MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

dbb.sohardcore ingame name

Ik zit ook beetje alleen, links van me zitten jullie echt ver en rechts ook beetje ver :(

accepteer me ff in stam :P

Ekoron

Add me, kan wel wat beginnershulp gebruiken. Lang geleden gespeeld maar lijkt me leuk om nu wel weer wat te spelen.

Verdomme ik moet fatsoenlijk loot krijgen, zo kank ook niks bouwen :mad:

Verdomme ik moet fatsoenlijk loot krijgen, zo kank ook niks bouwen :mad:

Same same, moet nog 2 houthakker levels en dan heb ik een quest klaar dus krijg dat laatste level bijna gratis. Maar mijn loot is echt dramatisch, na deze quest eindelijk mijn hoofdgebouw upgraden zodat ik een smederij kan maken en dan wat sterkere mannetjes kan produceren.

Over 11 minuten is het weer zover dan kan ik 1 van mijn groepen weer op plunderen sturen.

Ik sta bijna bovenaan :fa:

Kun je er ook achter komen wat voor leger iemand heeft? Zit een 340 punten dorpje vlak bij, ben zelf 190 ofzo.. Denk dat ik gewoon stuk of 20 bijlmannetjes er bij maak en dan die gewoon aanval. Heb toch nog 3 dagen beginnersbescherming :roflol:

Of kan hij je dan wel aanvallen nadat je hem aangevallen hebt?

Kun je er ook achter komen wat voor leger iemand heeft? Zit een 340 punten dorpje vlak bij, ben zelf 190 ofzo.. Denk dat ik gewoon stuk of 20 bijlmannetjes er bij maak en dan die gewoon aanval. Heb toch nog 3 dagen beginnersbescherming :roflol:

Of kan hij je dan wel aanvallen nadat je hem aangevallen hebt?

Ik denk dat hij aardig veel verdediging heeft.
En nee hij kan jou niet aanvallen daarna.

Als ik 50 van die bijl mannetjes heb is het toch wel het proberen waard?:p

Hoeveel van je leger ben je kwijt in het ergste geval?

50 zal misschien wel lukken, moet je wel eerst zoveel grondstoffen zien te krijgen daarvoor.
In het ergste geval ben je alles kwijt. dit is mij al gebeurt... :o

hoe da **** stijgen jullie zo snel in punten dan

50 zal misschien wel lukken, moet je wel eerst zoveel grondstoffen zien te krijgen daarvoor.
In het ergste geval ben je alles kwijt. dit is mij al gebeurt... :o

:roflol:

Ik wacht wel tot ik paardjes kan maken, denk dat die beter zijn dan soldaatjes?

Nouja, ik stijg wel sneller dan hem in punten dus kan m straks vast wel aanvallen.. De andere dorpjes in de buurt zijn allemaal slecht dus kan mooi veel farmen daar:)

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 13:10 ----------

omdat ze rushen naar smederij/markt/hoofdgebouw

mijnen leveren nu eenmaal minder punten op :p

lvl 9 hout, 9 leem en 6 ijzer :rolleyes:

Of is dat weinig? :P

:roflol:

Ik wacht wel tot ik paardjes kan maken, denk dat die beter zijn dan soldaatjes?

Nouja, ik stijg wel sneller dan hem in punten dus kan m straks vast wel aanvallen.. De andere dorpjes in de buurt zijn allemaal slecht dus kan mooi veel farmen daar:)

Ik weet niet of ze veel beter zijn. Weet alleen dat ze sneller verplaatsen. Maar beste kun je dus nog even wachten en snel meer punten halen en manschappen maken.

Terug
Naar boven