Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

patience, young grasshopper.

Lol, ik raid gewoon hard.
Hout/leem/ijzer is nu lvl 10/10/6

Ik had vannacht ook echt een epic buit..

37 6 6 49/1.100

Heb mijn troepen net opgesplitst en hoop nu wel iets fatsoenlijks buit te maken. Waarschijnlijk was net iemand mij voor geweest.

Bij mij in de buurt is gewoon alles afk denk ik.. Als straks die beginnersbescherming er af is, instant money.

Die barbarendorpen hebben lage grondstoffenproductie, je moet idd gwn opsplitsen. 12 speer, 3 zwaard 2bijl x4 dorpen is bter. Heb je intotaal toch nog 200/200/200

Rofl! Dit lees ik net een guide, dat duurt nog wel even voordat ik zoveel grondstoffen heb..

Een 2e dorp!
Zodra je de benodigdheden voor een adelhoeve hebt, moet je die bouwen. Dan moet je geduld hebben, een edelman kost niet niks. Je moet voor je 1e edelman 1 goudmunt slaan. Goudmunten zijn erg duur: 28.000 hout, 30.000 leem en 25.000 ijzer. Zodra je die hebt geslagen, kan je een edelman produceren, ook erg duur: 40.000 hout, 50.000 leem en 50.000 ijzer. Dan kan je een dorp kiezen die je wilt overnemen. Je kan voor je buurman gaan, zodat je snel kan ondersteunen wanneer dat nodig is, en je handelaren niet zo lang hoeven te lopen met grondstoffen voor het nieuwe dorp. Of je neemt een bonusdorp, zodat je bijvoorbeeld 100% extra leemproductie hebt, of je stal 30% sneller produceert. Kies, wat jou het slimste lijkt.

Lijkt nu veel, over een paar weken hebben sommige van de stam een nieuw dorp. Straks heb je ook dikke raids van 10 dorpen + grote eigen productie

Is het nu al te laat om nog te beginnen of?

Nee, ik sta derde van allemaal en ben zaterdag begonnen. Dus 2 dagen achterstand maakt niets uit.

Waar vind ik de farm-assistant?

Wat is next habbo hotel?
Meubeltjes ruilen:roflol:

Mijn 2 plunder resultaten:

Terugkomst in 2:02:51 > Buit: 4 4 1 | 9/600
Terugkomst in 0:50:21 > Buit: 4 4 29 | 37/500

lol heb nu mijn troepen maar gewoon random ergens heen gestuurd bonusdorpen

reistijd: 8 uur 9 uur en 6 uur haha

lol heb nu mijn troepen maar gewoon random ergens heen gestuurd bonusdorpen

reistijd: 8 uur 9 uur en 6 uur haha

Ik denk dat ik ze ook maar eens verder stuur dan gebruikelijk, kan beter 8 uur wachten en 10x meer hebben dan dat ik 4 uur moet wachten op crap..

ik viel een bonusdorp aan
100% verhoogde ijzerproductie
hoe krijg je die bonusproductie? of moet je dan een dorp overnemen

waar moet ik gaan zitten dan wil ook wel mee doen

beetje in het midden zitten spelers omringd door Barbarendorpen man

beetje oneerlijk ofnoh

Terug
Naar boven