XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Nah xD spel is gewoon bagger.. Slaat nergens op lol.

Stel levenloze lui die elkaar allemaal ondersteunen en daardoor winnen.

Ach ja, gewoon verder in wereld 30 :roflol:

Ik ben ook in werel 30, heb me eigen clan 20 leden die me allemaal gehoorzamen, zoals het moet.

Jullie namen in wereld 30?

Ik ben gewoon arnodsi, stuur maar een friendrequest :fa:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.608
Wie wil er account sharen op w29? Wil er niet fulltime moeite aan besteden.

2000 punten.

1000 bijl
300 lc

en nog een beetje shizzle

Nah xD spel is gewoon bagger.. Slaat nergens op lol.

Stel levenloze lui die elkaar allemaal ondersteunen en daardoor winnen.

Ach ja, gewoon verder in wereld 30 :roflol:
nu is het opeens een bullshit spel :roflol: maar ik snap je wel, ben zelf ook wel eens na een goede start door zo'n speler overgenomen, zitten nu eenmaal een paar levenloze high skilled speler op waar je niks tegen kan doen.

zo zie je dat er toch nadelen zitten aan zo snel groeien, je trekt de aandacht van zulke spelers :(

Ik denk een goede kans te maken continent 52 solo over te nemen.

nu is het opeens een bullshit spel :roflol: maar ik snap je wel, ben zelf ook wel eens na een goede start door zo'n speler overgenomen, zitten nu eenmaal een paar levenloze high skilled speler op waar je niks tegen kan doen.

zo zie je dat er toch nadelen zitten aan zo snel groeien, je trekt de aandacht van zulke spelers :(

Hij werd gewoon gesteund door andere spelers, dat maakt het oneerlijk. Als je clan een beetje groot is in het midden kun je zo spullen naar andere mensen sturen die later een account gemaakt hebben zodat die vies snel groeien.

Ff een epische supportaanvraag fixen als mijn dorp weg is

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:01 ----------

+ blackops 2 komt binnenkort uit dus heb ik weer wat beters te doen

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:04 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn dorp is op eens helemaal weg? :s Ik keek vanmiddag op mijn telefoon zag ik binnenkomende aanval 4x op 0:01 seconde zonder een melding daar van gekregen te hebben en nu ben ik thuis is op eens mijn dorp weg :s

Heb er heel veel tijd in gestopt en ook nog eens 4 euro voor betaald dus dit is wel vervelend, was nog wel 2e van mijn clan :S . Zou graag mijn dorp weer terug willen en anders wil ik mijn geld terug :s

Zit te twijfelen over mijn 2e bericht, of die kerel zelf tot op de grond toe afbranden of de boze vader zijn die boos is dat het dorp weg is :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.615
Goeiemoggel89 heeft de stam verlaten :mad:

Wat een moggol is die gast!

Klopt man, lig te geïsoleerd en heb nu dus een stam opgericht met wat mensen die in de buurt liggen. Ik heb nu ook mod-powers dus voel me extra sexy.

kunnen mensen me helpen? check aanval forum even, ff die gast clearen
hij heeft mij ook al gescout
ik stuur er zelf 400 bijl en 300 lc opaf

Terug
Naar boven