Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Lol neem iedere keer rond de 350 350 350 mee.

• Topic Starter Topic Starter

Haha volgens mij gaat t vroeg of laat echt fout, geruzie en dan word dat op tw uitgevochten :roflol:.

Zijn d'r niet meer games die we kunnen doen als groep? Iets al cs source maar dan gratis(dat je niet de hele tijd hoeft te wachten) , wil er niet teveel aan besteden maar alleen als je je verveelt.

oow shit heb dit echt kapotgespeeld toen ik 12/13 was, had ook echt 30 dorpen ofzo, deze keer sla ik over anders word ik weer verslaafd as phuck :roflol:

:roflol: er gaat ooit echt eens een epic oorlog uitbreken volgens mij. We liggen allemaal dicht bij elkaar, dus uitbreiden gaat moeilijk

Idd gewoon naar binnen uitbreiden en er komen ook ten weste van ons steeds dorpen bij.

Buit: 482 427 416 | 1325/1325

woop

Haha volgens mij gaat t vroeg of laat echt fout, geruzie en dan word dat op tw uitgevochten :roflol:.

Zijn d'r niet meer games die we kunnen doen als groep? Iets al cs source maar dan gratis(dat je niet de hele tijd hoeft te wachten) , wil er niet teveel aan besteden maar alleen als je je verveelt.

Nieuwe counterstrike, is niet duur maar wel vet

[Link niet meer beschikbaar]

heb eigenlijk nu al spijt. ga hier echt teveel tijd aan besteden haha. sta wel tweede :p farm nu4 dorpen tegelijk, straks mn buurman ff platleggen. voor mn beginnersbescheming is afgelopen ff een leger van 400 hebben, is wel zo veilig.

inb4 dbb heeft heel zuidwest

Iemand al gelukt om vlaggen te mengen?

• Topic Starter Topic Starter
heb eigenlijk nu al spijt. ga hier echt teveel tijd aan besteden haha. sta wel tweede :p farm nu4 dorpen tegelijk, straks mn buurman ff platleggen. voor mn beginnersbescheming is afgelopen ff een leger van 400 hebben, is wel zo veilig.

inb4 dbb heeft heel zuidwest

Heb je sterke mensen om je heen? Niet te defensive worden, je hebt genoeg matties om je te helpen en het remt je groei.

Lekker hoor, zo had ik eerst leem en ijzer genoeg maar een te kort aan hout. Eindelijk na 4 uur ijzer voor hout getraded. Heb ik voldoende hout en ijzer maar een te kort aan leem hahahahah..

excuses voor het ongemak , maar ik zou me graag willen laten uitschrijven omdat ik er geen bal van snap.

Doorzetten bro

Wie heeft het licht uitgedaan in mijn dorp?

hoeveel troepen moet ik sturen?

Terug
Naar boven