AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Nice, zoals jij t nu doet doe ik t op w29. Ook bij gs lvl 24/24/21 adel. Over paar dagen heb ik dorp 3 :D

24n4kro.png

tumblr_matzrhTyjT1r98jroo1_500.png

Ik word ook gescout, had meer moeten focussen op def legers, fuuuuu

Die hebben sws wel leger, gewoon geluk met farm mogelijkheden.
Wss geeen def leger, dus gwn attacken met 250 lc lol

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 16:46 ----------

Haha misschien willen ze alleen kijken wat je hebt..

:roflol:

Paar in deze wereld gaan wel gruwelijk hard.. 800+ punten al.

Moet ze eigenlijk voor de gein is scouten, straks hebben ze helemaal geen leger :roflol:

Hij heeft 4k punten, sws hij staat klaar met 10k bijl, 3k lc en edels

Die hebben sws wel leger, gewoon geluk met farm mogelijkheden.
Wss geeen def leger, dus gwn attacken met 250 lc lol

Haha ik heb nog geen lc.. Denk dat ik ze straks wel ontwikkel omdat je die 5000 gs krijgt en dat is ongeveer net zoveel als t kost om al die zooi te ontwikkelen :p

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 16:47 ----------

Zit hij dicht bij jou dan?

prepareyouranus.jpg

Haha ik heb nog geen lc.. Denk dat ik ze straks wel ontwikkel omdat je die 5000 gs krijgt en dat is ongeveer net zoveel als t kost om al die zooi te ontwikkelen :p

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 16:47 ----------

Zit hij dicht bij jou dan?

prepareyouranus.jpg

Ja. Fuuuuu

met 4k punten heb je echt niet zoveel aanvalstroepen hoor.... zeker niet in je eerste dorp man :o als je zoveel aanvalstroepen in je eerste dorp zet ben je echt een dom rund.
10k bijl en 3k lc is namelijk al 22000 bevolking en een max uitgebouwde boerderij is geloof ik 24000. dan gaat er ook nog een hoop af voor het uitbouwen van je dorp en dan hou je rond de 21000 over. Jij leeft echt in een andere wereld of niet? ;) een dorp van 4k is meestal echt niet zo sterk. Sowieso is de kans dat hij een volledig uitgebouwde boerderij heeft heel klein. Verder zullen de meeste mensen zich in hun eerste dorp focussen op defensieve troepen (wat slim is. niet zoals jou dus)

Laatst bewerkt:
met 4k punten heb je echt niet zoveel aanvalstroepen hoor.... zeker niet in je eerste dorp man :o als je zoveel aanvalstroepen in je eerste dorp zet ben je echt een dom rund.
10k bijl en 3k lc is namelijk al 22000 bevolking en een max uitgebouwde boerderij is geloof ik 24000. dan gaat er ook nog een hoop af voor het uitbouwen van je dorp en dan hou je rond de 21000 over. Jij leeft echt in een andere wereld of niet? ;) een dorp van 4k is meestal echt niet zo sterk. Sowieso is de kans dat hij een volledig uitgebouwde boerderij heeft heel klein. Verder zullen de meeste mensen zich in hun eerste dorp focussen op defensieve troepen (wat slim is. niet zoals jou dus)

Ja okee, mss wel wat minder, maar die chinees die ixyzxyzxzi overnam had ook full offense leger.
Ach ik bouw nu met 2 dorpen tegelijk def, hopelijk red ik het :)

Ja wat is er nu juist gebeurd xyzyx? Ben even niet mee man je zakt plotseling enorm in punten? Je bent gewoon overgenomen ofso? Dat suckt wel brah :D.

Hebben jullie nu trouwens allemaal een dorp in wereld 30 of hoe zit dat :p?

Rahath lift niet krijg ik net binnen, mag er dus niet in.

Ja wat is er nu juist gebeurd xyzyx? Ben even niet mee man je zakt plotseling enorm in punten? Je bent gewoon overgenomen ofso? Dat suckt wel brah :D.

Hebben jullie nu trouwens allemaal een dorp in wereld 30 of hoe zit dat :p?

Haha ja ben overgenomen.. nu in w30 bezig :p

Bijna 500 soldaatjes nu en 622 punten :p

Zit gewoon continue 10 barbaren dorpjes te farmen, hele tijd c drukken enzo.. Komt aardig wat van binnen.

Terug
Naar boven