XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

En dan dat die de eerste paar dagen alleen maar z'n opslagplaats verhoogd? inn voor dit plan :D

Haha nee als je grondstoffen verstuurt kan die vet snel uitbreiden..

Weet alleen niet hoe ver je grondstoffen max kan versturen.. is dat oneindig?

Net ff 3 van die t*fus enquetes ingevuld met allemaal random antwoorden :roflol: Straks 120 punten ofzo er bij, mooi ff zo'n vlaggen pakket kopen. Beter dat ik een grondstoffen vlag krijg :o

Laatst bewerkt:
http://nl29.tribalwars.nl/public_report/605b37325865876c3de71bf4338ead61

34gt5d3.jpg

Laatst bewerkt:
Vanmorgen gedaan en was opeens al mijn troepen kwijt :(

Toen had je ook gescout zei je :roflol:

Vul gewoon zo'n enquete in met random zooi en willekeurige pers. gegevens en haal die farm assist.. Is best wel makkelijk met barbaren dorpjes farmen in de regio als je redelijk lc en verkenners leger hebt. Hele tijd op die c-tjes drukken

Dacht eigenlijk dat het een suicide mission zou worden, zodat jonggeleerd zou kunnen edelen, maar dit is beter =)

Ik zit 599|503 op Wereld 30... of wat bedoel je met "windrichting voor wereld 30"?

Oh dat kan helemaal nog niet windrichting :P

Hoe werkt dat farm assist dan, ik heb het maar snap er geen **** van al die nieuwe dingen

Doen we!

Dan klaren we net zo hard als die chinees, in feite heb je gewoon weken voorsprong...

Morgen tweede dorp trouwens :D

Ja lol..

Ik ga wel hard heb ik het idee, ben 24/7 troepen aan het maken en ga nog harder in punten dan de meeste lui om me heen. Bijna 250 soldaatjes nu :roflol:

Voor troepen krijg je toch geen punten? Of bouw je verder wel iets?

Voor troepen krijg je toch geen punten? Of bouw je verder wel iets?

Haha ik bouw wel dingen.. Krijg meer grondstoffen binnen dan dat ik uit kan geven aan troepen.. Daarnaast zorgen troepen ook voor inkomen. Heb inmiddels 8 groepjes soldaten lopen naar barbaren dorpjes en spelers die gestopt zijn en dat levert bijna net zoveel op als ik nu via GS binnen krijg

Nouja behalve als je dit krijgt

Zit nu op 17/15/15 grondstoffen en 250 soldaatjes.

Zit een 107 in de buurt die inactief is, ga hem straks even clearen denk ik.

Kzit op 18/18/13 grondstoffen. Valt niets te farmen hier.

Terug
Naar boven