MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Wat een moggol is die gast!

Klopt man, lig te geïsoleerd en heb nu dus een stam opgericht met wat mensen die in de buurt liggen. Ik heb nu ook mod-powers dus voel me extra sexy.

Ik lig vlak onder je. :(

1y0ly9.png
pughh

kunnen mensen me helpen? check aanval forum even, ff die gast clearen
hij heeft mij ook al gescout
ik stuur er zelf 400 bijl en 300 lc opaf

10 continenten van me vandaan :(

keihard aan het scripten xxl?

Wat is scripten?

t*ring groot leger idd haha

Ehm, ik hou mn buurman iig aardig kort maar die andere lui kan ik niet in bedwang houden.

Ben nu zelf bezig met katapulten en HC maken dus morgen ofzo kunnen ze wel terug, thanks voor de hulp ookal hebben ze me nog niet weer aangevallen :o

Al een paar jaar niet meer, hoezo?

3 jaar terug redelijk inteNsief zitten spelen, moest eraan denken toen ik dit topic zag passeren :) Jammer dat het spel kapot word gemaakt door winstbejag.. Ook de reden dat ik er mee ben gestopt.

Nu volop farmen, kom wat leem tekort voor edelman.
Om 14:00 mr unknown attacken :D

Was er bij deze game ook zo'n eindspel?

Tot 1 stam alle 100.000 dorpen heeft :p

Is dat wel eens gebeurd dan? :p

Een wereld eindigt als er niet meer genoeg premium betalers op spelen. Als ze er niet meer aan verdienen dan stopt een wereld. Meestal als er nog een mannetje of 50-100 op een wereld zijn. Ik heb zelf wereld 4 op tribalwars.net gespeeld maar die is wel een paar jaar open gebleven.

Een wereld eindigt als er niet meer genoeg premium betalers op spelen. Als ze er niet meer aan verdienen dan stopt een wereld. Meestal als er nog een mannetje of 50-100 op een wereld zijn. Ik heb zelf wereld 4 op tribalwars.net gespeeld maar die is wel een paar jaar open gebleven.

:o Die premium bullshit is wel zo'n onzin he..

Moet je er per wereld voor betalen, slaat nergens op. Bij WoW, Runescape enz kun je toch ook gewoon op alle werelden als je t betaald..

Terug
Naar boven