XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

als ik ge edeld word stop ik gewoon, vind er toch niks aan :P

:roflol: Die komen met ziek grote legers.. prepare your anus

crimekillah haalt jou en arnodsi door de war. arnodsi is geedeld door .inc en die kwam helemaal niet met zo'n groot leger. ik geloof 700 bijl en 350 lc ofzo waarvan ook nog een deel dood ging tijdens de aanval op arnodsi

crimekillah haalt jou en arnodsi door de war. arnodsi is geedeld door .inc en die kwam helemaal niet met zo'n groot leger. ik geloof 700 bijl en 350 lc ofzo waarvan ook nog een deel dood ging tijdens de aanval op arnodsi

Aha, kwa fysiek snap ik het nog wel maar kwa intelligentie is het toch wel een tegenvaller :(

Lorenzzzz toen ik je dat account gaf was het niet de bedoeling dat je heel de stam naar de klote zou helpen, dat snap je zelf hopelijk ook wel.

ja, de stam is pretty much naar de klote, kun je wel zegge.
Amper mense op het forum en veel mensen die niet stijgen.
jammer, en ze gaan allemaal de stam verlaten als ik de trend zo bezie

Twas ook meer een funstam.. We hebben allemaal sowieso een k*tligging. Iemand aannemen die niet bodybuild verkloot geen stam, dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Snap btw ook niet waarom niemand verdedigingstroepen opbouwt. Als ik kijk naar die troepen van Bulck1:o

Je hebt het gewoon VERNEUKT Lorenzzzz.

VERNEUKT.

Anchorman-well-that-escalated-quickly.jpg

Sent from my Radar C110e using Board Express

Laatst bewerkt:
Pinda is mad?

Neuh, niet langer mijn pakkie an.

Twas ook meer een funstam.. We hebben allemaal sowieso een k*tligging. Iemand aannemen die niet bodybuild verkloot geen stam, dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Snap btw ook niet waarom niemand verdedigingstroepen opbouwt. Als ik kijk naar die troepen van Bulck1:o

Beweer je nu dat je training het leiden vd stam in de weg stond? Pics van gains.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 00:12 ----------

Neuh, niet langer mijn pakkie an.

Well that was edited quickly.
(Tapatalk gaf 'Neuh.' weer, bij quote al je nieuwe comment :p)

Al mijn ondersteuning asn crimekillah gesneuveld, fml

2 aanvallen en ik ben geedeld, bye

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 10:19 ----------

Aha, kwa fysiek snap ik het nog wel maar kwa intelligentie is het toch wel een tegenvaller :(

homow,is het nog de moeite om in wereld 3 te starten ? close in je gebure ?

2 aanvallen en ik ben geedeld, bye

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 10:19 ----------

homow,is het nog de moeite om in wereld 3 te starten ? close in je gebure ?

Ik heb geen idee, zit zelf niet bij DBB-ers in de clan. Zit nu op 1613 punten, 400 speer, 600 zwaard, 500 bijl en 200 lc dus gaat wel lekker :p . Nu nog 20 rammen maken en edelman en mijn buurman is van mij :p

Ik heb geen idee, zit zelf niet bij DBB-ers in de clan. Zit nu op 1613 punten, 400 speer, 600 zwaard, 500 bijl en 200 lc dus gaat wel lekker :p . Nu nog 20 rammen maken en edelman en mijn buurman is van mij :p

waar zit je dan ergens

geef me een reden om terug op nieuw te beginne !!! moaaaareee!

waar zit je dan ergens

geef me een reden om terug op nieuw te beginne !!! moaaaareee!

Haha ergens in het midden.. Weet eigenlijk niet of je aan kan geven dat je ergens in de buurt wilt startten. Nouja, als je bij een clan zit kun je dat wel aangeven dacht ik..

met een reden bedoel ik, dat het leuk is, dat ik je mag skull****e, dat men leven toch geen zin heeft en begin te game :p zulke overtuigingen

aight, seems fair to me ! ergens in het midden ? zit je je in een clan ? nodig me uit brah, Bulck1. Ik kom elke uur online so i'm guuuuuwd, invite me aight ?

Haha je moet minimaal 1000 punten hebben voor je er in mag, maar ik weet niet of t mogelijk is om in de buurt te komen :p

Terug
Naar boven