leger compleet heb val ik hem wel aan als t niet te ver is..

Heb 10 verkenners op m afgestuurd, voordat ze aankomen kan hij niet zien wat het is toch? :roflol:

Ja. Ik verkende hem laatst ook, had ie meteen burgerwacht gedaan :')

500 punten om een tweede dorp mee te beginnen is wel aardig idd.

:roflol: Ga m gewoon hele tijd verkenners sturen tot hij denkt t is niets en dan max aanval

Ik ben mn buurman uit dezelfde stam aan het pesten. Hij heeft helemaal niks meer en ik stuur constant 80 lc op hem af en ik verlies er hooguit 1 per 2 runs. Hij bouwt telkens speer maar de reistijd is 10 min dus hij kan niks. vandaar dat ik ook aangevallen word door hun stam

Ik ben mn buurman uit dezelfde stam aan het pesten. Hij heeft helemaal niks meer en ik stuur constant 80 lc op hem af en ik verlies er hooguit 1 per 2 runs. Hij bouwt telkens speer maar de reistijd is 10 min dus hij kan niks. vandaar dat ik ook aangevallen word door hun stam

:roflol: Waarom zetten ze dan geen verdediging bij hem? K*t prutsers

Ik heb zoveel farm inkomsten dat ik met upgraden er niet doorheen kom, dus gewoon dorpen clearen en die nieuwe farms maken, nog meer inkomsten en nog meer legers

Ik heb zoveel farm inkomsten dat ik met upgraden er niet doorheen kom, dus gewoon dorpen clearen en die nieuwe farms maken, nog meer inkomsten en nog meer legers

Hmm, ja daarom zou dat 1050 barbaren dorpje niet eens zo slecht zijn.. 2 uur reizen met paard is wel te doen en dan kan ik vanuit daar weer andere dorpjes farmen :p

2 uur met paard is 5 uur met edel, duurt wel ff voordat je dat dorp hebt dan

Moest ff die farm assist :roflol:

Ff 1 zo'n crappy enquete ingevuld met random dingen, gelijk 40 punten.. Voel me net een pauper :roflol:

Haha

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 11:31 ----------

Moest ff die farm assist :roflol:

Ff 1 zo'n crappy enquete ingevuld met random dingen, gelijk 40 punten.. Voel me net een pauper :roflol:

Heb je wel odig idd, anders kost farmen veel tijd, en aangezien jij toch maar 18 uur per dag online bent :p

Haha

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 11:31 ----------

Heb je wel odig idd, anders kost farmen veel tijd, en aangezien jij toch maar 18 uur per dag online bent :p

Ik stuurde nu gewoon constant 20-30 paardjes naar een ander dorp.. Scouten begon gewoon geen zin meer te hebben, als ik 1 vond met veel spullen was die toch al leeg voor mn paarden er waren..

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 11:34 ----------

Heb er nu trouwens 1 gevonden met bijna 10k grondstoffen :o

Nog geen 2k leger?

Lol kheb nu al een 5k leger :D

Terug
Naar boven