MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Ontdekte grondstoffen: 774 80 764
Gebouwen: Hoofdgebouw (Level 3)
Kazerne (Level 2)
Eerste kerk (Level 1)
Verzamelplaats (Level 1)
Marktplaats (Level 1)
Houthakkers (Level 2)
IJzermijn (Level 1)
Boerderij (Level 1)
Opslagplaats (Level 6)
Schuilplaats (Level 1)

Buit: 1.705 175 1.690 3.570/3.570

Iemand die meeste van zijn grondstoffen in de schuilplaats heeft gestoken :roflol:

Vanacht wel door de buit aan het maximum van het aantal ijzer dat ik kon houden gegaan. Niemand wat ijzer hebben voor Leem? Wereld 30

Damn,

Ik word dus aangevallen door een speler van 1100 punten (bezit er zelf 380). Zelf beschik ik over 69 speer, 57 zwaard, 67 bijl en 10 boog. Wat doe ik nu het beste? Zoveel mogelijk mijn grondstoffen in upgrades van mijn gebouwen en muur steken of nog zoveel mogelijk troepen maken? Speler is bijna 15u onderweg naar mijn dorp, edelen zal hij wel niet vanplan zijn zeker?

Damn,

Ik word dus aangevallen door een speler van 1100 punten (bezit er zelf 380). Zelf beschik ik over 69 speer, 57 zwaard, 67 bijl en 10 boog. Wat doe ik nu het beste? Zoveel mogelijk mijn grondstoffen in upgrades van mijn gebouwen en muur steken of nog zoveel mogelijk troepen maken? Speler is bijna 15u onderweg naar mijn dorp, edelen zal hij wel niet vanplan zijn zeker?

Gewoon dodgen, als hij bijna bij jou is al je soldaten wegsturen en je grondstoffen opmaken.

Met zo'n reis afstand kan hij je niet eens edelen want per uur gaat je toestemming +1 en 1 edel doet rond de -25

Heb overigens net mijn 2e dorpje binnen gehaald. 200 bijl en 80 lc kwijt bij clear dus makkelijke overname.

Gewoon dodgen, als hij bijna bij jou is al je soldaten wegsturen en je grondstoffen opmaken.

Met zo'n reis afstand kan hij je niet eens edelen want per uur gaat je toestemming +1 en 1 edel doet rond de -25

Heb overigens net mijn 2e dorpje binnen gehaald. 200 bijl en 80 lc kwijt bij clear dus makkelijke overname.

Moet ik nu de komende dagen vooral dan mijn energie steken in soldaten maken om geen farmslet te worden?

heb nu 1k bijl 430lc 50 ram 70 kata en 2 edels...
dit weekend maar eens kijken of ik wat geedeld krijg.

heb nu 1k bijl 430lc 50 ram 70 kata en 2 edels...
dit weekend maar eens kijken of ik wat geedeld krijg.

Haha dat is wel zat om een normaal 2000 punten dorpje te clearen.

Was overigens 5 lc kwijt omdat 1 of andere kerel een paar luitjes daar in gezet heeft (waaronder 200 bijl en 400 lc). Heb nu 1.2k bijl er op af gestuurd, met 0 geluk zou hij alles kwijt zijn en ik maar 150 bijl.

Hopen dat hij ze er straks nog heeft staan, er zaten maar 150 grondstoffen in van elk soort dus ik denk dat ze er net stonden.

http://nl30.tribalwars.nl/public_report/17d6adf29d629827259230019f5820d8

Als dat er nog staat is hij episch genaaid :roflol:

Edit: Hij had alles al weg :(

Laatst bewerkt:
Waar kan ik mijn statistieken vinden over geplunderde stoffen per dag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.091
Wie wil er een account op W29 met 4000 punten 2 edelmannen en een leger?
Pm maar effe ofzo, ik speel niet meer.

:roflol::roflol:

Account geblokkeerd

Het forum is niet de geschikte plaats om je schorsing te bespreken of een klachtentopic te openen. Als je tegenspraak wilt indienen tegen je schorsing maak dan gebruik van het support-systeem. Je schorsing zal enkel behandeld worden als je een supportaanvraag indient. Als er al een straf is ingesteld is het aangeraden deze te accepteren, de kans is dan erg klein dat het nog gewijzigd zal worden. In dergelijke gevallen is het enkel zinvol een tegenspraak in te dienen als je hiervoor gegronde redenen hebt. Lees nogmaals de spelregels voordat je een tegenspraak indient, we zullen niet accepteren dat je de spelregels niet kent.

Reden voor je schorsing:

Regel §4: Beledigingen tegenover spelers zijn niet toegestaan. Ook niet in je profiel, namen van dorpen of stammen.

Er is nog geen straf bepaald of de schorsing is permanent. Meld je daarvoor bij Support.

Indien je in je supportaanvraag meteen eerlijk bent en de verantwoordelijkheid neemt voor je regelovertreding krijg je misschien een lichtere straf.
» Bezwaar indienen (alleen in uitzonderingsgevallen of als je je straf wilt weten zinvol)

Tijdens de schorsing kun je worden aangevallen.

Dit had ik gestuurd:
u are 1 ****ing cheeky **** mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

LOLOL dat laatste ook ' indien je je verantwoordelijkheid neemt krijg je een lagere straf'

Wat een kinderachtig spel ook :roflol:

Waren gewoon 5 verkenners :)

ik wil ook wel als je dichtbij ligt.

en ik heb genoeg munten voor trein :D heb al 1 edel gemaakt, kan er nog 3 :)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 16:10 ----------

ik wil ook wel als je dichtbij ligt.

en ik heb genoeg munten voor trein :D heb al 1 edel gemaakt, kan er nog 3 :)

Haha ik moet nog 3 munten slaan en 2 edels maken :p 2 is wel genoeg om die 3000 punten die me laatst aanviel over te nemen. Kerel heeft nu 500 speer en 100 zwaard lol

Haha ik moet nog 3 munten slaan en 2 edels maken :p 2 is wel genoeg om die 3000 punten die me laatst aanviel over te nemen. Kerel heeft nu 500 speer en 100 zwaard lol

dan lukt 't met 1 edel ook wel, maar 2 is chiller

trein is nog beter :D
ga nu alleen nog maar 3000+ punten dorpen edelen. **** dat uitbouwen, gewoon meteen goede dorpen
volgende target is 4400 punten ofzo :)

1 edel lukt niet denk ik, nouja dan duurt het heel lang. t is 4 uur heen en 4 uur terug..

Daarnaast ben ik morgen toch hele dag weg dus kan ik mooi sparen voor edels, neem ik eerst hem in en daarna nog een dorpje vlak bij me :p

Ben zelf zo goed als gestopt. Ik ga nu nog voor de grap zoveel mogelijk dorpen van mijn buurman platgooien als mijn katapulten klaar zijn. Heb 6000 bijltjes, 2500 lc, 280 rammen en over een paar dagen ruim 200 katapulten klaar staan:).

Terug
Naar boven