MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

150 p en geen beginnersbescherming, dat gaat wel traag man. Maar ja, inderdaad zowel farmen als GS productie opkrikken.

Edit; Zondag stopt de bescherming, verkeerd gekeken.

Maar hoezo groei ik sloom dan? GS lvl's zijn allemaal 10 over een uur en opslag 6, kazerne 2, hoofdgebouw 3.

Kga niet onnodig nieuwe gebouwen bouwen (die geven de meeste punten lijkt mij)

sinterbaas14 vandaag om 06:48 uur
ja, dat was het weer voor vandaag, en hoe is het trouwens met lisa?

ThommieBro op 07.11. om 22:12 uur
dat was het? :')

lol
Ik val hem morgen wel aan, als ik nu troepen stuur heb ik die neuk nachtbonus.

Wat zouden jullie doen als je nog rond de 150p zit? Ik ben nu constant gewoon GS lvl's aan het upgraden.. Maar beginnersbescherming loopt morgen af.

good. zit je in de buurt bij mij? als je wat troepen nodig hebt als je wordt aangevallen moet je het maar zeggen.

gewoon gs uppen, en Barbarendorpen farmen.

Ja zit paar blokjes onder je geloof ik. Dan zal ik vanavond ff wat troepen maken, farmde vroeger eigenlijk nooit zoveel maar is volgens mij best wel belangrijk ja.

jonggeleerd ik zit superdicht bij jou. Zullen wij effe samen onze buurt gaan clearen? Ik ben als een dolle nu troepen aan het maken en wil wat actie gaan maken.

450 bijl
150 cav
nu volle bak rammen aan het maken.

Over dagje of 2-3 wil ik wat gaan doen... of misschien heb ik meer troepen nodig? Wie in de buurt heb jij al gecleared? Wie is threat voor ons?

Lemme know. 1e keer dat ik tribalwars speel, dus heb er nog niet heel veel verstand van. Wel vergelijkbare spellen gespeeld en hard geraped.

killy is tegenwoordig mijn vaste farmspot :D chill

Lol, iemand stuurt 8 verkenners, alle 8 dood. :D

Wat kan ik het beste gebruiken voor farmen? Kan nu net lichte cavalerie bouwen.

Hoeveel dan ongeveer van alles om dorpjes sws te ownen.

Zit nu op 462 punten.

Zit trouwens best ver weg van iedereen..

lawl :roflol:

Nice buit.

Hoeveel rammen moet ik sturen voor een lvl10-15 wall?

100 om 'm naar 0 te brengen, mits je de rest van zijn leger cleart.

Terug
Naar boven