MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Veel farmen.

Toegelaten :)

ZC doet er zelfs 55 uur over om bij jou te komen :(

Mooi, frisse start :)

Thanks voor de poging :(
Ik zal dan maar proberen troepen op te bouwen en ze steeds vlak voor aanvallen weg te sturen.
Wss hadden we toch een probleem als we chatcat aanvielen, hij zit bij ToC :(

Je nieuwe dorp zit 'n stuk dichter bij me. Duurt zo'n 9 uur voordat ZC er is. Zal ik wat ZC sturen ter ondersteuning? Kun je lekker stoer doen tussen al die noobs, als ze aanvallen is er dan niks aan de hand. :) :)

Ik kan ook wat grondstoffen sturen, bouw je sneller op.

Je nieuwe dorp zit 'n stuk dichter bij me. Duurt zo'n 9 uur voordat ZC er is. Zal ik wat ZC sturen ter ondersteuning? Kun je lekker stoer doen tussen al die noobs, als ze aanvallen is er dan niks aan de hand. :) :)

Ik kan ook wat grondstoffen sturen, bouw je sneller op.

Heel graag :D Dan kan ik flink groeien en Sir Musculo lekker laten voor wat t is :)

Zou jij aanraden om sir musculo af te breken kwa gs levels? Kan t geen farmdorp zijn :p
Ach, kost wss te veel tijd :p

Heel graag :D Dan kan ik flink groeien en Sir Musculo lekker laten voor wat t is :)

Zou jij aanraden om sir musculo af te breken kwa gs levels? Kan t geen farmdorp zijn :p
Ach, kost wss te veel tijd :p

Stuur anders van dat dorp steeds de grondstoffen naar je nieuwe dorp :p .

Ik kwam er laatst achter dat zo'n kerel bij mij op school ook speelde en volgens mij zelfs vlak bij mij in de buurt zat.. Kreeg melding dat ik niet kon aanvallen omdat zo'n andere speler t zelfde had gedaan via wifi.. Apart wel :p

@Getxxl heb je mijn dorp al? :)

Stuur anders van dat dorp steeds de grondstoffen naar je nieuwe dorp :p .

Ik kwam er laatst achter dat zo'n kerel bij mij op school ook speelde en volgens mij zelfs vlak bij mij in de buurt zat.. Kreeg melding dat ik niet kon aanvallen omdat zo'n andere speler t zelfde had gedaan via wifi.. Apart wel :p

Zelfde IP dus dat gaat niet door, kan geen grondstoffen naar tzelfde IP sturen :(

Heb 500 van elke grondstof naar je nieuwe account gestuurd. Up je opslagruimte wat zodat ik meer kan sturen :)

Ty, will do :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 15:45 ----------

Hmm, stuur t naar XXL en laat hem t doorsturen:p

Geen slecht plan :D
Grondstoffen opsparen en dan naar xxl sturen (reistijd 24 uur staat hier, wellicht met meer grondstoffen lastiger), is t iig niet voor chatcat :)

Net gekeken btw, over 7 min kan ik opslag upgraden :)

Laatst bewerkt:
Oh zie dat ik 200 van elke grondstof had gestuurd, niet 500. Is niet i.v.m. gierigheid, maar omdat ik niet weet hoeveel opslag je hebt :o

Oh zie dat ik 200 van elke grondstof had gestuurd, niet 500. Is niet i.v.m. gierigheid, maar omdat ik niet weet hoeveel opslag je hebt :o

Ja zag t ook :p
Heb opslag inmiddels wat geupgrade maar ook met mn gs bezig :D
Kan inmiddels zo'n 2,8k per eenheid opslaan.
Zou je na mn beginnersbescherming (8-12) wellicht wat ondersteuning kunnen sturen? Zit een 1000p dorpje vlakbij (al kan ie mij nog niet aanvallen geloof ik).

Offtopic: Heb dat boek dat je in het Vochthuishouding artikel topic van Campbell (Essential Biology with Physiology) voor de sint gevraagd en gekregen :D Interessant, ook die threads bij elke chapter (soort cases).
Bij ch25 gaat de thread over steroiden en agressie bij mannen.

Mooie opstap lijkt het inderdaad, bedankt voor je tip dus :)
Denk dat ik (zal t niet te hard zeggen) voorlopig genoeg tijd on the side heb zo in mn eerste jaar HBO Informatica. :p

Laatst bewerkt:
Ik regel wel wat ondersteuning zodra het zover is.

:thumbs: Als je vragen hebt hoor ik het wel :)

Begrijpelijk (bedrijf en uni tegelijk :p), speel je tw nu nog wel zelf of nog steeds creatief met ocr wbt captchas? :p
Nee joh, altijd zelf gespeeld, zoiets proggen kost me teveel tijd :roflol:

TW is lekker easy, je klikt af en toe 'n paar min, en dan hoef je er uren niet meer naar om te kijken.

Nee joh, altijd zelf gespeeld, zoiets proggen kost me teveel tijd :roflol:

TW is lekker easy, je klikt af en toe 'n paar min, en dan hoef je er uren niet meer naar om te kijken.

Haha klopt ook wel, met die app gewoon ff na een melding wat aanklikken. Al is het in het begin wel weer irritant met die korte build times.

Terug
Naar boven