MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Haha je moet minimaal 1000 punten hebben voor je er in mag, maar ik weet niet of t mogelijk is om in de buurt te komen :p

bleih, ik klikte op wereld 30 en ik wordt naar rechts boven gestuurd. Hoe gay.

ah well, i gotta move on with my life now. Greetings from a guy with a life

bleih, ik klikte op wereld 30 en ik wordt naar rechts boven gestuurd. Hoe gay.

ah well, i gotta move on with my life now. Greetings from a guy with a life

Haha ik neem mijn rust serieus:cool:

Net weer een vlag er bij, weer geen grondstoffen :fuu:

Meer als 40 vlaggen gekregen en nog geen enkele grondstoffen vlag. :o

denk dat ik maar epic defense leger bouw, ben niet van plan om ge edeld te worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.884
Ik peer m ook. Goed aanbood gekregen van een stam die samen met mij een goed cluster vormt.

Misschien een idee om nu allemaal groot te worden (diegenen die zullen overleven) en later terug te komen?
Nu stelt het iig weinig voor in mijn continent.

:fuu:

75 speer en 75 bijl kwijt op een t*ring dorpje waar iemand 100 zwaard en speer neer had gezet.. Hij had maar 15 van beide dood :o .

12 uur aan manschappen trainen verdoet :o

XXL ga je rahath edelen?

Was wel de bedoeling, maar die zit nu bij een nieuwe stam die OS heeft gestuurd, ****ing gay.

heb je al een adelshoeve?

Nope, zou hem vandaag hebben, maar ik investeer nu liever in troepen. Heb veel verloren de afgelopen dagen met aanvallen, heb nu pas weer 1k+ speer en 1k+ zwaard.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.890
Musculo, je staat als geclaimd in mijn nieuwe stam.

Raad je aan om effe te zorgen dat je een goede defence hebt ;)

chirp chirp

Dat kind heeft mijn dorp geeedeld. :mad:

Ik ga wel lekker, de helft in mn buurt is gestopt omdat ik ze heb gecleared volgens mij.

Hoeveel edelmannen ben ik nodig om iemand over te nemen?

Miss handig om een ally te vormen met the ancients, xxl?

lol, ik dacht 3 tot 4.. :")

Iemand nog een grondstoffen lvl 2 vlag nodig? heb er een van lvl 3 nu (:
als je er 1 hebt moet je hem 4 of 5 keer sturen voordat je het dorp hebt. als hij in de tussentijd ondersteuning krijgt ben je de lul. bij 4 ben je bijna altijd safe maar duurt nogal lang voordat je er 4 hebt in deze fase van het spel.

als je er 1 hebt moet je hem 4 of 5 keer sturen voordat je het dorp hebt. als hij in de tussentijd ondersteuning krijgt ben je de lul. bij 4 ben je bijna altijd safe maar duurt nogal lang voordat je er 4 hebt in deze fase van het spel.

ohh zo. ik snap hem, en die goudmunten moet ik die dan 4 keer maken omdat die edelman er telkens 1 wegbrengt?

Terug
Naar boven